Alianţa Nissan - Renault - Mitsubishi vrea să vândă 14 milioane de vehicule în 2022

18 sep. 2017 Companii-Afaceri
Alianţa Nissan - Renault - Mitsubishi vrea să vândă 14 milioane de vehicule în 2022

Vânzările globale combinate ale producătorilor auto Renault, Nissan Motor şi Mitsubishi Motors ar urma să ajungă la un total de 14 milioane de unităţi în 2022, în creştere cu 40% comparativ cu 2016, în timp ce veniturile ar urma să se majoreze cu o treime, până la 240 de miliarde de dolari, potrivit noului plan pe şase ani denumit "Alliance 2022", prezentat vineri de preşedintele director general al alianţei Renault-Nissan-Mitsubishi, Carlos Ghosn, informează Reuters, conform Agerpres.

Cu 5,27 milioane de autoturisme şi utilitare vândute în prima jumătate a acestui an, Renault-Nissan este în prezent cel mai mare constructor auto din lume, devansând Volkswagen şi Toyota.

Pentru a putea atinge aceste ţinte, principala strategie pentru cele trei companii ale alianţei va fi utilizarea unor platforme comune. Carlos Ghosn a subliniat că alianţa îşi va dubla, de la cinci la 10 miliarde de euro pe an în 2022, economiile realizate de pe urma unei colaborări mai strânse între Renault, Nissan şi Mitsubishi Motors. Pe măsură ce mai multe modele vor fi lansate pe noile platforme utilizate de Renault, Nissan, Mitsubishi şi alte mărci, arhitecturile comune vor reprezenta 70% din vânzări în 2022 şi motoarele comune vor fi instalate în 75% din vehiculele alianţei.

De asemenea, până în 2022, alianţa Renault-Nissan va lansa 12 noi modele de vehicule electrice, în încercarea de a-şi păstra avansul pe care îl deţine în prezent graţie modelelor Nissan Leaf şi Renault Zoe, pe măsură ce mai mulţi competitori intră şi ei pe segmentul autovehiculelor electrice.

"Fără nicio îndoială, ceea ce am pus în practică în urmă cu opt ani devine acum tendinţă", a spus Carlos Ghosn jurnaliştilor, cu ocazia unei prezentări care a avut loc la Paris.

Directorul general al alianţei Renault-Nissan a mai spus că eforturile de convergenţă vor continua fără o modificare radicală a structurilor manageriale, ceea ce sugerează că Ghosn nu are intenţia de a demisiona, în condiţiile în care actualul său contract la Renault expiră anul viitor.

"Intenţionez să pun în aplicare acest plan atât timp cât are sens", a spus Carlos Ghosn.

Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.

Opinia cititorului

Articole din aceeaşi secţiune

Companii-Afaceri

IMEDIAT CE GIGI DRAGOMIR A FOST REPUS ÎN FUNCŢIA DE PREŞEDINTE,ANRM a lansat o consultare publică asupra calculului preţului de referinţă pentru gaze4
24 ian. A.A


IMEDIAT CE GIGI DRAGOMIR A FOST REPUS ÎN FUNCŢIA DE PREŞEDINTE,ANRM a lansat o consultare publică asupra calculului preţului de referinţă pentru gaze
23 ian. A.A


ANCOM propune scăderea tarifelor plătite între operatori pentru portarea numerelor
23 ian. C.P.


Nicolae Demetriade candidează pentru funcţia de Preşedinte ANAT
23 ian. Adelina Toader


Directorul Losan România vrea să construiască un hotel în Centrul Civic al Braşovului
23 ian. O.VRÂNCEANU


Sanofi plăteşte 11,6 miliarde de dolari pentru achiziţia Bioverativ
23 ian.


Americanii de la JD Norman Industries au achiziţionat REGE Automotive
23 ian. Ovidiu VRÂNCEANU


GARANŢII BANCARE DE 23 MILIOANE DE DOLARI Hidroconstrucţia va executa lucrări de construcţii în Iordania, de peste 115 milioane de dolari
23 ian. A.S.


EY: "Vehiculele electrice vor deveni o opţiune de transport de bază până în 2025, în toate pieţele"
23 ian. C.P.


Tel Drum şi-a cerut insolvenţa, "falimentul" fiind materia care face obiectul cererii
22 ian. D.I

<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2018.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.