Flanco Retail, vânzări mai mari cu 20% în ianuarie - aprilie

07 mai. 2015 Companii-Afaceri
Elena Deacu
Flanco Retail, vânzări mai mari cu 20% în ianuarie - aprilie

Compania vrea să investească 8 milioane lei, în acest an 

Flanco Retail a înregistrat în primele patru luni ale anului o creştere a vânzărilor de 20%, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, până la nivelul de 235 de milioane de lei, arată un comunicat al companiei transmis astăzi redacţiei.

"Rezultatele financiare foarte bune de la începutul acestui an ne confirmă păstrarea direcţiei ascendente din 2014, aceea de creştere profitabilă şi sănătoasă a companiei şi de consolidare a cotei de piaţă", spune Dragoş Sîrbu, CEO Flanco Retail. "Creditul de consum, pe care Flanco îl oferă direct în magazine, prin partenerii financiari, îşi continuă evoluţia pozitivă, fiind unul dintre factorii care au susţinut creşterea pieţei. Astfel, 25% din vânzările totale au fost în rate în magazine. Vânzarea pe site-ul companiei s-a dublat faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut", mai arată reprezentantul companiei.

Principalele motoare de creştere ale Flanco Retail în primele patru luni ale anului au fost televizoarele şi electrocasnicele mici, cu creşteri de peste 30%. De asemenea, vânzarea de telefoane inteligente şi laptopuri a avut o evoluţie mult peste aşteptări.

După ce, în martie, Flanco a deschis cel de-al treilea magazin din Braşov, în cadrul Centrului Comercial Coresi, în această lună, pe 14 mai, compania va deschide magazinul cu numărul 90, în Bucureşti, situat în centrul comercial Mega Mall. Noul magazin Flanco ocupă o suprafaţă de 1300 mp şi va avea 30 de angajaţi.

"În primele patru luni, am investit aproximativ 3 milioane de lei în dezvoltarea companiei şi a oamenilor noştri, iar planul nostru este să ajungem la un nivel de 8 milioane de lei investiţi de-a lungul întregului an 2015", adaugă Dragoş Sîrbu.

Flanco a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de peste 150 milioane de euro, în condiţiile obţinerii unui profit net cu peste 61% mai mare decât în 2013.

Flanco este un retailer autohton de produse IT&C, electronice şi electrocasnice. Cu un număr de peste 1100 de angajaţi, compania deţine o reţea de 89 de magazine, aflate în cele mai importante zone comerciale din 55 de oraşe.


Opinia cititorului

Articole din aceeaşi secţiune

Companii-Afaceri

MEDIUConfirmare: temperatura la suprafaţa Pământului este în creştere
22 ian. O.D.


Preluarea Covi Construct 2000 SRL de către Ligatne Limited, în atenţia Consiliului Concurenţei
22 ian. A.S.


PETRE DAEA, MINISTRUL AGRICULTURII:"Avem un ritm de creştere bun în agricultură, deşi suntem departe de nivelul european"
22 ian. T.I.


Petre Daea: "Guvernul caută soluţii pentru ca fabrica Zahărul din Oradea să nu se închidă"
22 ian.


PASCAL CASSECUELLE, DIRECTORUL BAYER ROMÂNIA:"Întotdeauna avem în plan investiţii, pentru că inovaţia este activitatea noastră principală"1
22 ian. Alina Vasiescu


China National Petroleum Corporation şi-a deschis sucursală la Bucureşti
22 ian. A.S.


P3 COMMUNICATIONS:"Reţeaua Vodafone România a primit certificarea «Best in Test»"
22 ian.


ILAN LAUFER:"Este o prioritate să încercăm ca, în 2019, să atragem în ţară al treilea producător auto"
22 ian. BIANCA CIOCOTIŞAN


De ce şi pentru cine facem investiţii publice?3
22 ian. GABRIEL DUMITRAŞCU


HARALD KRAFT, PREŞEDINTELE ROPEPCA, REACŢIONEAZĂ LA INTENŢIA CREŞTERII PREŢULUI DE REFERINŢĂ LA GAZE:"Producătorii plătesc redevenţa la preţul de piaţă"3
22 ian. A consemnat Adina Ardeleanu

<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2018.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.