BIBI TOURING TOUROPERATOR:

Creştere de 50% a vânzărilor cu vouchere de vacanţă 3

03 iul. Companii-Afaceri
ADELINA TOADER
Creştere de 50% a vânzărilor cu vouchere de vacanţă

Agenţia de turism Bibi Touring Touroperator a înregistrat, în prima jumătate a anului curent, o creştere de aproximativ 50% a vanzărilor în sis-tem de vouchere de vacanţă, faţă de anul anterior, potrivit datelor transmise de agenţie.

Rezultatele, până la această dată, indică o creştere a interesului de turism pe piaţa locală, pentru care un rol important în acest sens este jucat de evoluţia favorabilă a numărului de vouchere de vacanţă emise, potrivit agenţiei.

Reprezentanţii Bibi Touring susţin că sistemul de vouchere este binevenit şi în sensul în care încurajează turis-mul înregistrat oficial.

Comparativ cu intervalul ianuarie - mai 2017, în aceeaşi perioadă 2018 s-a înregistrat o creştere de aproape patru ori a valorii voucherelor emise, de la aproximativ 5,99 milioane de euro la 22,5 milioane euro, potrivit datelor agenţiei.

Reprezentanţii agenţiei mai transmit că sistemul de vouchere sprijină dezvoltarea turismului local, atât individual, cât şi prin agenţii. Chiar dacă vânzările în sistem voucher nu se văd imediat, ele pot fi utilizate oricând pe durata unui an de zile.

Bibi Touring Touroperator a înregis-trat, în prima jumătate a anului curent, o creştere pe segmentul balnear de 40%, cele mai importante vânzări fiind pe Băile Felix, iar cea mai importantă creştere fiind înregistrată de staţiunile Călimăneşti, Căciulata, Herculane, Geoagiu Băi şi Balvanyos.

În ceea ce priveşte turismul montan, cea mai solicitată destinaţie rămâne Sinaia, atât ca pondere, cât şi din punct de vedere al creşterii, urmată de Predeal şi Poiana Braşov.

Potrivit datelor agenţiei, litoralul românesc resimte pe deplin impactul pozitiv al voucherelor de vacanţă. Dacă anul trecut s-a înregistrat în perioada similară o uşoară scădere, anul acesta înregistrăm creşteri atât în Mamaia (unde avem 3 plaje blue flag acreditate), Eforie Nord, Saturn şi Cap Aurora, dar şi în Vama Veche. Litoralul creşte ca atractivitate şi pe fondul investiţiilor în modernizare şi în construcţii noi, realizarea de îmbunătăţiri, precum piscine şi preluarea sistemului all inclusive la din ce în ce mai multe hoteluri.

Durata medie a unui sejur vândut de Bibi Touring Touroperator este de cinci zile în Mamaia, dar de şapte zile în Mangalia datorită componentei balneare.

Cel mai ieftin sejur vândut pe litoralul românesc de către agenţie a fost de 260 de lei în luna iunie pentru un sejur de cinci zile cu mic dejun la hotelul Dacia din Neptun. Cel mai scump sejur vândut, pentru luna iunie, a fost de 10.142 lei la hotelul Opera din Mamaia, tot pentru un sejur de cinci zile cu mic dejun inclus.

Sistemul city break-urilor interne este şi el în dezvoltare, potrivit reprezentanţilor agenţiei, cu Sibiu, Alba Iulia şi Braşov înregistrând cele mai mari creşteri procentuale în vânzările Bibi Touring.

Reprezentanţii agenţiei precizează: "Estimăm că numărul turiştilor străini, în special din ţările învecinate, va creşte şi el, pe tot parcursul anului. Putem vorbi, de altfel, de volume de vânzări în creştere pentru turiştii din ţările Nordice, ţările Baltice, Polonia, Rusia şi ţările ex-sovietice. Ne aşteptăm, de altfel, ca evoluţia consumului turistic prin agenţii de turism să îşi păs-treze evoluţia pozitivă, urmând cel mai probabil ca în anul Centenarului Marii Uniri să fie stabilite noi valori record pentru turismul pe piaţa româ-nească".

Bibi Touring a început deja vânzările pachetelor de revelion în sistem de înscrieri timpurii. Staţiunile Cheile Grădiştei şi Bran sunt până în acest moment cele mai solicitate destinaţii în regim de înscrieri timpurii pentru revelion, Valea Prahovei şi zona Bran Moeciu urmând sa fie cel mai probabil şi în acest an în topul destinaţiilor interne pentru perioada sărbătorilor de iarnă.

Numărul unităţilor de cazare certificate în ţara noastră s-a dublat în ultimii patru ani ajungând la 12.939 după jumătatea lunii iunie, de la 6.130 în anul 2014, conform informaţiilor prezentate de Ministerul Turismului.

Creşterea capacităţii de cazare vine, firesc, în condiţiile în care numărul sosirilor înregistrate în structurile de cazare turistică s-a mărit în 2017, cu 10% faţă de anul anterior, la peste 12 milioa-ne, conform cifrelor anunţate în acest an de Institutul Naţional de Statistică.

Conform INS, străinii au reprezentat, în anul 2017, 22,8% din numărul înregistrărilor, diferenţa fiind reprezentată de turiştii interni.

Opinia cititorului: 3
1.   fără titlu
mesaj trimis de Om în data de 03.07.2018, 11:13

Poate crestere cu 50% pe segmentul de bugetari. Privatii aleg alte tari datorita cresterii preturilor din Romania. Sunt bune si tichetele astea la ceva: privatii evita sa cheltuie banii pe servicii de slaba calitate.

1.1.   fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
mesaj trimis de anonim în data de 03.07.2018, 11:33

Pai operatorii din turism sunt alti privați care au nevoie (și) de banii bugetarilor. Nu te oprește nimeni sa devii privat în turism și să oferi servicii de calitate pt toată lumea pe bani putini :)

2.   UNDE sint valabile?
mesaj trimis de TURIST NOU în data de 03.07.2018, 20:24

Foarte greu gasesti pe net locatiile care accepta aceste tichete de vacanta. La cazare hai ca mai gasesti, dar la alimentatia publica zero informatii. Se pot folosi si la transportul intern:auto, tren, avion? Nimeni nu0ti poate spune nimic daca intrebi.Iar operatorii din turism nu sint seriosi, au ridicat preturile fata de anul trecut cu 20-30% la cazare (Ex concret-anul trecut in aceasta perioada 210 lei/noapte/2 pers. acum exact aceeasi locatie 250 lei/noapte/2pers.(Exemplu personal!!!) Asta e Romanica-nu trebuiau date, da-i omului salar si lasa-l sa faca ce vrea cu el, nu tu STAT comanda ce sa fac eu cu banii mei dupa ce ma dijmuiesti fara rusine in fel si chip. Mai lasati-ma cu patriotismul acesta de trei parale!! Pina cind in tara aceasta se va practica acest populism desantat sa iei de la unii valoarea muncii cinstite si sa o dai la niste lenesi si smecheri. Cite ar mai fi de spus de acest asa zis TURISM romanesc!!

Articole din aceeaşi secţiune

Companii-Afaceri

CE invită părţile interesate să transmită observaţii la angajamentele Transgaz1
22 sep. F.B.


Emirates şi Etihad Airways dezmint că vor să creeze cel mai mare operator aerian din lume
22 sep. F.B.


Ford, aproape de vânzarea fabricii sale din Franţa
21 sep. T.M.


Uber negociază preluarea companiei Deliveroo
21 sep. V.D.


PROIECTUL STRATEGIEI ENERGETICE:"România îşi va menţine poziţia de producător de energie în regiune"
21 sep. E.O.


Christian Tour a intrat pe segmentul vacanţelor city break
21 sep. E.O.


Infrastructura precară blochează accesul la organizarea marilor competiţii
21 sep. O.D.


Comerţul cu produse agricole, vital în contextul schimbărilor climatice
21 sep. O.D.


OANA TOTORA, MYORGANIC:Piaţa produselor organice din România - matură, dar subdezvoltată
21 sep. RAMONA RADU


Turismul balnear, în creştere cu 20% în 2018
21 sep. Adelina Toader





<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2018.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.