Grup de lucru pentru reorganizarea Poştei Române în centre regionale de profit

20 oct. 2017 Companii-Afaceri
Grup de lucru pentru reorganizarea Poştei Române în centre regionale de profit

Un grup de lucru format din angajaţi ai Poştei Române (CNPR) din toată ţara va stabili liniile directoare pentru înfiinţarea centrelor regionale de profit, informează compania, printr-un comunicat.

Decizia a fost anunţată de directorul general interimar al CNPR, Elena Petraşcu, la o nouă întâlnire cu reprezentanţii angajaţilor din 11 judeţe, la care a participat şi ministrul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale, Lucian Şova, şi care a avut loc ieri, la Piteşti, potrivit Agerpres.

Ministrul Comunicaţiilor a explicat că, astfel, se urmăreşte o flexibilizare a activităţii companiei, un management regional adaptat fiecăreia dintre zonele geografice şi care să funcţioneze pe criterii de competitivitate şi de profitabilitate. Totodată, va exista şi un sistem de salarizare şi de bonusuri corespunzătoare pentru toţi angajaţii.

Reorganizarea instituţiei este una dintre măsurile principale ale Planului Strategic de consolidare a companiei, aprobat de Guvern, la sfârşitul lunii septembrie.

"Ştiu că sunt diriginţi de oficii poştale care îşi îndeplinesc atribuţiile, dar acum mă adresez acelor diriginţi care stau în birou, când ar trebui să iasă să îndrume clienţii atunci când sunt cozi. Vă spun că regulile s-au schimbat, acum este momentul să vă comportaţi ca adevăraţi directori, ca adevăraţi diriginţi de oficii poştale", a declarat Elena Petraşcu.

Aceasta a prezentat şi măsurile luate în cele două săptămâni de când a preluat conducerea companiei, una dintre acestea fiind lichidarea stocurilor cu trimiteri extracomunitare. Astfel, la Centrul Regional de Tranzit din Capitală, în doar câteva zile, numărul coletelor restante s-a redus de la 80.000 la mai puţin de 15.000, potrivit sursei citate.

"Aplicarea acestor măsuri va continua, astfel încât Poşta Română să fie pregătită pentru fluxul crescut de trimiteri din perioada Black Friday şi a sărbătorilor de iarnă", se mai arată în comunicat.

Conducerea interimară a companiei a aprobat şi introducerea unor noi aplicaţii informatice care vor permite funcţionarilor de la ghişee să scrie mai puţin în registre şi din ce în ce mai mult pe calculator. Acestea facilitează munca oficianţilor şi, în acelaşi timp, reduc timpul de aşteptare pentru clienţi. Aplicaţiile vor fi funcţionale, în toate subunităţile poştale informatizate, începând cu 1 noiembrie.

Totodată, Elena Petraşcu a anunţat că, la începutul săptămânii viitoare, vor începe procedurile pentru cumpărarea unor cititoare de cod de bare, precum şi a altor echipamente strict necesare în scopul eficientizării întregului proces tehnologic, pentru a reduce timpii de prelucrare şi pentru creşterea calităţii serviciilor.

La întâlnirea de la Piteşti au participat angajaţi din toate structurile de personal ale Poştei Române din judeţele Argeş, Dolj, Olt, Vâlcea, Sibiu, Tulcea, Braşov, Prahova, Mehedinţi, Gorj şi Alba.

Elena Petraşcu a fost numită director general interimar al Companiei Naţionale Poşta Română (CNPR) la începutul acestei luni, când Consiliul de Administraţie al companiei a aprobat revocarea directorului general interimar Rareş Stanciu.

În şedinţa CA din 4 octombrie a fost aprobată şi noua organigramă a CNPR, prin care au fost desfiinţate 56 de posturi de conducere (la nivel central), reprezentând o economie de 424.000 lei lunar la salariile de bază şi 92.000 de lei lunar la indemnizaţiile de conducere, din bugetul pentru salarii al companiei.

Guvernul a aprobat recent un memorandum pentru redresarea activităţii Companiei Naţionale "Poşta Română", pe o perioadă de 5 ani, iar printre măsurile cuprinse în planul strategic se numără creşterea veniturilor prin diversificarea produselor şi serviciilor şi utilizarea eficientă a fondurilor anuale primite de la Uniunea Poştală Universală.

Compania Naţională "Poşta Română" este deţinută de statul român, prin MCSI în proporţie de 75%, şi de Fondul Proprietatea în proporţie de 25%.

Compania deţine cea mai mare reţea de distribuţie la nivel naţional, însemnând peste 80% din totalul subunităţilor poştale care operează, în prezent, în România. Peste 19 milioane de locuitori beneficiază de serviciile Poştei Române şi peste 7,5 milioane de adrese sunt acoperite de reţeaua poştală proprie.

Opinia cititorului

Articole din aceeaşi secţiune

Companii-Afaceri

KMGI acoperă nevoile de finaţare a benzinăriilor
23 apr. M.D.


Netcity Telecom investeşte în reţeaua subterană
23 apr. M.D.


Sesderma lansează o gamă inovatoare de cosmetice
23 apr. M.D.


ANRE va recalcula tarifele de distribuţie a energiei, după ce va primi decizia Consiliului Concurenţei
23 apr. C.P.


DUPĂ DECLARAREA ZILEI DE 30 APRILIE NELUCRĂTOARE:Turiştii aleg plajele din străinătate, de 1 mai
23 apr. ADELINA TOADER


SINDICALIŞTII DIN SECTORUL FEROVIAR AU PROTESTAT LA MINISTERUL TRANSPORTURILOR ŞI LA GUVERNDumitru Costin, BNS: "De peste 25 ani, calea ferată a fost devalizată sistemic"
23 apr. RAMONA RADU


Transgaz a pierdut lupta pentru DESFA, în faţa Snam1
23 apr. A.A.


"CE Oltenia este puternic dezavantajată de actuala legislaţie rezultată din tendinţa de «decarbonizare»"
23 apr. A consemnat ANCUŢA STANCIU


Zboruri regulate Bucureşti - Malta, din mai
23 apr. ADELINA TOADER


REPREZENTANŢII CLINICII Sanconfind:"Dispariţia bacşişului acordat medicilor ar fi o îmbunătăţire reală în sistemul medical"
23 apr. A consemnat ADELINA TOADER

<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2018.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.