ÎN TRIMESTRUL AL DOILEA DIN ACEST AN,

Veniturile Telekom Romania au depăşit 237 milioane de euro

10 aug. 2018 Companii
R.A.
Veniturile Telekom Romania au depăşit 237 milioane de euro

Veniturile consolidate ale grupului Telekom Romania, în trimestrul doi din 2018 au fost de 237,8, milioane de euro, în timp ce EBITDA ajustată s-a ridicat la 37,3 milioane de euro, transmite compania printr-un comunicat de presă.

Potrivit acestuia, veniturile din servicii mobile au crescut cu 3,1% în trimestrul doi din 2018, până la 82,4 milioane de euro, reflectând în mare parte veniturile mai mari din segmentul de abonamente şi din ofertele convergente fix-mobil.

Compania mai transmite că, în cel de-al doilea trimestru al anului curent, numărul clienţilor pentru serviciile integrate fix-mobil a crescut cu 40%, faţă de perioada similară a anului trecut, ajungând la 597.000 la sfârşitul lunii iunie 2018, iar veniturile aferente au crescut cu 30,1%.

Comunicatul mai notează: "Segmentul clienţilor de servicii de televiziune a înregistrat o uşoară descreştere, de 0,5%, în trimestrul doi, ajungând la 1,46 milioane, cu venituri aferente în scădere cu 8,1% de la un an la altul. Segmentul de Internet TV (IPTV) a continuat tendinţa ascendentă, cu o creştere de 21% a numărului de clienţi în al doilea trimestru al acestui an comparativ cu anul trecut.

În aceeaşi perioadă, grupul Telekom Romania a raportat 1,16 milioane de clienţi broadband (fix şi mobil) pentru operaţiunile fixe, în scădere cu 2% faţă de acelaşi trimestru al anului trecut.

Utilizatorii de voce (inclusiv FMC) au ajuns la 2,096 milioane la finalul celui de-al doilea trimestru al anului, în scădere cu 1% faţă de perioada similară din 2017. Veniturile generate de serviciile de voce fixă au scăzut cu 21,1% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut".

La 30 iunie 2018 baza totală de clienţi ai Telekom Romania Mobile era de 4,7 milioane, în scădere cu 3,4% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în principal ca urmare a eliminării SIM-urilor inactive, mai informează operatorul teleckom.

Potrivit acestuia, segmentul postpaid reprezenta 35% din baza totală de clienţi, iar numărul total al clienţilor din segmentul business a crescut cu 6,8% în trimestrul doi faţă de perioada similară a anului trecut, reflectând atractivitatea în creştere a ofertelor companiei pentru acest segment.

Opinia cititorului

Articole din aceeaşi secţiune

Companii

Nissan nu mai vrea acelaşi preşedinte ca la Renault
20 feb. I.D.


Veniturile Kaspersky Lab au crescut cu 4% anul trecut
20 feb. V.I.


Obligaţiunile Elefant Online intră astăzi la tranzacţionare pe ATS-ul BVB
20 feb. I.D.


Google cumpără compania Alooma
20 feb. I.I.


RADU DUMITRESCU, DELOITTE ROMÂNIA:"Firme mari de private equity intenţionează să intre în România"
20 feb. M.G.


ArcelorMittal vrea să achiziţioneze încă o parte din imperiul Essar
20 feb.


ANAT:Vouchere de vacanţă în valoare de 250 milioane euro, emise în 2018
20 feb. A.T.


ÎN PERIOADA OCTOMBRIE 2017-OCTOMBRIE 2018,PIAROM: "Numărul contractelor de muncă cu normă întreagă a crescut cu 4,09%"
20 feb. R.R.


SC ELECTRIFICARE CFR SA, o companie cu multe necunoscute
20 feb. George Marinescu


Soft gratuit, împotriva celui mai răspândit virus
20 feb.





<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2019.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.