Lidl România investeşte 5 milioane de euro în dezvoltarea şefilor de magazine 1

11 mai. 2015 Companii-Afaceri
Elena Deacu
Lidl România investeşte 5 milioane de euro în dezvoltarea şefilor de magazine

Lidl România a demarat proiectul naţional "Viitorul Şef de Magazin", având ca obiectiv de a perfecţiona fiecare şef de magazin din cele 185 de unităţi din întreaga ţară şi de a le oferi acestora posibilitatea de a-şi îmbunătăţi competenţele manageriale şi de leadership.

În semn de apreciere pentru implicarea şi activitatea şefilor de magazine, proiectul vine la pachet cu beneficii atractive şi măsuri pe mai multe direcţii: evenimente de şcolarizare şi dezvoltare profesională în valoare de aproximativ 2 milioane de euro, precum şi un pachet de dotări şi beneficii suplimentare incluzând autoturism de serviciu (Skoda Rapid) şi cheltuieli auto în valoare de 3 milioane de euro.

Focusul dezvoltării are la bază cele 5 categorii de competenţe definite pentru noul profil al Managerului de Magazin: profesionale, antreprenoriale, personale, de conducere şi sociale.

"Criteriile de performanţă pe care mizează Lidl în activitatea sa au devenit tot mai numeroase în ultimii ani: aşteptări mai mari din partea clienţilor, sortimente de produse din ce în ce mai diversificate, tranzacţii zilnice complexe derulate într-un ritm tot mai alert. Toate acestea pun echipele de angajaţi din magazine în faţa unor provocări aflate în continuă schimbare. Astfel, şi cerinţele ce vizează managementul fiecărui magazin Lidl cresc, iar şefii de magazine împreună cu angajaţii fiecărui magazin au un rol cheie în tot acest proces", declară Frank Wagner, Director Naţional de Vânzări, Membru al Consiliului de Conducere Lidl România.

Lidl îşi propune să perfecţioneze fiecare dintre cei 185 de şefi de magazine din toată ţara, la care se adaugă permanent şefii de magazine în şcolarizare pentru viitoarele unităţi. Totodată, compania lucrează la lărgirea acestui instrument de dezvoltare şi pentru alte categorii de personal din organigrama magazinelor. Astfel, toţi şefii de magazine vor parcurge un stagiu de dezvoltare ce a debutat cu evaluarea anuală şi urmează a fi individualizat printr-o verificare pe parcursul căreia profilul individual va fi analizat cât mai exact şi mai complex cu putinţă. Pe baza acestei analize, va fi dezvoltat şi implementat, pentru fiecare şef de magazin, un program de perfecţionare şi dezvoltare adaptat nevoilor sale de-a lungul a 12 luni consecutive.

"Pentru că Lidl crede în oameni şi în potenţialul lor, în performanţă şi în viitor, efortul companiei se doreşte a fi unul pe măsură. Suma de 5 milioane de euro investită în acest program este considerată a fi doar un început pe lungul drum al excelenţei manageriale pe care îl vor parcurge angajaţii noştri", declară Maksymilian Braniecki, Preşedintele Consiliului de Conducere Lidl România.

"Odată cu perfecţionarea şi calificarea şefilor de magazine, aceştia vor face faţă cu atât mai mult noutăţilor şi provocărilor din domeniul comerţului, vor fi mai eficienţi şi vor oferi clienţilor noştri o experienţă mai plăcută la cumpărături. Compania noastră susţine în mod ferm principiul conform căruia o eficientizare a activităţii profesionale aduce cu sine un echilibru mai bun "work - life", care la rândul sau are din nou influenţă pozitivă asupra performanţei profesionale şi se transformă într-o spirală a satisfacţiei", spune Antoniu Radu, Director Naţional Administrativ, Membru al Consiliului de Conducere Lidl România.


Opinia cititorului: 1
1.   Manager parc auto
mesaj trimis de Cuta Lidia Catarina în data de 05.01.2018, 08:46

Ma inscriu la manager parc auto.

Cred ca e utila existenta unui asemenea post la nivel de tara.

Daca interesează, putem discuta. 

Articole din aceeaşi secţiune

Companii-Afaceri

Piaţa IT din România a crescut cu 14-15%, anul trecut
24 apr. A.G.


Preluarea A&D Pharma de către Glebi Holdings a fost autorizată de Consiliul Concurenţei
24 apr.


INVESTIŢIE DE 20 DE MILIOANE DE EURO LA TÂRGOVIŞTEAnsamblul rezidenţial Class Park va fi gata în 2021
24 apr. R.R.


PENTRU EXTINDEREA REŢELEI SUBTERANE DE FIBRĂ OPTICĂ,Netcity Telecom a luat o facilitate de credit de 10 milioane euro
24 apr. C.P.


UN NOU IMPAS ÎN DERULAREA CONTRACTULUI DE TERMINALE LOTERISTICEPeste jumătate din managerii zonali ai Loteriei refuză să recepţioneze noile echipamente
24 apr. Ancuţa Stanciu


PENTRU 2018,Magazinul de echipamente sportive "Maia Outdoor" vizează afaceri mai mari cu 30%
24 apr. A consemnat ADELINA TOADER


PENTRU ASIGURAREA UNEI SALARIZĂRI ECHITABILE ÎN SISTEMUL SANITAR,Sanitas: "Legea salarizării ar trebui obligatoriu completată şi îmbunătăţită"
24 apr.


ANRE, ANRM şi ACROPO, interpelate cu privire la bugetele de salarii
24 apr. A.A.


"Conted" Dorohoi îşi propune să treacă pe profit, anul acesta
24 apr. A.A.


RAPORT 2017THR Marea Neagră se va orienta către turismul balnear şi de agrement
24 apr. A.A.

<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2018.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.