Gala BURSA 2018

Daikin lansează campania Buy Back

16 mai. 14:57 Companii
M.D.
Daikin lansează campania Buy Back

Daikin România a dat startul programului Buy Back prin care încurajează înlocuirea vechilor aparate de aer condiţionat cu unele de ultimă generaţie, din gama Bluevolution, oferind discount-uri de până la 400 lei, informează comunicatul de presă remis către redacţie.

Campania se desfăşoară în perioada 25 aprilie- 30 iunie 2018 prin intermediul partenerilor Daikin Home Comfort Expert. Reciclarea aparatelor de aer condiţionat colectate în urma campaniei este asigurată de Asociaţia Românâ pentru Reciclare - RoRec.

Alina Turcitu, Marketing Coordinator Daikin România, a declarat că "Un aparat de aer condiţionat vechi, care nu mai funcţionează la capacitate maximă, devine ineficient energetic şi poate avea efecte negative atât asupra celor care îl folosesc, cât şi asupra mediului înconjurător. Pe lângă costurile nejustificate la energie, potenţialul de încălzire globală (GWP - Global Warming Potential) al acestor unităţi este extrem de ridicat. Scopul programului Daikin Buy Back este de a atrage atenţia asupra importanţei reciclării aparatelor vechi şi totodată, de a încuraja clienţii să aleagă performanţa noilor sisteme Daikin, oferindu-le un discount la înlocuirea aparatului vechi".

Campania se desfăşoară exclusiv prin intermediul partenerilor Daikin Home Comfort Expert până la data de 30 iunie 2018, iar promoţia se aplică la achiziţionarea echipamentelor din gama Bluevolution: Ururu Sarara, Stylish, Emura, Perfera, Sensira R32 şi Comfora. În funcţie de modelul ales, clienţii beneficiază de reduceri de până la 400 lei. Vechile aparate de aer condiţionat, indiferent de marcă, sunt preluate şi reciclate corespunzător de către partenerii Daikin şi operatorii locali parteneri ai Asociaţiei RoRec.

Conform informaţiilor furnizate de Asociaţia RoRec, din 1000 kg. de deşeuri de aparate de aer condiţionat, aproximativ 42% din conţinut reprezintă metale, 12% sunt fracţii bogate în cupru şi 11% sunt componente de plastic. Toate acestea trec prin procese de tratare şi reciclare, din care rezultă materii prime secundare pentru industrie, cum ar fi cupru, fier sau plastic.

Opinia cititorului

Articole din aceeaşi secţiune

Companii

ÎN LOC DE 501 MILIOANE LEIStatul cere de la Romgaz 717 milioane de lei
14 nov. A.I.


PIAŢA PENTRU ZIUA URMĂTOARE DE GAZE NATURALE (PZU-GN)Preţul de închidere al gazelor naturale a scăzut cu 17,05%
14 nov. R.R.


ÎN PRIMELE NOUĂ LUNI DIN 2018IMPACT Developer & Contractor a avut venituri operaţionale din vânzări de 62,2 milioane lei
14 nov. A.V.


Enel X România investeşte 15-20 milioane euro în infrastructura de încărcare eletrică
14 nov. R.R.


Inedit, Qatarul îşi va "împrumuta" o parte dintre turişti
14 nov. O.D.


ÎN TRIMESTRUL AL TREILEA DIN 2018Vodafone România, venituri totale în creştere cu 4,8%
14 nov. A.T.


OMS militează pentru reducerea consumului de medicamente
14 nov. O.D.


FLORIN LIXANDRU, ANTREPRENOR:"Ajutorul din partea statului este mult prea mic pentru IMM-uri"
14 nov.


DAN PETRE, D&D RESEARCH"Pentru noi, imobiliarele sunt forma supremă de investiţie"
14 nov. A.I.


VERANDA MALL, AŞTEPTĂRI PENTRU ANUL 2020:Cifră de afaceri de peste 10 milioane euro
13 nov. V.D.





<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2018.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.