eSky România, nouă ani de activitate

11 oct. 11:40 Companii-Afaceri
A.T.
Sursa foto: Pixabay
Sursa foto: Pixabay

ESky România, parte din eSky Group, este agenţia online de turism care a crescut de aproape 100 de ori în primii nouă ani pe piaţa locală. Pe 9 noiembrie 2009, când a fost deschis biroul din Bucureşti, eSky vindea numai bilete de avion şi avea doar cinci angajaţi. În prima lună, a avut circa 260 de bilete de avion rezervate, urmând ca ulterior să înregistreze şi creşteri de 30-40% lunar. În prezent, eSky România are 83 de angajaţi, iar pe platforma online sunt efectuate lunar aproximativ 15.000 de rezervări de servicii de travel, echivalentul a circa 25.000 de bilete de avion achiziţionate, conform unui comunicat eSky România remis Redacţiei noastre.

Compania a vândut iniţial numai bilete de avion, primul dintre ele cu destinaţia Varşovia. În toată această perioadă de nouă ani, cea mai solicitată destinaţie a rămas Londra. În prezent, compania oferă servicii complete de travel: bilete de avion, hoteluri, produsul Zbor plus Hotel, închirieri maşini şi asigurări de călătorie, consultanţii eSky, oferindu-le clienţilor cele mai bune variante de vacanţe, personalizate în funcţie de cerinţele fiecăruia.

Anul trecut, eSky România a fost cea mai profitabilă sucursală a grupului, fiind şi cea mai rentabilă agenţie de turism, la categoria întreprinderi mijlocii. eSky România este printre puţinele agenţii online de turism cu aplicaţie de mobil proprie, aceasta fiind votată drept cea mai utilă aplicaţie la Webstock, dar şi cea mai bună aplicaţie de travel, în cadrul Etravel Awards, cel mai important eveniment dedicat pieţei online de turism din Romania.

"În 2017, am înregistrat o valoare totală a tranzacţiilor de aproximativ 32,5 milioane de euro. Până la finalul lunii septembrie, am ajuns deja la o valoare totală tranzacţionată de aproape 29 de milioane de euro, aşadar ne aşteptăm să depăşim creşterile previzionate pentru 2018", a declarat Marius Turbatu, Global Expansion Director eSky Group.

Reprezentanţii eSky estimează că va creşte numărul vacanţelor cumpărate prin aplicaţie, până la finalul anului 2018 ajungându-se ca aproximativ 80% dintre tranzacţii să fie efectuate direct de pe mobil, fie prin aplicaţie, fie pe varianta mobile a site-ului eSky.ro.

Cu ocazia aniversării a nouă ani, eSky România lansează şi un concurs pentru public. Cei care se înscriu în concurs, pot câştiga o vacanţă de 4.500 lei pentru el, dar şi o vacanţă de aceeaşi valoare pentru un prieten.


Opinia cititorului

Articole din aceeaşi secţiune

Companii-Afaceri

Novartis, medicament inovator pentru cancerul de sân
21 oct. E.A.


APIA:Circa 3.000 de autoturisme ecologice noi, livrate în România
21 oct. P.E.


Daimler estimează un profit "semnificativ mai scăzut" pentru 2018
21 oct. E.A.


Renault-Nissan şi China, alianţă pe segmentul vehiculelor conectate
20 oct. E.P.


Bursa locurilor de muncă pentru absolvenţi - 40.000 de posturi
20 oct. M.F.


COMUNICAT DE PRESĂ POWERNET, LA ANIVERSAREA A 19 ANI: Ce oportunităţi oferă tehnologia viitorului
19 oct. M.F.


Tesla lansează noua versiune a sedanului Model 3
19 oct. I.T.


ANRM ŞI MFP NU DEŢIN INFORMAŢII CONCLUDENTELegea offshore, un proiect controversat2
19 oct. GEORGE MARINESCU


NOVEL RESEARCH:Contrabanda cu ţigări - în scădere, în luna septembrie
19 oct. Emilia Olescu


Vacanţe şi maşini, plătite cu bitcoin
19 oct.





<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2018.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.