Franciză Romstal la Barlad

16 oct. 2009 Companii-Afaceri
C.P.

Romstal a inaugurat o nouă franciză la Bârlad. Magazinul are o suprafaţă de 160 mp, din care 60 mp sunt alocaţi showroom-ului şi restul de 100 mp magazinului. Noua franciza Romstal va oferi clientilor cele mai bune solutii pentru tot ce inseamnă confort termic, produse sanitare, electrice, ceramice şi hydro.

In primul semestru al anului 2009 Romstal şi-a extins reţeaua de francize şi ţn SE Europei, deschizând 8 magazine în Rusia (cele mai mari fiind în localităţile:Vladimir, Breansk si Yaroslavi, Electrostal, Moscova) şi unul în Ucraina (în oraşul Vasilkov). Aceste magazine în franciză au 150mp, din care 70% îl reprezintă depozitul şi 30% spaţiul de expunere. Investiţia a fost în jur de 200 euro/mp.

"Franciza este un mod de extindere a afacerii iar pentru Romstal reprezintă mecanismul ideal de dezvoltare şi o alternativă la soluţia costisitoare a deschiderii de noi unităţi proprii. Este evident că extinderea afacerii în sistem franciză are un avantaj foarte important şi anume motivaţia pentru succes pe care o au francizaţii. Aceştia sunt managerii propriei afaceri şi fiind vorba de resursele lor, francizaţii vor fi puternic motivati ca afacerea să reuşească. Vor face eforturi pe măsură pentru profitabilitatea afacerii lor", declarp Enrico Perini, director de dezvoltare Romstal.

Franciza în cifre

Investitie totală: aproximativ 20.000 euro în raport cu mărimea locaţiei (maxim 200 euro/mp dacă spaţiul corespunde cu standardele de amenajare)

Taxa de intrare: 10.000 euro cu discount 100% pentru contractele încheiate în 2009.

Durata contractului: 3 ani cu reinoire.

Franciza Romstal are discount 100% în 2009 pentru taxa de intrare în sistem.

Franciza Romstal este un magazin specializat în comercializarea de produse tehnice (hidro, termo, sanitare şi electrice) de dimensiuni medii (100 - 250 mp) situat în zone cu vad comercial.

Cerinţele de intrare în sistem sunt minime. Este necesar un spaţiu comercial de minim 100 mp, cu spaţii de parcare în zona magazinului, amplasarea pe o arteră principală, cu vad comercial şi cu posibilitatea aprovizionării cu autovehicule de 3,5t.


Opinia cititorului

Articole din aceeaşi secţiune

Companii-Afaceri

Hornbach este încrezător pentru anul financiar 2018/19
16 iul. A.M.


Orange preia acţiunile companiei Basefarm Holding
16 iul. A.M.


PRIMUL SEMESTRU:Vânzări record pentru Renault şi Dacia
16 iul. A.M.


Traian Bădulescu: "Cei mai mulţi români petrec weekend-urile în destinaţii autohtone"
16 iul.


Mediul rural, fără asistenţă medicală de urgenţă
16 iul. George Marinescu


"Metro" nu vrea să vândă lanţul "Real"
16 iul.


MINISTRUL DELEGAT PENTRU AFACERI EUROPENE, VICTOR NEGRESCU:"Este normal ca fiecare agricultor din UE să beneficieze de sprijin similar"
16 iul.


ÎN PRIMELE CINCI LUNI DIN 2018INS: "Volumul lucrărilor de construcţii a scăzut cu 1,3%, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2017"
16 iul. Ramona Radu, Vlad Dobrea


LAURENŢIU BACIU, LAPAR:"Numai 15% din suprafaţa agricolă a ţării este irigată"
16 iul. Ramona Radu


Rusia şi OPEC, gata să majoreze producţia de petrol dacă piaţa o va cere
16 iul.





<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2018.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.