Familia Puchin a vândut fabrica de şerveţele Mototol

28 iul. 2016 Companii-Afaceri
OVIDIU VRÂNCEANU

Compania braşoveană Rom Paper, producător de hârtie pentru uz casnic, va fi cedată companiei Vrancart Adjud, deţinută de SIF Banat-Crişana, tranzacţia fiind realizată la începutul acestei săptămâni, potrivit unor surse din piaţă.

Vrancart şi-a anunţat intenţia de a achiziţiona o companie "din domeniul de activitate sau din activităţi conexe" în convocatorul Adunării Generale a Acţionarilor care va avea loc pe 19 august. GA programată pe 19 august.

Rom Paper a fost înfiinţată în anul 2002 de Claudiu şi Nicoleta Puchin cu o investiţie iniţială de 10.000 de euro şi are ca obiect de activitate producţia şi comercializarea de şerveţele de masă, prosoape pliate, hârtie igienică, prosoape cosmetice şi şerveţele la cutie. Firma a avut anul trecut o cifră de afaceri de circa 52 milioane de lei, în creştere faţă de 2014 cu 19%. Produsele realizate de firma braşoveană sunt comercializate în şapte ţări, printre care Ungaria, Cehia, Slovacia, Polonia, Republica Moldova şi Bulgaria, prin intermediul lanţurilor de magazine (hipermarketuri, supermarketuri, cash and carry), dar şi prin intermediul distribuitorilor.

În august 2014, Rom Paper a luat un credit de 1,5 milioane de lei de la EximBank pentru a achiziţiona o linie de producţie a şerveţelelor. Noua linie i-a permis companiei să-şi crească productivitatea şi să-şi diversifice gama de produse, inclusiv lansarea noului brand propriu de hârtie de uz casnic numit Mototol. Acest brand a fost lansat în noiembrie 2014 şi reprezintă în prezent 6-7% din afacerile companiei braşovene.

Opinia cititorului

Articole din aceeaşi secţiune

Companii-Afaceri

CE invită părţile interesate să transmită observaţii la angajamentele Transgaz1
22 sep. F.B.


Emirates şi Etihad Airways dezmint că vor să creeze cel mai mare operator aerian din lume
22 sep. F.B.


Ford, aproape de vânzarea fabricii sale din Franţa
21 sep. T.M.


Uber negociază preluarea companiei Deliveroo
21 sep. V.D.


PROIECTUL STRATEGIEI ENERGETICE:"România îşi va menţine poziţia de producător de energie în regiune"
21 sep. E.O.


Christian Tour a intrat pe segmentul vacanţelor city break
21 sep. E.O.


Infrastructura precară blochează accesul la organizarea marilor competiţii
21 sep. O.D.


Comerţul cu produse agricole, vital în contextul schimbărilor climatice
21 sep. O.D.


OANA TOTORA, MYORGANIC:Piaţa produselor organice din România - matură, dar subdezvoltată
21 sep. RAMONA RADU


Turismul balnear, în creştere cu 20% în 2018
21 sep. Adelina Toader





<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2018.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.