Gala BURSA 2018

ELZBIETA BIENKOVSKA, COMISAR EUROPEAN:

Turismul, parte importantă în noul buget UE 2021-2027

18 mai. Companii
Turismul, parte importantă în noul buget UE 2021-2027

O parte importantă din viitorul buget al Uniunii Europene pentru perioada 2021-2027 va fi destinată sectorului turistic, care trebuie să facă faţă revoluţiei digitale, a declarat, ieri, la Bucureşti, Elzbieta Bienkovska, comisar european pentru piaţa internă, IMM-uri, antreprenoriat şi turism, la conferinţa "Connecting Europe through Innovation", potrivit Agerpres.

Domnia sa a declarat: "Suntem aproape să discutăm noul buget al Uniunii Europene pentru perioada 2021-2027 şi turismul va fi o parte importantă. Cred că din partea noastră, din partea Comisiei Europene, noi încercăm să promovăm sectorul turis-mului să treacă prin această revoluţie digitală. Iar cuvântul crucial este "cooperarea' între instituţii europene, autorităţi naţionale şi locale şi industrie. Cu toţii trebuie să lucrăm împreună".

Elzbieta Bienkovska a amintit că, pe 11 aprilie, a fost lansat concursul "Capitala turismului inteligent", în cadrul căruia vor fi selectate două oraşe, în luna noiembrie.

Oficialul european a adăugat: "Exis-tă oportunităţi la nivel european prin autorităţile naţionale sau care vin direct de la Bruxelles. Lucrăm să creăm un cadru pentru sectorul turismului, pentru a crea joburi, pentru a fi inovativi şi să facem o dezvoltare durabilă. Important este să ne amintim şi să ne gândim la cei care locuiesc în zonele turistice şi care nu-şi mai doresc turişti, ceea ce devine o problemă când vorbim de conectarea vizitatorilor".

Elzbieta Bienkovska consideră că strategia de dezvoltare turistică a unei ţări trebuie să fie corelată şi cu celelalte strategii, precum cea industrială.

Comisarul european a mai precizat: "Dacă vorbim de România, aceasta şi-a dublat cifra de vizitatori. Aş vrea să avem un sector turistic în toate documentele noastre, inclusiv în strategia industrială, apoi să abordăm acest sector în diverse legislaţii".

Potrivit domniei sale, este nevoie de un efort în plus în Europa pentru a se crea produse şi joburi inovative. "Trebuie să vedem oportunităţile în era digitală, în ceea ce priveşte IMM-urile. Foarte multe dintre ele sunt companii mici, care nu au departament juridic şi e dificil să vadă oportunităţile", a mai spus Bienkovska.

Opinia cititorului

Articole din aceeaşi secţiune

Companii

China dezvoltă o nouă generaţie de metrou inteligent
15 nov. A.V.


Ronaldo "driblează" bine şi în domeniul imobiliar
15 nov. DAN NICOLAIE


Managementul rezidenţial - un business în creştere
15 nov.


IONUŢ DUMITRU, CONSILIUL FISCAL:"Veniturile fiscale sunt la minime istorice"
15 nov. Mihai Gongoroi


DUPĂ PRIMELE 9 LUNITransgaz raportează un profit în scădere cu 31%
15 nov. Mihai Gongoroi


PIAŢA PENTRU ZIUA URMĂTOARE DE GAZE NATURALE (PZU-GN)Preţul de închidere al gazelor naturale a crescut cu 2,80%
15 nov. R.R.


ANALIZĂ QURATE BUSINESS INTELLIGENCE:Piaţa materialelor de construcţii verzi va creşte cu 11,8% până în 2023
15 nov.


OPERATORII DE TRANSPORT:Ministrul Lucian Şova a generat haosul în transport
15 nov. GEORGE MARINESCU


Arhitectura Catedralei Mântuirii Neamului - o sinteză între tradiţie şi contemporaneitate
15 nov. Emilia Olescu


Peikko Finlanda investeşte 10 milioane euro într-o fabrică de lângă Bucureşti
15 nov.





<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2018.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.