CONFERINŢA BURSA "ANTREPRENORIATUL FEMININ" / MONICA VUŞCAN, FARMEC:

"Farmec se inspiră, de aproape 130 de ani, din valorile naţionale"

16 mai. 2018 Companii
Adelina Toader
Monica Vuşcan, Farmec
Monica Vuşcan, Farmec

Producătorul român de cosmetice Farmec se inspiră, de aproape 130 de ani, din valorile naţionale şi din frumuseţea autentică a româncelor, potrivit doamnei Monica Vuşcan, director tehnic al companiei.

Domnia sa a declarat că întreaga istorie a companiei, evoluţia şi dezvoltarea actuală se datorează unor personalităţi marcante: unei femei puternice care a făcut cunoscut numele României în toată lumea, doamna profesor doctor Ana Aslan, şi Liviu Turdean, părintele companiei.

Pentru 2018, a fost stabilit un program investiţional de peste 11 milioane lei (2,4 milioane de euro), mare parte din aceasta fiind alocată proceselor de retehnologizare şi modernizare a producţiei, dar şi dezvoltării reţelei, potrivit reprezentantei companiei.

Monica Vuşcan a mai precizat că Farmec realizează aproximativ 27 milioane de produse pe an, fabrica având o capacitate de 4 milioane de produse pe lună şi este în continuă dezvoltare.

Potrivit domniei sale, în ultimii 10 ani, au fost investiţi în jur de 4 milioane de euro pentru tehnologizare. În prezent, 75% din toate operaţiunile de producţie sunt automatizate, iar două linii de producţie sunt robotizate în totalitate.

Monica Vuşcan a mai precizat că anual compania are ca strategie crearea câtorva produse noi care folosesc cele mai noi cercetări la nivel mondial. În portofoliul companiei se regăsesc peste 600 de produse, cele mai cunos­cute fiind Gerovital, Farmec, Doina, Aslavital, Nufăr şi Triumf.

Directorul tehnic al companiei Farmec a mai declarat: "98% din colectivul tehnic sunt femei, este o provocare, dar fabricând produse de acest tip (n.r. cosmetice) implicarea lor este mai mare, pentru că îşi doresc să bucure doamnele".

Domnia sa a mai adăugat că, în timpul studenţiei, mulţi dintre colegii străini pe care îi avea, majoritatea din Grecia, cumpărau produse Gerovital pentru a le duce acasă. Gerovital era şi continuă să fie un brand naţional foarte cunoscut, şi chiar mai cunoscut în afară, a mai menţionat Monica Vuşcan.

Reprezentantul companiei a mai adăugat că Farmec exportă în peste 30 de ţări - SUA, Canada, Japonia, Emiratele Arabe Unite, Italia, Spania fiind câteva exemple.

Monica Vuşcan a ţinut să aminteas­că şi de campania socială pe care Farmec o desfăşoară - "Unirea la feminin", prin care femeile sunt impulsionate şi motivate să se ajute reciproc, să se îndrume, să empatizeze. Astfel, prin achiziţionarea de produse, o parte din valoare acestora se transformă în produse de îngrijire personală care vor ajunge direct la femeile defavorizate.

Citeşte şi

Opinia cititorului

Articole din aceeaşi secţiune

Companii

CONFORM MERGERMARKET:Deloitte - lider în rândul consultanţilor în M&A
23 ian. T.I.


Google va dona bani pentru Wikimedia
23 ian. T.M.


Două fonduri de investiţii au preluat participaţii la eBay
23 ian. I.T.


Reţea de socializare cu ambiţii spaţiale
23 ian.


DANIEL MISCHIE, CEO GRUP CITY GRILL:"Deficitul de forţă de muncă în HoReCa s-a adâncit anul trecut"
23 ian. R.R.


Licitaţie anulată pentru modernizarea DN 28B
23 ian. G.M.


PARTE A UNEI STRATEGII CARE VIZEAZĂ ADAPTAREA LA CREŞTEREA VÂNZĂRILOR ONLINE:Ikea deschide primul magazin din centrul unui oraş
22 ian. T.L.


Mastercard, amendată cu 570 milioane euro de Comisia Europeană
22 ian. I.D.


PENTRU A PRODUCE BATERII ELECTRICE ÎN POLONIA:Mercedes, investiţie de 200 de milioane euro
22 ian. E.A.


DE PE PIAŢA DE GROS A SERVICIILOR DE TRANZIT NAŢIONAL COMUTAT:ANCOM propune retragerea obligaţiilor Telekom
22 ian. M.T.





<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2019.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.