Coca-Cola, Paviani şi Scania, parteneriat pentru reducerea emisiilor CO2

22 iul. 2019 Companii
A.I.
Coca-Cola, Paviani şi Scania, parteneriat pentru reducerea emisiilor CO2

Compania Coca-Cola HBC România, în parteneriat cu Paviani Eurocar, folosesc în premieră un camion care funcţionează pe bază de gaz natural comprimat (CNG), un combustibil ce permite reducerea cu 15% a emisiilor de dioxid de carbon generate în atmosferă faţă de cele produse de un camion clasic, alimentat cu motorină, se arată într-un comunicat de presă.

Comparativ cu combustibilii clasici, gazul natural comprimat (CNG) are un impact mult mai redus asupra mediului, este mai economic şi mai sigur, iar din punct de vedere al eficienţei tehnice, măreşte durata de viaţă a motorului. Camionul, pus la dispoziţie de Paviani Eurocar şi Scania, face parte dintr-un proiect pilot şi va efectua curse între cele 18 depozite ale Coca-Cola HBC de pe teritoriul României.

Jevgeni Rudkovski, Supply Chain Manager al Coca-Cola HBC România, a declarat: "Grija faţă de mediu şi sustenabilitatea sunt piloni importanţi din strategia pe termen lung şi termen scurt a companiei, integrate în toate operaţiunile pe care le derulăm. Printre măsurile pe care le luăm pentru reducerea impactului pe care îl avem asupra mediului se numără şi reducerea emisiilor de CO2 rezultate din activităţile de transport şi distribuţie a băuturilor noastre. Obiectivul nostru este ca, după finalizarea perioadei de testare, să ne extindem la o flotă mai mare de astfel de camioane".

Alexandru Păun, director al companiei de transport Paviani, a precizat:"M-am alăturat acestui proiect din două motive: în primul rând, nu putem privi nepăsători cum casa noastră se degradează din ce în ce mai mult. Aerul, apa, solul, sunt grav afectate de poluarea mediului. Cu toţii putem lua măsuri, chiar şi la scară mai mică, dacă realizăm că schimbarea porneşte de la fiecare dintre noi. Apoi, este provocarea profesională: a fi în pas cu tehnologia, pentru mine, înseamnă evoluţie, iar a testa şi aplica soluţiile inovatoare printre primii nu poate decât să-mi aducă o satisfacţie enormă"

Mihai Paşol, Director de Marketing & Comunicare la Scania România, a declarat:"Protejarea planetei şi a mediului înconjurător trebuie să fie, azi, una dintre cele mai importante priorităţi pentru orice companie şi persoană de pe planetă. Dar numai când ne unim forţele cu alţi jucători cheie, vom putea atinge aceste obiective ambiţioase. Formând acest parteneriat, vom avea o poziţie unică pentru a implementa soluţii inteligente, eficiente şi sustenabile pentru transportul şi logistica noastră. În ultimii ani, am demonstrat că trecerea către un transport comercial sustenabil a început să funcţioneze, iar piaţa răspunde".

Opinia cititorului

Articole din aceeaşi secţiune

Companii

Compania energetică MVM ţinteşte România pentru extinderea activităţii
02 iul. G.U.


ÎN CADRUL CAMPANIEI #STOPHATEFORPROFIT:Coca-Cola şi alte 400 de branduri şi-au scos reclamele de pe Facebook
02 iul. A.P.


Fabrica Ford din Craiova a renunţat la o parte dintre angajaţi
02 iul. A.P.


ÎN CONTEXTUL PANDEMIEI COVID-19Prime Kapital a lansat FlexAssist Solidarity, program destinat achiziţiei de locuinţe
02 iul. A.I.


ANDREEA STRUGARU, KADRA:"Uşile automate, singura variantă de trafic în condiţii de igienă sporită"
02 iul. A consemnat ADELINA TOADER


Raiffeisen Bank a lansat serviciul cash-back în benzinăriile Rompetrol1
01 iul. S.B.


Green Weee, amendată după incendiul de la depozitul de material reciclabile
01 iul. Ana Felea


Consiliul Concurenţei pune în dezbatere ,, Ghidul privind înţelegerile verticale''
01 iul. G.U.


Google cumpără producătorul de ochelari North
01 iul. G.U.


Airbus va desfiinţa 15.000 de locuri de muncă
01 iul. G.U.





<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2020.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.