Alianţa Nissan - Renault - Mitsubishi vrea să vândă 14 milioane de vehicule în 2022

18 sep. 2017 Companii-Afaceri
Alianţa Nissan - Renault - Mitsubishi vrea să vândă 14 milioane de vehicule în 2022

Vânzările globale combinate ale producătorilor auto Renault, Nissan Motor şi Mitsubishi Motors ar urma să ajungă la un total de 14 milioane de unităţi în 2022, în creştere cu 40% comparativ cu 2016, în timp ce veniturile ar urma să se majoreze cu o treime, până la 240 de miliarde de dolari, potrivit noului plan pe şase ani denumit "Alliance 2022", prezentat vineri de preşedintele director general al alianţei Renault-Nissan-Mitsubishi, Carlos Ghosn, informează Reuters, conform Agerpres.

Cu 5,27 milioane de autoturisme şi utilitare vândute în prima jumătate a acestui an, Renault-Nissan este în prezent cel mai mare constructor auto din lume, devansând Volkswagen şi Toyota.

Pentru a putea atinge aceste ţinte, principala strategie pentru cele trei companii ale alianţei va fi utilizarea unor platforme comune. Carlos Ghosn a subliniat că alianţa îşi va dubla, de la cinci la 10 miliarde de euro pe an în 2022, economiile realizate de pe urma unei colaborări mai strânse între Renault, Nissan şi Mitsubishi Motors. Pe măsură ce mai multe modele vor fi lansate pe noile platforme utilizate de Renault, Nissan, Mitsubishi şi alte mărci, arhitecturile comune vor reprezenta 70% din vânzări în 2022 şi motoarele comune vor fi instalate în 75% din vehiculele alianţei.

De asemenea, până în 2022, alianţa Renault-Nissan va lansa 12 noi modele de vehicule electrice, în încercarea de a-şi păstra avansul pe care îl deţine în prezent graţie modelelor Nissan Leaf şi Renault Zoe, pe măsură ce mai mulţi competitori intră şi ei pe segmentul autovehiculelor electrice.

"Fără nicio îndoială, ceea ce am pus în practică în urmă cu opt ani devine acum tendinţă", a spus Carlos Ghosn jurnaliştilor, cu ocazia unei prezentări care a avut loc la Paris.

Directorul general al alianţei Renault-Nissan a mai spus că eforturile de convergenţă vor continua fără o modificare radicală a structurilor manageriale, ceea ce sugerează că Ghosn nu are intenţia de a demisiona, în condiţiile în care actualul său contract la Renault expiră anul viitor.

"Intenţionez să pun în aplicare acest plan atât timp cât are sens", a spus Carlos Ghosn.

Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.

Opinia cititorului

Articole din aceeaşi secţiune

Companii-Afaceri

Traian Bădulescu: "Cei mai mulţi români petrec weekend-urile în destinaţii autohtone"
16 iul.


Mediul rural, fără asistenţă medicală de urgenţă
16 iul. George Marinescu


"Metro" nu vrea să vândă lanţul "Real"
16 iul.


MINISTRUL DELEGAT PENTRU AFACERI EUROPENE, VICTOR NEGRESCU:"Este normal ca fiecare agricultor din UE să beneficieze de sprijin similar"
16 iul.


ÎN PRIMELE CINCI LUNI DIN 2018INS: "Volumul lucrărilor de construcţii a scăzut cu 1,3%, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2017"
16 iul. Ramona Radu, Vlad Dobrea


LAURENŢIU BACIU, LAPAR:"Numai 15% din suprafaţa agricolă a ţării este irigată"
16 iul. Ramona Radu


Rusia şi OPEC, gata să majoreze producţia de petrol dacă piaţa o va cere
16 iul.


"Transelectrica" a atribuit un contract de 10 milioane euro pentru retehnologizarea staţiei Medgidia Sud
16 iul.


România şi Franţa, parteneri în domeniul aeronautic
15 iul. A.M.


Fuziunea între Alstom şi Siemens anchetată de UE
14 iul. V.D.





<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2018.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.