Gala BURSA 2018

Franciza Crama Murfatlar revine cu forţe noi 1

04 iul. 11:38 Comunicate de presă
A.M.
(sursa foto:Twitter)
(sursa foto:Twitter)

Crama Murfatlar este unul dintre cele mai cunoscute branduri în franciză, din România, care începând cu anul 2018 a fost preluat de către un nou management. Crama Murfatlar reprezintă marca comercială sub care funcţionează reţeaua de magazin, de tip franciză, care are la bază conceptul de vânzare asistată a vinurilor, conform comunicatului remis redacţiei.

Momentan franciza Crama Murfatlar poate fi găsită în 50 de locaţii din toată ţara. Planul noului management vizează deschiderea a 100 de locaţii până în anul 2020 şi rebranduirea magazinelor existente, încercând să ofere o experienţă de cumpărare şi o ambianţă plăcută pentru cumpărător.

Pentru obţinerea unui efect de luminozitate se merge pe nuanţe de alb, accente de lemn solid care conferă caracter şi se contrastează cu negru alături de câteva accente de culoare precum galbenul şi turcoazul care echilibrează cromatic decorul fiind întotdeauna o combinaţie câştigătoare şi care contrastează foarte bine cu nuanţele lemnului, se mai arată în comunicat.

Mobilarea este minimală, axată pe piesele de bază precum desk-ul, vitrina şi spaţiile de depozitare. Astfel spaţiul păstrându-se aerisit şi circulaţiile rămânând fluente.

Scopul acestei afaceri este obţinerea de profit, cu riscuri minime. Modelul de franciză CRAMA MURFATLAR permite oricărui partener să investească timp şi pasiune pentru a începe o afacere nouă profitabilă.

Francizaţii vor beneficia de sprijin privind alegerea şi validarea locaţiei, aspect foarte important, deoarece spaţiul trebuie să fie într-o zonă populată. Deasemenea vor beneficia de consultanţă pentru amenajarea spaţiului, training vânzări pentru francizat şi angajaţi, planul de afacere, în gama de vinuri vor fi minimum 75% vinuri româneşti, vinuri în sistemul Bib, vinuri la sticlă, produse spirtoase pe bază de vinuri. Francizatul are asigurată aprovizionarea la uşa magazinului, campanii de marketing şi promovare a cramelor şi a produselor pe toată perioada contractului.

Investiţia totală într-un magazin Crama Murfatlar în franciză începe de la 10.000 de euro, în funcţie de suprafaţa locaţiei. Suma include şi taxa de franciză, în valoare de 3.500 de Euro + TVA. Pentru urmatoarele locaţii sunt vizate oraşele cu peste 30.000 de locuitori, unde magazinul ideal va avea o suprafaţă cuprinsă între 20 mp şi 50 mp.


Opinia cititorului: 1
1.   Colaborare
mesaj trimis de Lajos Sandor în data de 06.07.2018, 12:49

Buna ziua!

Doresc o convorbire telefonica,sau in direct cu persoana implicata in aceata afacere.Mentionez ca sunt din orasul Sfantu Gheorghe,jud.Covasna o persoana cu firma proprie la momentul potrivit, care a colaborat in anii 1994-2003 ca distibuitor,si daca va intereseaza zona,locatia de a deschide o crama murfatlar? Sau aveti deja un colaborator din zona? Multumesc! Toate cele buna! 

Articole din aceeaşi secţiune

Comunicate de presă

Ediţia a treia - Smart Alliance Innovation
13 nov.


GDPR: Procedura de efectuare a investigaţiilor
06 nov. Cristina Bojică


Legea combaterii spălării banilor acuzată de neconstituţionalitate
31 oct. V.D.


De la ia cu flori la Flori de ie, o poveste ce ajunge pe ţărmul Eladei
30 oct.


BusinessMark lansează evenimentul "Romanian Food & Agribusiness Conference"
29 oct. A.S.


5 To Go şi-a îndeplinit obiectivele pe anul 2018
24 oct. T.T.


Epilepsy Challenge, cros în scop umanitar
24 oct. A.S.


România, un hub pentru schimburile comerciale dintre UE şi Japonia
24 oct. A.Z.


ZAREA 7 Stele, istoria ce merită povestită
23 oct. A.Z.


Mondelez lansează Halls pentru consumatorii români: un brand nou într-o nouă categorie
22 oct.





<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2018.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.