ÎN TRIMESTRUL AL DOILEA DIN ACEST AN,

Veniturile Telekom Romania au depăşit 237 milioane de euro

10 aug. 2018 Companii
R.A.
Veniturile Telekom Romania au depăşit 237 milioane de euro

Veniturile consolidate ale grupului Telekom Romania, în trimestrul doi din 2018 au fost de 237,8, milioane de euro, în timp ce EBITDA ajustată s-a ridicat la 37,3 milioane de euro, transmite compania printr-un comunicat de presă.

Potrivit acestuia, veniturile din servicii mobile au crescut cu 3,1% în trimestrul doi din 2018, până la 82,4 milioane de euro, reflectând în mare parte veniturile mai mari din segmentul de abonamente şi din ofertele convergente fix-mobil.

Compania mai transmite că, în cel de-al doilea trimestru al anului curent, numărul clienţilor pentru serviciile integrate fix-mobil a crescut cu 40%, faţă de perioada similară a anului trecut, ajungând la 597.000 la sfârşitul lunii iunie 2018, iar veniturile aferente au crescut cu 30,1%.

Comunicatul mai notează: "Segmentul clienţilor de servicii de televiziune a înregistrat o uşoară descreştere, de 0,5%, în trimestrul doi, ajungând la 1,46 milioane, cu venituri aferente în scădere cu 8,1% de la un an la altul. Segmentul de Internet TV (IPTV) a continuat tendinţa ascendentă, cu o creştere de 21% a numărului de clienţi în al doilea trimestru al acestui an comparativ cu anul trecut.

În aceeaşi perioadă, grupul Telekom Romania a raportat 1,16 milioane de clienţi broadband (fix şi mobil) pentru operaţiunile fixe, în scădere cu 2% faţă de acelaşi trimestru al anului trecut.

Utilizatorii de voce (inclusiv FMC) au ajuns la 2,096 milioane la finalul celui de-al doilea trimestru al anului, în scădere cu 1% faţă de perioada similară din 2017. Veniturile generate de serviciile de voce fixă au scăzut cu 21,1% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut".

La 30 iunie 2018 baza totală de clienţi ai Telekom Romania Mobile era de 4,7 milioane, în scădere cu 3,4% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în principal ca urmare a eliminării SIM-urilor inactive, mai informează operatorul teleckom.

Potrivit acestuia, segmentul postpaid reprezenta 35% din baza totală de clienţi, iar numărul total al clienţilor din segmentul business a crescut cu 6,8% în trimestrul doi faţă de perioada similară a anului trecut, reflectând atractivitatea în creştere a ofertelor companiei pentru acest segment.

Opinia cititorului

Articole din aceeaşi secţiune

Companii

Huawei contraatacă investind masiv în Europa
17 iul.


Descoperire: ciocolată fără adaos de zahăr
17 iul.


COFACE: "România avea a patra rezervă dovedită de gaz din UE, în 2018"
17 iul. R.R.


IMOTECA THE RESIDENTIAL EXPERTSAnul acesta vor fi cu 40% mai multe locuinţe noi pe piaţă
17 iul.


DUPĂ CONTROVERSELE PE MARGINEA GAZELOR DIN MAREA NEAGRĂ,ExxonMobil - autorizată să construiască o staţie de măsurare a gazelor în Tuzla
17 iul. Ramona Radu


Drumarii, nemulţumiţi de veniturile salariale
17 iul. I.Ghe.


Memorandum pentru tranziţia la un model economic sustenabil în Valea Jiului
17 iul.


Consiliul Concurenţei analizează preluarea unei afaceri cu sisteme poliuretanice
16 iul. D.I.


IMOTECA THE RESIDENTIAL EXPERTS:Dezvoltatorii imobiliari vor livra cu 40% mai multe locuinţe noi, anul acesta
16 iul. T.E.


Rompetrol Rafinare anunţă neutralizarea gudroanelor acide ale rafinăriei Vega
16 iul. T.I.





<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2019.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.