Acţiunile Carrefour în scădere după vânzările slabe din primul trimestru al anului

12 apr. 13:31 Companii-Afaceri
D.I.
Acţiunile Carrefour în scădere după vânzările slabe din primul trimestru al anului

Acţiunile Carrefour au atins în această dimineaţă cel mai scăzut nivel de după luna octombrie 2012, după ce grupul francez de distribuţie a raportat o încetinire a vânzărilor în primul trimestru, transmite Reuters, citat de Agerpres.

În jurul orei 07:01 (08:00 ora României), titlurile Carrefour afişau o scădere de 3,16%, fiind cel mai slab performer din indicele bursier CAC-40.

Ieri seară, Carrefour a oferit o prognoză prudentă pentru acest an, după ce vânzările au încetinit în primul trimestru, dificultăţile de pe piaţa franceză sugerând că lanţul de supermarketuri are dificultăţi cu strategia de relansare. În perioada ianuarie-martie 2018, Carrefour a avut vânzări de 20,776 miliarde euro, uşor sub estimările analiştilor.

În Franţa, unde Carrefour realizează 47% din cifra de afaceri, în primul trimestru veniturile au scăzut cu 0,1% în ritm anual, după o creştere de 1,5% în ultimul trimestru al anului trecut.

Îmbunătăţirea rezultatelor hypermarketurilor din Franţa este o prioritate pentru noul director general de la Carrefour, Alexandre Bompard, care s-a alăturat grupului în luna iulie a anului trecut.

În luna ianuarie, Carrefour a dezvăluit un plan care vizează reducerea costurilor şi a locurilor de muncă, majorarea investiţiilor în e-commerce şi încheierea unui parteneriat în China, în ideea de a stimula profitul şi veniturile pentru a putea concura cu distribuitorul online Amazon.

"Pentru moment, Alexandre Bompard va beneficia de circumstanţe atenuante, însă pentru ca planul său de relansare să fie credibil trebuie să demonstreze rapid o îmbunătăţire a performanţelor", a declarat Bruno Monteyne, analist la Bernstein.

Grupul francez de distribuţie Carrefour, prezent şi pe piaţa din ţara noastră, a înregistrat în 2017 pierderi nete de 531 de milioane de euro, în principal ca urmare a unor deprecieri de active în valoare de 1,3 miliarde de euro.

În ţara noastră, Grupul Carrefour numără 303 magazine, dintre care 32 de hipermarketuri "Carrefour", 218 supermarketuri (203 magazine "Market" şi 15 magazine "Express Orange"), 42 de magazine de proximitate "Express", zece magazine de proximitate "Contact", un magazin de comerţ online.


Opinia cititorului

Articole din aceeaşi secţiune

Companii-Afaceri

COMUNICAT DE PRESĂ:MOL România continuă extinderea şi ajunge la 218 staţii
25 sep. F.B.


BRICO DEPÔT ROMÂNIA:Începe procesul de rebranding al portofoliului de magazine Praktiker
25 sep. I.I.


CONFERINŢA "STRATEGIA DE DEZVOLTARE A ROMÂNIEI" EDIŢIA A IV-ALÁSZLÓ BORBÉLY, CONSILIER DE STAT: "Ar trebui să ne ocupăm mai serios de conceptul de dezvoltare durabilă"
25 sep.


Siemens va concedia 2.900 de angajaţi în Germania
25 sep. O.T.


Co-fondatorii Instagram părăsesc Facebook
25 sep. I.T.


Compania Facebook este acuzată de o fostă angajată
25 sep. M.T.


JOHAN MEYER, FRANKLIN TEMPLETON:"Fără guvernanţă corporativă la companiile de stat se va intra într­-un întuneric total"4
25 sep. A.I.


Preluarea Pambac de către Popasul Trebeş, autorizată de Consiliul Concurenţei
25 sep. C.P.


KNAUF INSULATION ESTIMEAZĂ:"Cifra noastră de afaceri va creşte cu 5% până la finele anului"
25 sep. R.R.


ANDREEA PAUL, INACO: "Liber profesioniştii - mai numeroşi decât angajaţii până în 2035"
25 sep. R.R.





<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2018.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.