Cel mai mare SUV din portofoliul SEAT vine cu noi versiuni

29 aug. 15:06 Miscellanea
V.D.
Cel mai mare SUV din portofoliul SEAT vine cu noi versiuni

SEAT a vândut un număr de 369.500 de vehicule în primele şapte luni ale acestui an 

SEAT creşte gradul de eficienţă şi atractivitate a modelului Tarraco, prin prezentarea unei variante cu sistem de propulsie plug-in hibrid şi a unei versiuni sportive FR.

Hibridul plug-in Tarraco este o demonstraţie pentru strategia SEAT din domeniul electro-mobilităţii. Marca va include în portofoliu şase modele SEAT şi CUPRA integral electrice sau plug-in hibride până la începutul anului 2021, se arată într-un comunicat de presă remis redacţiei noastre.

SEAT a vândut un număr de 369.500 de vehicule în primele şapte luni ale acestui an, cu un total de 55.200 de automobile vândute doar în iulie, după o creştere de 7,8% faţă de perioada similară din 2018. Tarraco contribuie la creşterea prezenţei globale a mărcii, introducerea versiunii FR şi a celei cu propulsie plug-in hibrid fiind elemente cheie în atingerea obiectivelor stabilite.

Luca de Meo, Preşedinte SEAT a declarat: "Hibridul plug-in Tarraco ilustrează foarte bine trecerea SEAT spre o mobilitate durabilă, păstrând dinamismul şi plăcerea condusului, tipice modelelor noastre. Tarraco va fi una dintre puţinele opţiuni cu propulsie plug-in hibrid pe segmentul SUV-urilor de mari dimensiuni, iar asta ne oferă un potenţial ridicat".

SEAT Tarraco va fi produs la fabrica Wolfsburg (Germania), în centrul producţiei grupului Volkswagen. Odată cu introducerea sistemului de propulsie plug-in hibrid, SEAT Tarraco câştigă la capitolul eficienţă, devenind o alternativă foarte durabilă.

Sistemul de propulsie, cu motor pe benzină TSI de 1,4 litri şi 110 kW, un motor electric de 85 kW şi un pachet de baterii cu litiu de 13 kWh, oferă şoferilor posibilitatea de a opta pentru mai multe moduri de conducere. Dacă este nevoie, Tarraco plug-in hibrid permite şoferului să conducă în regim pur-electric mai mult de 50 km, reducând emisiile la zero sau moduri de condus care îmbină motorul pe benzină şi pe cel electric pentru performanţe sporite.

Puterea totală a sistemului de tracţiune este de 245 CP (180kW)/400Nm ofrind modelului Tarraco plug-in hibrid posibilitatea de a atinge o viteză maximă de 217km/h şi capacitatea de a ajunge la 100km/h de pe loc în doar 7.4 secunde. Important, emisiile de CO2 vor fi de sub 50g/km raportat la testele WLTP.

Introducerea variantei FR pentru modelul Tarraco va creşte atractivitatea acestui SUV de dimensiuni mari şi va oferi maşinii un plus de sportivitate. Designul exterior este unul îmbunătăţit, cu arcade mai mari pentru roţi, spoiler sportiv în spate şi jante din aliaj specific de 19 ", cu opţiunea pentru roţi de 20" prelucrate. Pe lângă aceste modificări, grila din faţă a versiunii FR încadrează cu mândrie sigla SEAT; în spate, banda de iluminare care uneşte farurile evidenţiază aspectul FR, în timp ce exteriorul vopsit integral într-o nuanţă subliniază senzaţia de dinamism. Sigla Tarraco FR inscripţionată în relief, cu scris de mână, accentuează sportivitatea modelului.

O nouă nuanţă - Fura Gray - subliniază modificările aduse la exterior oferind clienţilor opţiuni suplimentare în personalizarea automobilului. Tarraco a adus îmbunătăţări şi la capitolul siguranţă şi uşurinţă în utilizare.

Printre noile opţiuni ale maşinii se numără şi Trailer Assist -aceasta face remorcarea considerabil mai uşoară şi reduce probabilitatea ca şoferii să întâmpine dificultăţi când parchează. În plus, cu opţiunea Parking Heater permite încălzirea rapidă a motorului şi maşinii în sezonul rece, Tarraco devine un model şi mai practic.

Interiorul a fost proiectat cu dibăcie pentru a spori senzaţia de confort şi include un sistem de infotainment SEAT de ultimă generaţie, plus un nou sistem de navigaţie cu ecran de 9.2 ", crescând gradul de digitalizare al SUV-ului pentru a optimiza şi integra feedback-ul primit de la şofer şi a creşte nivelul de conectivitate oferit pasagerilor.

Pasagerii din faţă beneficiază acum de scaune cu memorie (pe partea şoferului). Scaunele combină sportivitatea unui material cu aspect de neopren cu nivelul de sofisticare oferit de suprafeţele acoperite cu piele artizanală, pentru un plus de confort. Şoferul beneficiază de padele din aluminiu şi un volan nou, sport, cu logo FR.

Opinia cititorului

Articole din aceeaşi secţiune

Miscellanea

INIŢIATIVĂ LEGISLATIVĂPachet minim de servicii pentru toţi minorii
10 dec.


Tone de provizii, trimise cu succes în spaţiu
10 dec.


Antreprenorii şi corporatiştii au posibilitatea să lucrează mai aproape de casă de sărbători
09 dec. A.I.G.


De ce aleg pacienţii români tot mai des serviciile medicale private
09 dec. D.B.


STUDIU:Corupţia împiedică firmele să-şi desfăşoare activitatea
09 dec. A.I.G.


CFR SA a demarat prima etapă pentru modernizare Gării de Nord Bucureşti
09 dec. A.I.G.


Menachem Hacohen primeşte titlul de "cetăţean de onoare"
09 dec. F.F.


USR: România - locul 4 în topul celor mai corupte ţări UE
09 dec. F.F.


Consiliul Concurenţei analizează operaţiunea prin care FAN Courier va intra în acţionariatul SLS Cargo.
09 dec. B.F.


Bugetul actual al Culturii este insuficient pentru a păstra specialiştii în sistem1
09 dec. B.B.





<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2019.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.