Daikin lansează campania Buy Back

16 mai. 14:57 Companii-Afaceri
M.D.
Daikin lansează campania Buy Back

Daikin România a dat startul programului Buy Back prin care încurajează înlocuirea vechilor aparate de aer condiţionat cu unele de ultimă generaţie, din gama Bluevolution, oferind discount-uri de până la 400 lei, informează comunicatul de presă remis către redacţie.

Campania se desfăşoară în perioada 25 aprilie- 30 iunie 2018 prin intermediul partenerilor Daikin Home Comfort Expert. Reciclarea aparatelor de aer condiţionat colectate în urma campaniei este asigurată de Asociaţia Românâ pentru Reciclare - RoRec.

Alina Turcitu, Marketing Coordinator Daikin România, a declarat că "Un aparat de aer condiţionat vechi, care nu mai funcţionează la capacitate maximă, devine ineficient energetic şi poate avea efecte negative atât asupra celor care îl folosesc, cât şi asupra mediului înconjurător. Pe lângă costurile nejustificate la energie, potenţialul de încălzire globală (GWP - Global Warming Potential) al acestor unităţi este extrem de ridicat. Scopul programului Daikin Buy Back este de a atrage atenţia asupra importanţei reciclării aparatelor vechi şi totodată, de a încuraja clienţii să aleagă performanţa noilor sisteme Daikin, oferindu-le un discount la înlocuirea aparatului vechi".

Campania se desfăşoară exclusiv prin intermediul partenerilor Daikin Home Comfort Expert până la data de 30 iunie 2018, iar promoţia se aplică la achiziţionarea echipamentelor din gama Bluevolution: Ururu Sarara, Stylish, Emura, Perfera, Sensira R32 şi Comfora. În funcţie de modelul ales, clienţii beneficiază de reduceri de până la 400 lei. Vechile aparate de aer condiţionat, indiferent de marcă, sunt preluate şi reciclate corespunzător de către partenerii Daikin şi operatorii locali parteneri ai Asociaţiei RoRec.

Conform informaţiilor furnizate de Asociaţia RoRec, din 1000 kg. de deşeuri de aparate de aer condiţionat, aproximativ 42% din conţinut reprezintă metale, 12% sunt fracţii bogate în cupru şi 11% sunt componente de plastic. Toate acestea trec prin procese de tratare şi reciclare, din care rezultă materii prime secundare pentru industrie, cum ar fi cupru, fier sau plastic.

Opinia cititorului

Articole din aceeaşi secţiune

Companii-Afaceri

DE LA TELEORMAN LA LUNĂAutostrada promisiunilor se lungeşte cu câţiva kilometri
25 mai. Dan Nicolae


RĂZVAN NICOLESCU, DELOITTE:"Puţin probabil ca statul să finanţeze investiţiile din energie"1
25 mai. EMILIA OLESCU


STUDIU PARALELA 45: Antalya, destinaţia vedetă a verii, cu o creştere de 70%
25 mai. A.T.


ÎN ULTIMII CINCI ANI:Bugetul turiştilor autohtoni pentru vacanţe a crescut cu 30%
25 mai. Adelina Toader


Daramis investeşte 12 milioane euro în proiectul Vita Bella
25 mai. C.P.


"Producătorul român nu este ajutat de stat să se dezvolte"
25 mai. A consemnat Emilia Olescu


RAPORT:20% dintre companiile de la noi nu au auzit de GDPR
25 mai. E.O.


FRANK HAJDINJAK, DIRECTOR GENERAL:"E.ON România vrea să investească jumătate de miliard de lei, în 2018"
25 mai. Ramona Radu


COMISIA EUROPEANĂ:Gazprom trebuie să permită fluxul liber al gazelor naturale la preţuri competitive în CEE
25 mai.


CA Immo refuză oferta grupului american Starwood
24 mai. A.M.





<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2018.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.