GOLDPLAST LANSEAZĂ DOUĂ NOI LINII DE PRODUSE:

Circa 4,6 milioane de unităţi vor fi produse la fabrica din Topoloveni

(Sursa foto: goldplast.com)
(Sursa foto: goldplast.com)

Goldplast lansează două noi linii de produse pentru băuturi şi finger food - Wild & Free Finger Food şi ICE Collection, urmând ca 4,6 milioane de unităţi să fie produse la fabrica din Topoloveni, potrivit unui comunicat de presă al companiei.

Goldplast dispune de un Centru de Inovare unde sunt produse prototipuri şi linii noi de produse.

Compania investeşte în fiecare an aproximativ 5% din cifra de afaceri în activităţile de cercetare-dezvoltare şi inovare. Acest lucru permite companiei un timp de lansare pe piaţă de trei luni pentru produse noi, creând în medie 30 de noi produse la fiecare 12 luni.

Opinia cititorului

Articole din aceeaşi secţiune

Comunicate de presă

COMUNICAT DE PRESĂPhoenicia Hotels a inaugurat Restaurantul Mandaloun - Lebanese cuisine
16 oct. F.B.


Conferinţa "Insolvenţa persoanei fizice şi darea în plată"
15 oct.


PHOENICIA HOTELS - investiţie de 1 milion de euro
15 oct. P.P.


INVESTIGAŢIE DECLIC:Pădurile virgine ale României, defrişate fără autorizaţie
15 oct. F.M.


RESTAURANTUL MANDALOUN:Noua investiţie Phoenicia Hotels valorează 1 milion de euro
13 oct. M.F.


SEMINAR DIPLOMATIC INTERNAŢIONAL: 140 ani de la stabilirea relaţiilor diplomatice dintre România şi Rusia1
12 oct. V.D.


Produse agroalimentare româneşti, promovate la SIAL Paris 2018
08 oct. L.I.


GRUPUL VELUX:Ediţia 2018 - Barometrul Locuinţelor Sănătoase
08 oct. V.D.


Noutăţile Allview aduse la IMWORLD
05 oct. P.A.


ASF: Insuficiente societăţi au produse de asigurare de risc cibernetic
04 oct. V.D.





<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2018.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.