OSVALDO IANDOLO, AZ FRANCHISING:

Criza a sporit numărul francizelor mici, care au scopul de "auto-angajare"

28 mai. 2012 Companii
Alina Toma Vereha
Criza a sporit numărul francizelor mici, care au scopul de "auto-angajare"

Şomajul ridicat generat de criza financiară a sporit cererea de francize mici, al căror cost este de 10.000-15.000 de euro.


Articol disponibil numai pentru abonaţi.

Apasă aici pentru autentificare.

Articole din aceeaşi secţiune

Companii

Peste 70 de proiecte prezentate la târgul Imobiliarium
21 sep. M.I.


MediaSind TVR a decis continuarea grevei pentru demiterea directorului Televiziunii Române
20 sep. M.A.


ÎN PRIMUL SEMESTRU DIN 2019:Profitul net al Agricover a crescut cu 31%
20 sep. A.M.


Vodafone România îl numeşte Director Financiar pe Marius Corcoman
20 sep. A.I.


ANRM anunţă că a contribuit la bugetul de stat cu venituri din tarife de 17,6 milioane lei
20 sep. I.D.


PRIMARUL IAŞIULUI MIHAI CHIRICA, LA CONFERINŢA PACTUL PENTRU MUNCĂ:"Lipsa resursei umane - realitatea României de astăzi"1
20 sep. E.O.


SANJEEV GUPTA, ALIANŢA GFG:"România - una dintre cele mai scumpe ţări europene la electricitate şi gaz"
20 sep. F.A.


PAULINA GOSK, WIZZ AIR:"România este o piaţă sensibilă la nivelul preţului"
20 sep. ADELINA TOADER


CORESPONDENŢĂ DE LA MADRIDAccesibilitatea universală, ţinta conceptului smart-city1
20 sep. GEORGE MARINESCU


Nuclearelectrica continuă demersurile pentru preluarea CNU Feldioara
20 sep. MIHAI GONGOROI





<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2019.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.