Franciza - un nou model de business pentru "Orange"

17 ian. 2011 Companii-Afaceri
EMILIA OLESCU
Orange deţine 99 de magazine proprii şi 170 în regim de franciză.
Orange deţine 99 de magazine proprii şi 170 în regim de franciză.

Franciza - noul model de business adoptat de "Orange" - a constituit una dintre măsurile adoptate de operatorul telecom pentru depăşirea perioadei de criză, ne-au declarat oficiali ai companiei: "În 2009 am dezvoltat un nou model de business - programul de francize - pe care l-am încheiat anul trecut.


Articol disponibil numai pentru abonaţi.

Apasă aici pentru autentificare.

Articole din aceeaşi secţiune

Companii-Afaceri

Hornbach este încrezător pentru anul financiar 2018/19
16 iul. A.M.


Orange preia acţiunile companiei Basefarm Holding
16 iul. A.M.


PRIMUL SEMESTRU:Vânzări record pentru Renault şi Dacia
16 iul. A.M.


Traian Bădulescu: "Cei mai mulţi români petrec weekend-urile în destinaţii autohtone"
16 iul.


Mediul rural, fără asistenţă medicală de urgenţă
16 iul. George Marinescu


"Metro" nu vrea să vândă lanţul "Real"
16 iul.


MINISTRUL DELEGAT PENTRU AFACERI EUROPENE, VICTOR NEGRESCU:"Este normal ca fiecare agricultor din UE să beneficieze de sprijin similar"
16 iul.


ÎN PRIMELE CINCI LUNI DIN 2018INS: "Volumul lucrărilor de construcţii a scăzut cu 1,3%, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2017"
16 iul. Ramona Radu, Vlad Dobrea


LAURENŢIU BACIU, LAPAR:"Numai 15% din suprafaţa agricolă a ţării este irigată"
16 iul. Ramona Radu


Rusia şi OPEC, gata să majoreze producţia de petrol dacă piaţa o va cere
16 iul.





<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2018.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.