Bancpost lansează campania "Ţara ta, Tradiţia ta", proiect de educaţie culturală

Bancpost lansează campania "Ţara ta, Tradiţia ta", proiect de educaţie culturală

Bancpost lansează o campaniei de educaţie culturală, "Ţara ta, Tradiţia ta", ce are ca obiectiv promovarea valorilor din ţara noastră în patrimoniul Organizaţiei Naţiunilor Unite pentru Educaţie, Ştiinţă şi cultură (UNESCO), potrivit unui comunicat de presă remis Redacţiei.

Programul are loc în perioada octombrie-noiembrie 2017, în rândul elevilor din clasele V-VIII din şcolile din Bucureşti, iar în cadrul campaniei vor participa peste 4.000 de elevi.

"Proiectul propune să familiarizeze elevii cu 15 obiective culturale ale României, incluse în Patrimoniul Mondial UNESCO", conform reprezentanţilor Bancpost.

Programul cultural "Ţara ta, Tradiţia ta" se desfăşoară în parteneriat cu Ministerul Educaţiei Naţionale şi Inspectoratul Şcolar al Municipiului Bucureşti, şi este implementat împreună cu Asociaţia Gaspar, Baltasar & Melchior.

Aura Toma, director executiv Marketing şi Comunicare Bancpost, a declarat: "Este un proiect de educaţie culturală pe care l-am iniţiat cu multă pasiune şi implicare în continuarea acţiunilor constante pe care le dezvoltăm cu succes de susţinere a educaţiei şi promovare a valorilor culturale româneşti. Educaţia prin şi pentru patrimoniu este un program educativ adresat tinerei generaţii, de cunoaştere a patrimoniului cultural românesc şi familiarizare prin practică cu tradiţiile şi obiceiurile moştenite"

Ştefana Călinescu Andrei, reprezentant al Inspectoratului Şcolar al Municipiului Bucureşti a transmis: "Şcoala românească are nevoie să se întoarcă la origini şi să le readucă elevilor aminte despre celel mai vechi îndeletniciri ale românilor. Tradiţiile reprezintă istoria pe care copiii trebuie să o cunoască şi la care să se raporteze în viitor".

Caravana este structurată pe două paliere. Astfel, în fiecare şcoalî din Bucureşti în care va ajunge Caravana, copiii vor participa la "Ora de patrimoniu", sesiune interactivă de prezentare a celor 15 obiective UNESCO din ţara noastră şi "Ateliere practice de meşteşuguri tradiţionale" (olăritul, fierăritul).

"Ţara ta, Tradiţia ta" se înscrie în pilonul #bancpostpentrueducatie, în cadrul căruia banca se implică atât prin programe de educaţie bancară, cât şi prin acţiuni sau parteneriate specifice, care au ca obiectiv educaţia copiilor.

Opinia cititorului

Articole din aceeaşi secţiune

Comunicate de presă

EDITURA LITERA ORGANIZEAZĂMagic Library la Noaptea Cărţilor Deschise!
12 apr.


PIOTR JAKUĆ, PREMIO:"Recomandăm centrele specializate pentru schimbarea anvelopelor"
15 mar. C.P.


CAMPIONUL PODGORIEI COTNARI Ediţia 2018
16 feb. A.C


Flori de ie ajunge la The Bride Show în Dubai
08 feb. A.C


Societatea de avocatură Pavel, Mărgărit şi Asociaţii previne: "O mulţime de chestiuni juridice pot interveni în încercarea de a recupera creanţele. Cum pot fi acestea soluţionate"
22 ian. A.C


Un studiu realizat de Cofetăriile Delice arată că românii consumă mai mult cozonac de Paşte decât de Crăciun
18 ian. Andreea Cuzub


De Ziua Micii Uniri, Galaţiul se uneşte în Flori de ie
17 ian. D.I


LA 25 DE ANI DE CARIERĂ MUZICALĂCornelia şi Lupu Rednic lansează albumul DVD "Maramureş, tărâm de basm"
16 ian. E.O


Bursa Română de Mărfuri (BRM) a împlinit 25 de ani de existenţă
12 dec. 2017


Asociaţia Naţională a Antreprenorilor a aniversat cinci ani de activitate
08 dec. 2017

<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2018.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.