EURO 2020

Întârzieri şi amânări, nicio cărămidă nu a fost mişcată

23 nov. 2017 Sport
D.N.
Întârzieri şi amânări, nicio cărămidă nu a fost mişcată

Autorităţile menţin ritmul de melc în ceea ce priveşte lucrările de infrastructură destinate găzduirii Euro 2020. Munţi de hârtii au fost ştampilaţi şi semnaţi, dar până acum nicio cărămidă nu a fost pusă la stadioanele care trebuie renovate/reconstruite.

Nici celelalte lucrări "vitale" nu stau mai bine din punctul de vedere al demarării lucrărilor. În această săptămână am fost informaţi că Magistrala 6 de metrou Gara de Nord - Otopeni nu va fi realizată nici în 2018. Anunţul a fost făcut de secretarul de stat Dragoş Titea. Lucrările ar fi trebuit începute în această vară, dar deocamdată nu a fost finalizată...faza de proiectare. O speranţă se mai leagă de faptul că CFR şi-a luat angajamentul că va termina ruta de doi kilometri care să facă legătura între gară şi aeroport. Chestiunea legăturii dintre Aeroport şi oraş este foarte importantă. În 2014, când a fost făcut raportul de evaluare a dosarelor de candidatură, întocmit de UEFA, ţara noastră era informată că în următorii şase ani trebuie să rezolve slaba legătură dintre Aeroportul Internaţional Henri Coandă şi Bucureşti. După cum se poate observa în primii trei ani nu au fost terminate nici dosarele. În urmă cu un an, când la Bucureşti a venit o delegaţie de la UEFA, primarul General al Capitalei, Gabriela Firea a dat asigurări că nu vor exista probleme şi nici întârzieri în ceea ce priveşte lucrările de infrastructură: "Vom implementa toate rigorile cerute de UEFA. Într-un răgaz atât de scurt, la iniţiativa mea, din acest moment se pot realiza toate documentele pentru magistrala M6. Vom fi atenţi şi receptivi ca toate autorizaţiile să fie primite la timp. Această magistrală va avea 12 staţii. Parcul de autoturisme al RATB va fi unul nou şi modern, nu ne va fi ruşine să primim toţi turiştii. Primăria Generală a Capitalei este pregătită să organizeze şi centrul internaţional de presă în perspectiva Campionatului European. Vom reabilita şi unele străzi, vom moderniza şi Centrul Vechi acolo unde cu siguranţă, după meciuri, se vor afla cei mai mulţi turişti".

Renovarea stadioanelor din Bucureşti pentru turneul final al Campionatului European din 2020 se dovedeşte de a semenea a fi o acţiune greu de realizat. Pentru construirea celor patru stadioane de antrenament vor fi cheltuiţi peste 100.000.000 de euro (70.000 de locuri la un cost de 1500 de euro per loc). Au fost făcute studii, s-au obţinut avize, dar nimic nu s-a mişcat până acum la niciunul dintre stadioane. Naţional Arena (va găzdui patru meciuri, trei din faza grupelor şi unul din optimile de finală) şi stadioanele Arcul de Triumf, Rapid, Steaua şi Dinamo, destinate pregătirii echipelor sunt cele cinci obiective principale. Cu stadionul Dinamo, doar discuţiile legate de amplasament şi proprietar au durat un an, acum se speră că lucrările de construcţie vor dura mai puţin.

Euro 2020 va fi găzduit de următoarele oraşe: Amsterdam, Baku, Bilbao, Bruxelles, Bucureşti, Budapesta, Copenhaga, Dublin, Glasgow, Londra, Munchen, Roma şi Sankt Petersburg.

Opinia cititorului

Articole din aceeaşi secţiune

Sport

Sute de milioane de dolari pentru un meci la limita dintre box şi circ1
17 oct. D.N.


Halep rămâne numărul 1 până în 20191
16 oct.


Fotbalul autohton are, în sfârşit, viitor1
16 oct. D.N.


UEFA a mărit premiile pentru Liga Naţiunilor
12 oct.


Primul Complex Sportiv Naţional, creat după o pauză de 18 ani
12 oct. D.N.


Excentricul Mourinho, 500.000 lire sterline pentru cazarea la hotel
11 oct. O.D.


LIGA NAŢIUNILORPrima victorie este căutată la Vilnius
11 oct. D.N.


Vânzarea unui simbol: 670 milioane euro pentru stadionul Wembley
01 oct. O.D.


Modrici, premiat de FIFA, condamnat de justiţia spaniolă
26 sep. D.N.


FOTBAL ŞI BANIStrategia pentru alegerile UEFA, stabilită la Bucureşti
24 sep. O.D.





<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2018.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.