16 asociaţii critică Apple pentru noua politică pop-up de urmărire a utilizatorilor 1

04 iul. 11:12 Companii
A.P.
16 asociaţii critică Apple pentru noua politică pop-up de urmărire a utilizatorilor

Un grup de asociaţii de publicitate digitală din Europa, susţinute de Google şi Facebook, au criticat vineri planurile Apple de a cere aplicaţiilor să solicite permisiunea utilizatorilor înainte de a-i urmări pe alte aplicaţii şi site-uri, relatează Reuters.

Apple a prezentat săptămâna trecută funcţii ale viitorului său sistem de operare pentru iPhone-uri ţi iPad-uri care vor cere aplicaţiilor să afişeze o fereastră pop-up înainte de a permite o formă de urmărire necesară pentru reclamele personalizate.

Un număr de 16 asociaţii de marketing, dintre care unele sprijinite de Facebook ş ide Google, parte a grupului Alphabet, au criticat Apple pentru că nu aderă la un sistem al industriei publicităţii privind solicitatea consimţământului utilizatorilor în conformitate cu reglementările Uniunii Europene referitoare la confidenţialitate. Aplicaţiile vor fi obligate să ceară permisiunea de două ori, sporind riscul ca utilizatorii să refuze, au argumentat asociaţiile.

Facebook şi Google se află printre miile de companii care urmăresc consumatorii online pentru a le afla obiceiurile şi interesele şi a le afişa reclame relevante.

Apple a anunţat că noua funcţie are rolul să ofere utiliziatorilor o transparenţă mai mare legată de modul în care sunt utilizate datele lor.

Fereastra pop-uă afirmă că aplicaţia "cere permisiunea de a vă urmări de-a lungul aplicaţiilor şi site-urilor deţinute de alte companii" şi oferă dezvoltatorilor de aplicaţii câteva rânduri sub textul principal, pentru a explica de ce este solicitată permisiunea. Acordul utilizatorilor nu este solicitat până când o aplicaţie nu încearcă să acceseze un identificator numeric care poate fi folosit pentru urmărire, iar aplicaţiile au nevoie de această permisiune o singură dată.

Grupul de companii de marketing afirmă că avertismentul pop-up şi capacitatea limitată de a o personaliza implică "un risc ridicat de refuz din partea utilizatorilor".

Inginerii Apple au mai anunţat săptămâna trecută că vor introduce un instrument creat de companie care utilizează date anonime, agregate, pentru a măsura dacă campaniile de publicitate funcţionează, iar acesta nu va avea nevoie de o fereastră pop-up, pentru că nu urmăreşte obiceiurile de navigare ale utilizatorilor.


Opinia cititorului: 1
1.   fără titlu
mesaj trimis de anonim în data de 05.07.2020, 12:18

Foarte bine.

Articole din aceeaşi secţiune

Companii

870 de navalişti români, disponibilizaţi de Damen
06 aug. George Marinescu


CONSUMUL ANUAL DE ENERGIE VA SCĂDEA CU CIRCA 8%Enel X România a instalat panouri fotovoltaice pe o fabrică de ulei vegetal din judeţul Tulcea
06 aug. C.P.


Cefin Trucks şi-a dezvoltat reţeaua de service-uri în plină pandemie
06 aug. A.T.


MINISTERUL TRANSPORTURILOR, INFRASTRUCTURII ŞI COMUNICAŢIILOR:Autorizarea proiectelor 5G, condiţionată de avizul pozitiv al CSAT
06 aug. I.GHE.


PROIECT DE OUG:Peste 613 milioane lei - ajutor de stat pentru salvarea Tarom şi Blue Air5
05 aug. I.GHE.


Disney a renunţat să lanseze "Mulan" în cinematografele din SUA şi alte teritorii
05 aug. S.B.


CEO-ul Ford Motor, Jim Hackett, se retrage din companie
05 aug. S.B.


LEMON INTERIOR DESIGN:"Perioada petrecută în casă ne-a dat ocazia să înţelegem cât de important este mediul în care trăim"
05 aug. A CONSEMNAT ADELINA TOADER


ÎN ACEST ANAqua Azur investeşte în premieră în propriile proiecte
05 aug. A CONSEMNAT EMILIA OLESCU


De ce au nevoie companiile farmaceutice de imunitate în faţa legii?14
05 aug. Călin Rechea





<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2020.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.