Deloitte, cel mai valoros brand în rândul serviciilor comerciale 1

30 sep. 2019 Companii
M.E.
Alexandru Reff
Alexandru Reff

Deloitte a fost desemnat cel mai valoros şi mai puternic brand din lume în rândul serviciilor comerciale de către Brand Finance.

Brand Finance calculează valoarea totală şi forţa brandului în baza unor analize care ţin cont de investiţia de marketing, de percepţia şi de performanţa de piaţă a businessuluim, se arată într-un comunicat de presă remis redacţiei noastre.

Deloitte are o valoare a brandului de 29,7 miliarde de dolari americani, în creştere cu 42% faţă de anul anterior. În ceea ce priveşte forţa brandului, Brand Finance a calculat un scor BSI (Brand Strength Index) de 91,24 din 100 şi a atribuit Deloitte ratingul maxim, AAA+, se arată într-un comunicat de presă remis redacţiei noastre.

Creşterea valorii şi a forţei brandului Deloitte se bazează pe investiţiile constante şi consecvente, pe îmbunătăţirea reputaţiei şi pe rezultatele de business solide, conform raportului.

Cele mai recente rezultate financiare anunţate de Deloitte la New York pentru anul financiar încheiat la 31 mai 2019 confirmă creşterea puternică pe toate cele cinci linii de servicii - Audit şi servicii conexe, Consultanţă în management, Consultanţă financiară, Consultanţă în managementul riscului, Servicii fiscale şi juridice. Veniturile globale au crescut pentru al zecelea an consecutiv, ajungând la 46,2 miliarde de dolari americani, cu 9,4% mai mult faţă de anul anterior, plasând Deloitte în poziţia de lider detaşat în domeniul serviciilor profesionale, se arată într-un comunicat de presă remis redacţiei noastre.

Alexandru Reff, Country Managing Partner, Deloitte România şi Moldova a declarat:"Deşi ţara noastră are o pondere mică în amprenta globală a Deloitte, suntem mândri să contribuim la performanţa brandului şi la cea financiară - veniturile locale au crescut chiar într-un ritm mai alert decât media la nivel global. România este o ţară importantă pentru Deloitte, cu o echipă dinamică şi inovatoare, care excelează atât în liniile de business care deservesc clienţii din România, cât şi în centrele de servicii care lucrează pentru alte pieţe împreună cu colegi din reţeaua globală. Suntem astăzi peste 1.700 de profesionişti care colaborează într-un mediu bazat pe incluziune şi pe autonomie, care stimulează dezvoltarea personală şi profesională. Pentru noi, este un privilegiu să facem parte din cea mai veche şi mai mare firmă de servicii profesionale din lume".

Opinia cititorului: 1
1.   fără titlu
mesaj trimis de anonim în data de 30.09.2019, 12:22

De ... , muste la arat ! Oja pe unghii nu bataturi in palme 1

Articole din aceeaşi secţiune

Companii

Levi Strauss va renunţa la 15% din forţa de muncă corporativă1
08 iul. G.U.


RUSLAN ROTARU, FONDATOR ROYAL TOWN IAŞI:"Investiţia în imobiliare rămâne cea mai sigură, în perioadele de fluctuaţii economice"
08 iul. A consemnat Adelina Toader


STUDIUImportăm legume chiar şi în perioada de producţie autohtonă maximă
08 iul. O.D.


ASOCIAŢIA PRO CONSUMATORI AVERTIZEAZĂ:"Importurile de aluat congelat cresc cu 7%, de la an la an"1
08 iul. E.O.


SAP o numeşte pe Josephin Galla noul Managing Director pentru Europa de Sud-Est
07 iul. G.U.


Dependenţi de importurile alimentare
07 iul. I.Ghe.


Măşti româneşti, la preţuri mai mici decât cele din China
07 iul. I.Ghe.


PROPRIETARII AVERTIZEAZĂPădurea "se usucă" sub un maldăr de acte normative aplicate incorect
07 iul. O.D.


Parolele rămân marea vulnerabilitate în mediul online
07 iul. O.D.


ANIS: "Finanţarea în domeniul tehnologic nu trebuie condiţionată de crearea unui anumit număr de locuri de muncă"
07 iul. Gheorghe Iorgoveanu





<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2020.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.