ELZBIETA BIENKOVSKA, COMISAR EUROPEAN:

Turismul, parte importantă în noul buget UE 2021-2027

Turismul, parte importantă în noul buget UE 2021-2027

O parte importantă din viitorul buget al Uniunii Europene pentru perioada 2021-2027 va fi destinată sectorului turistic, care trebuie să facă faţă revoluţiei digitale, a declarat, ieri, la Bucureşti, Elzbieta Bienkovska, comisar european pentru piaţa internă, IMM-uri, antreprenoriat şi turism, la conferinţa "Connecting Europe through Innovation", potrivit Agerpres.

Domnia sa a declarat: "Suntem aproape să discutăm noul buget al Uniunii Europene pentru perioada 2021-2027 şi turismul va fi o parte importantă. Cred că din partea noastră, din partea Comisiei Europene, noi încercăm să promovăm sectorul turis-mului să treacă prin această revoluţie digitală. Iar cuvântul crucial este "cooperarea' între instituţii europene, autorităţi naţionale şi locale şi industrie. Cu toţii trebuie să lucrăm împreună".

Elzbieta Bienkovska a amintit că, pe 11 aprilie, a fost lansat concursul "Capitala turismului inteligent", în cadrul căruia vor fi selectate două oraşe, în luna noiembrie.

Oficialul european a adăugat: "Exis-tă oportunităţi la nivel european prin autorităţile naţionale sau care vin direct de la Bruxelles. Lucrăm să creăm un cadru pentru sectorul turismului, pentru a crea joburi, pentru a fi inovativi şi să facem o dezvoltare durabilă. Important este să ne amintim şi să ne gândim la cei care locuiesc în zonele turistice şi care nu-şi mai doresc turişti, ceea ce devine o problemă când vorbim de conectarea vizitatorilor".

Elzbieta Bienkovska consideră că strategia de dezvoltare turistică a unei ţări trebuie să fie corelată şi cu celelalte strategii, precum cea industrială.

Comisarul european a mai precizat: "Dacă vorbim de România, aceasta şi-a dublat cifra de vizitatori. Aş vrea să avem un sector turistic în toate documentele noastre, inclusiv în strategia industrială, apoi să abordăm acest sector în diverse legislaţii".

Potrivit domniei sale, este nevoie de un efort în plus în Europa pentru a se crea produse şi joburi inovative. "Trebuie să vedem oportunităţile în era digitală, în ceea ce priveşte IMM-urile. Foarte multe dintre ele sunt companii mici, care nu au departament juridic şi e dificil să vadă oportunităţile", a mai spus Bienkovska.

Opinia cititorului

Articole din aceeaşi secţiune

Companii-Afaceri

CE invită părţile interesate să transmită observaţii la angajamentele Transgaz1
22 sep. F.B.


Emirates şi Etihad Airways dezmint că vor să creeze cel mai mare operator aerian din lume
22 sep. F.B.


Ford, aproape de vânzarea fabricii sale din Franţa
21 sep. T.M.


Uber negociază preluarea companiei Deliveroo
21 sep. V.D.


PROIECTUL STRATEGIEI ENERGETICE:"România îşi va menţine poziţia de producător de energie în regiune"
21 sep. E.O.


Christian Tour a intrat pe segmentul vacanţelor city break
21 sep. E.O.


Infrastructura precară blochează accesul la organizarea marilor competiţii
21 sep. O.D.


Comerţul cu produse agricole, vital în contextul schimbărilor climatice
21 sep. O.D.


OANA TOTORA, MYORGANIC:Piaţa produselor organice din România - matură, dar subdezvoltată
21 sep. RAMONA RADU


Turismul balnear, în creştere cu 20% în 2018
21 sep. Adelina Toader





<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2018.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.