Alianţa Nissan - Renault - Mitsubishi vrea să vândă 14 milioane de vehicule în 2022

18 sep. 2017 Companii-Afaceri
Alianţa Nissan - Renault - Mitsubishi vrea să vândă 14 milioane de vehicule în 2022

Vânzările globale combinate ale producătorilor auto Renault, Nissan Motor şi Mitsubishi Motors ar urma să ajungă la un total de 14 milioane de unităţi în 2022, în creştere cu 40% comparativ cu 2016, în timp ce veniturile ar urma să se majoreze cu o treime, până la 240 de miliarde de dolari, potrivit noului plan pe şase ani denumit "Alliance 2022", prezentat vineri de preşedintele director general al alianţei Renault-Nissan-Mitsubishi, Carlos Ghosn, informează Reuters, conform Agerpres.

Cu 5,27 milioane de autoturisme şi utilitare vândute în prima jumătate a acestui an, Renault-Nissan este în prezent cel mai mare constructor auto din lume, devansând Volkswagen şi Toyota.

Pentru a putea atinge aceste ţinte, principala strategie pentru cele trei companii ale alianţei va fi utilizarea unor platforme comune. Carlos Ghosn a subliniat că alianţa îşi va dubla, de la cinci la 10 miliarde de euro pe an în 2022, economiile realizate de pe urma unei colaborări mai strânse între Renault, Nissan şi Mitsubishi Motors. Pe măsură ce mai multe modele vor fi lansate pe noile platforme utilizate de Renault, Nissan, Mitsubishi şi alte mărci, arhitecturile comune vor reprezenta 70% din vânzări în 2022 şi motoarele comune vor fi instalate în 75% din vehiculele alianţei.

De asemenea, până în 2022, alianţa Renault-Nissan va lansa 12 noi modele de vehicule electrice, în încercarea de a-şi păstra avansul pe care îl deţine în prezent graţie modelelor Nissan Leaf şi Renault Zoe, pe măsură ce mai mulţi competitori intră şi ei pe segmentul autovehiculelor electrice.

"Fără nicio îndoială, ceea ce am pus în practică în urmă cu opt ani devine acum tendinţă", a spus Carlos Ghosn jurnaliştilor, cu ocazia unei prezentări care a avut loc la Paris.

Directorul general al alianţei Renault-Nissan a mai spus că eforturile de convergenţă vor continua fără o modificare radicală a structurilor manageriale, ceea ce sugerează că Ghosn nu are intenţia de a demisiona, în condiţiile în care actualul său contract la Renault expiră anul viitor.

"Intenţionez să pun în aplicare acest plan atât timp cât are sens", a spus Carlos Ghosn.

Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.

Opinia cititorului

Articole din aceeaşi secţiune

Companii-Afaceri

ANRM ŞI MFP NU DEŢIN INFORMAŢII CONCLUDENTELegea offshore, un proiect controversat
19 oct. GEORGE MARINESCU


NOVEL RESEARCH:Contrabanda cu ţigări - în scădere, în luna septembrie
19 oct. Emilia Olescu


Vacanţe şi maşini, plătite cu bitcoin
19 oct.


MASĂ ROTUNDĂ ROMÂNIA ŞI RUSIA: ÎN CĂUTARE DE NOI FORMATE DE COOPERARE / IULIU MOLDOVEANU, ASOCIAŢIA CLUBUL ROMÂN DE MOBILĂ:"Avem forţa de muncă şi tehnologia necesare pentru a duce industria mobilei pe piaţa rusă"
19 oct. A.T.


MASĂ ROTUNDĂ ROMÂNIA ŞI RUSIA: ÎN CĂUTARE DE NOI FORMATE DE COOPERARE / LIVIU SIMION, VICEPREŞEDINTE UGIR:"Îmi doresc ca relaţiile între companiile din Rusia şi România să fie mai puternice"
19 oct. R.R.


MASĂ ROTUNDĂ ROMÂNIA ŞI RUSIA: ÎN CĂUTARE DE NOI FORMATE DE COOPERARE / DOREL PARASCHIV, ASE:"Ne propunem să furnizăm absolvenţi care să răspundă nevoilor mediului de afaceri"
19 oct. A.T.


CORESPONDENŢĂ DIN TUNISIATunisia reintră în ofertele de pe piaţa românească
19 oct. Adelina Toader


MASĂ ROTUNDĂ ROMÂNIA ŞI RUSIA: ÎN CĂUTARE DE NOI FORMATE DE COOPERARE / VARUJAN PAMBUCCIAN, DEPUTAT:"Ne confruntăm cu patru domenii tehnologice care deja schimbă lumea"
19 oct. EMILIA OLESCU


Petrolexportimport intră în faliment
19 oct. A.I.


MASĂ ROTUNDĂ ROMÂNIA ŞI RUSIA: ÎN CĂUTARE DE NOI FORMATE DE COOPERARE / VIOREL MARIAN PANĂ, FOST PREŞEDINTE BVB:"Este necesară stabilirea unei agende strategice româno-ruse"
19 oct.





<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2018.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.