ÎN TRIMESTRUL AL DOILEA DIN ACEST AN,

Veniturile Telekom Romania au depăşit 237 milioane de euro

10 aug. Companii-Afaceri
R.A.
Veniturile Telekom Romania au depăşit 237 milioane de euro

Veniturile consolidate ale grupului Telekom Romania, în trimestrul doi din 2018 au fost de 237,8, milioane de euro, în timp ce EBITDA ajustată s-a ridicat la 37,3 milioane de euro, transmite compania printr-un comunicat de presă.

Potrivit acestuia, veniturile din servicii mobile au crescut cu 3,1% în trimestrul doi din 2018, până la 82,4 milioane de euro, reflectând în mare parte veniturile mai mari din segmentul de abonamente şi din ofertele convergente fix-mobil.

Compania mai transmite că, în cel de-al doilea trimestru al anului curent, numărul clienţilor pentru serviciile integrate fix-mobil a crescut cu 40%, faţă de perioada similară a anului trecut, ajungând la 597.000 la sfârşitul lunii iunie 2018, iar veniturile aferente au crescut cu 30,1%.

Comunicatul mai notează: "Segmentul clienţilor de servicii de televiziune a înregistrat o uşoară descreştere, de 0,5%, în trimestrul doi, ajungând la 1,46 milioane, cu venituri aferente în scădere cu 8,1% de la un an la altul. Segmentul de Internet TV (IPTV) a continuat tendinţa ascendentă, cu o creştere de 21% a numărului de clienţi în al doilea trimestru al acestui an comparativ cu anul trecut.

În aceeaşi perioadă, grupul Telekom Romania a raportat 1,16 milioane de clienţi broadband (fix şi mobil) pentru operaţiunile fixe, în scădere cu 2% faţă de acelaşi trimestru al anului trecut.

Utilizatorii de voce (inclusiv FMC) au ajuns la 2,096 milioane la finalul celui de-al doilea trimestru al anului, în scădere cu 1% faţă de perioada similară din 2017. Veniturile generate de serviciile de voce fixă au scăzut cu 21,1% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut".

La 30 iunie 2018 baza totală de clienţi ai Telekom Romania Mobile era de 4,7 milioane, în scădere cu 3,4% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în principal ca urmare a eliminării SIM-urilor inactive, mai informează operatorul teleckom.

Potrivit acestuia, segmentul postpaid reprezenta 35% din baza totală de clienţi, iar numărul total al clienţilor din segmentul business a crescut cu 6,8% în trimestrul doi faţă de perioada similară a anului trecut, reflectând atractivitatea în creştere a ofertelor companiei pentru acest segment.

Opinia cititorului

Articole din aceeaşi secţiune

Companii-Afaceri

IBM numeşte un nou director pentru România
20 aug. A.M.


Centralele Google, gestionate de inteligenţa artificială
20 aug. V.D.


CHRISTIAN TOUR:Turiştii români - de la borcane cu mâncare la all inclusive în hoteluri de 5 stele
20 aug. Emilia Olescu


OSNAT PELED, BWFR:"Fiecare domeniu de afaceri poate atinge succesul şi poate prospera"
20 aug.


ÎN PERIOADA 1-11 SEPTEMBRIE,Producţia Oltchim, întreruptă pentru revizie generală
20 aug. R.R.


COMITETUL PENTRU ŞTIINŢĂ ŞI TEHNOLOGIE DIN MAREA BRITANIE:"Ţigările electronice nu implică riscuri similare fumatului pasiv"
20 aug. E.O.


ANRM, ÎNTR-O INFORMARE CĂTRE PREMIER:Neactualizarea redevenţelor la gaze a prejudiciat statul cu 8 miliarde lei1
20 aug. Emilia Olescu


VIRGIL MÂNDRU, PREŞEDINTELE TOHANI:"Piaţa vitivinicolă - una dintre ramurile performante ale economiei"
20 aug.


JURNAL DE VACANŢĂUn weekend pe Litoral sau în Deltă?3
20 aug. Gheorghe Iorgoveanu


Oltchim opreşte producţia şi intră în revizie generală1
19 aug. A.M.





<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2018.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.