ÎN TRIMESTRUL AL DOILEA DIN ACEST AN,

Veniturile Telekom Romania au depăşit 237 milioane de euro

10 aug. Companii-Afaceri
R.A.
Veniturile Telekom Romania au depăşit 237 milioane de euro

Veniturile consolidate ale grupului Telekom Romania, în trimestrul doi din 2018 au fost de 237,8, milioane de euro, în timp ce EBITDA ajustată s-a ridicat la 37,3 milioane de euro, transmite compania printr-un comunicat de presă.

Potrivit acestuia, veniturile din servicii mobile au crescut cu 3,1% în trimestrul doi din 2018, până la 82,4 milioane de euro, reflectând în mare parte veniturile mai mari din segmentul de abonamente şi din ofertele convergente fix-mobil.

Compania mai transmite că, în cel de-al doilea trimestru al anului curent, numărul clienţilor pentru serviciile integrate fix-mobil a crescut cu 40%, faţă de perioada similară a anului trecut, ajungând la 597.000 la sfârşitul lunii iunie 2018, iar veniturile aferente au crescut cu 30,1%.

Comunicatul mai notează: "Segmentul clienţilor de servicii de televiziune a înregistrat o uşoară descreştere, de 0,5%, în trimestrul doi, ajungând la 1,46 milioane, cu venituri aferente în scădere cu 8,1% de la un an la altul. Segmentul de Internet TV (IPTV) a continuat tendinţa ascendentă, cu o creştere de 21% a numărului de clienţi în al doilea trimestru al acestui an comparativ cu anul trecut.

În aceeaşi perioadă, grupul Telekom Romania a raportat 1,16 milioane de clienţi broadband (fix şi mobil) pentru operaţiunile fixe, în scădere cu 2% faţă de acelaşi trimestru al anului trecut.

Utilizatorii de voce (inclusiv FMC) au ajuns la 2,096 milioane la finalul celui de-al doilea trimestru al anului, în scădere cu 1% faţă de perioada similară din 2017. Veniturile generate de serviciile de voce fixă au scăzut cu 21,1% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut".

La 30 iunie 2018 baza totală de clienţi ai Telekom Romania Mobile era de 4,7 milioane, în scădere cu 3,4% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în principal ca urmare a eliminării SIM-urilor inactive, mai informează operatorul teleckom.

Potrivit acestuia, segmentul postpaid reprezenta 35% din baza totală de clienţi, iar numărul total al clienţilor din segmentul business a crescut cu 6,8% în trimestrul doi faţă de perioada similară a anului trecut, reflectând atractivitatea în creştere a ofertelor companiei pentru acest segment.

Opinia cititorului

Articole din aceeaşi secţiune

Companii-Afaceri

OMV şi Schlumberger au semnat un memorandum de înţelegere
15 oct. I.R.


CEA DE-A 18-A EDIŢIE:Trocathlon, târgul de articole sportive second hand
15 oct. T.T.


Porsche poate lista la bursă un "supergrup" aparţinând Volkswagen
15 oct. M.F.


Reactorul 2 - Cernavodă va funcţiona de luni la putere redusă
15 oct. V.D.


BOGDAN COJOCARU, MINISTRUL COMUNICAŢIILOR: "Nu am fost virusat de tot ceea ce înseamnă sistemul public"
15 oct. M.F.


Consiliul concurenţei analizează preluarea Perutnina de grupul MHP SE
15 oct. F.B.


BUGET RECORD ÎN 2018, COMPARATIV CU ULTIMII 25 DE ANI Primăria Capitalei a alocat 111 milioane euro pentru investiţiile din sănătate1
15 oct. Emilia Olescu


PERFECTAREA TRANZACŢIEI DEPINDE DE APROBAREA COMISIEI EUROPENEArcelorMittal Galaţi, preluat de grupul britanic Liberty House 5
15 oct. Ramona Radu


SERGIU ROŞCA, GAPMINDER:"Ne lipsesc spiritul antreprenorial şi toleranţa la eşec"
15 oct. MIHAI GONGOROI


Pudra de talc a provocat 10.600 de procese2
15 oct.





<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2018.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.