"Mă aştept ca 2015 să fie un an cu oportunităţi de creştere"

19 ian. 2015 Companii-Afaceri
A consemnat LOREDANA DUMITRAŞCU
"Mă aştept ca 2015 să fie un an cu oportunităţi de creştere"

Interviu cu Ana Maria Gergely - General Manager Inform Lykos Romania 

Lykos este un grup de companii care se ocupă cu producţia şi managementul documentelor şi al tranzacţiilor securizate, dezvoltat de la o tipografie înfiinţată în 1897, ca afacere de familie.

În România, Grupul Lykos este cunoscut prin două companii, care reprezintă cele două divizii principale ale grupului, Inform Lykos şi Austria Card. Cea dintâi, Inform Lykos, furnizează servicii de producţie şi distribuţie de facturi, extrase de cont şi alte documente personalizate, formulare tipizate, role din hârtie şi servicii care au la bază managementul datelor şi al documentelor.

AustriaCard, cea de-a doua divizie a Grupului, este producător de carduri inteligente (carduri bancare, de identificare sau pentru alte aplicaţii comerciale).

Grupul Lykos este prezent în toate ţările Europei Centrale şi de Est şi exportă produse ale celor două divizii în multe alte ţări din lume.

Lykos este prezent în România din 2001, fiind lider de piaţă în domeniile în care activează, potrivit doamnei Ana Maria Gergely, General Manager Inform Lykos Romania.

Reporter: Cum s-a încheiat anul 2014 pentru compania pe care o conduceţi?

Ana Maria Gergely: Anul 2014 a fost un an bun, dinamic şi, în acelaşi timp, un an greu. S-a muncit enorm la Inform Lykos. Am reuşit să facem faţă cerinţelor crescânde ale clienţilor. Ceea ce mă bucură este că am exportat mai mult şi am livrat mai mult pentru clienţii din România.

AustriaCard a produs peste 50 de milioane de carduri pentru Europa Centrală şi de Est.

Reporter: Ce aşteptări aveţi de la 2015? Va fi un an mai bun pentru mediul de afaceri din ţara noastră?

Ana Maria Gergely: Cred că mediul de afaceri din România a învăţat mult în criză şi mă aştept ca 2015 să fie un an cu oportunităţi de creştere. De aceea sunt optimistă.

Reporter: Care sunt segmentele de afaceri de la care aşteptaţi cele mai bune performanţe, în 2015?

Ana Maria Gergely: Tehnologia se dezvoltă rapid şi afectează modul în care clienţii noştri comunică cu utilizatorii finali de produse şi servicii, precum şi felul în care se efectuează tranzacţii. Deşi comunicarea şi plăţile electronice continuă să ia amploare, preferinţele publicului în ceea ce priveşte distribuţia informaţiei şi modurile de plată diferă foarte mult. Astfel, există un public informat şi tehnologizat, care consumă informaţie digitală şi adoptă plăţile online şi cu telefonul mobil, şi există un public larg, care preferă tradiţionalul.

În ceea ce priveşte divizia de documente a grupului, ne aşteptăm la o intensificare a comunicării între firme şi clienţii acestora, adică o creştere atât a comunicării digitale, cât şi pe hârtie.

Mai mult, cardurile inteligente şi tehnologia contactless vor fi un driver important pentru noi în 2015. Anul trecut deja, producţia de carduri contactless a depăşit numărul de carduri tradiţionale produse de AustriaCard (pentru Europa Centrală şi de Est). Ne mai aşteptăm la o creştere a cererii de carduri ne-bancare, pentru diverse aplicaţii - carduri de loializare, identificare, şi alte aplicaţii atât în sectorul public, cât şi în cel privat, sau carduri inteligente cu funcţii combinate.

Reporter: Ce planuri investiţionale de viitor aveţi pe termen mediu şi lung?

Ana Maria Gergely: Avem planuri de investiţii în echipamente pentru tipar, ca să îmbunătăţim viteza de execuţie şi productivitatea, deoarece ne dorim să oferim servicii noi, cu un cost acceptabil pentru clienţi.

În ceea ce priveşte divizia de documente, Inform Lykos, vom continua şi investiţiile în IT, ca să susţinem iniţiativele de management al datelor şi documentelor şi execuţia strategiilor de comunicare digitală a clienţilor noştri.

Totodată, vom continua să dezvoltăm parteneriate. Spre exemplu, aşa cum pentru partea de documente tranzacţionale preluam toată activitatea de la datele primare de facturare şi până la cutia poştală (sau contul de e-mail) al clientului final, începând de anul acesta oferim servicii complete de loializare a clienţilor, cu ajutorul unui parteneriat încheiat, la sfârşitul anului trecut, cu o companie specializată.

În acelaşi timp, vom continua dezvoltarea centrului de producţie şi personalizare de carduri al AustriaCard în Bucureşti.

Reporter: Care sunt cei mai mari clienţi ai Lykos?

Ana Maria Gergely: Lucrăm cu firme mari din diferite industrii, cum ar fi energie, telecomunicaţii, bănci şi alte instituţii financiare, retail. Lucrăm şi pentru clienţi din afara ţării. Acest lucru ne-a ajutat în timp să câştigăm experienţă şi să înţelegem aceste industrii şi pe fiecare client în parte.

Reporter: Cu ce se deosebeşte Lykos de competitori?

Ana Maria Gergely: Ne bazăm pe experienţă şi suntem, în acelaşi timp, curioşi şi învăţăm din fiecare situaţie.

Investigăm şi investim în cunoştinţe pe care le împărtăşim clienţilor noştri, astfel încât să găsim tot timpul ceva nou, ceva diferit şi creăm documente, carduri şi procese tot mai inteligente.

Reporter: Care sunt problemele cu care v-aţi confruntat în desfăşurarea activităţii?

Ana Maria Gergely: Cu toţii ne confruntăm cu probleme. Am învăţat să le numim provocări şi să încercăm să le transformăm în oportunităţi.

În fiecare zi trebuie să facem mai mult decât ieri, dar mai repede, mai bine şi mai ieftin.


Opinia cititorului

Articole din aceeaşi secţiune

Companii-Afaceri

COMUNICAT DE PRESĂ:MOL România continuă extinderea şi ajunge la 218 staţii
25 sep. F.B.


BRICO DEPÔT ROMÂNIA:Începe procesul de rebranding al portofoliului de magazine Praktiker
25 sep. I.I.


CONFERINŢA "STRATEGIA DE DEZVOLTARE A ROMÂNIEI" EDIŢIA A IV-ALÁSZLÓ BORBÉLY, CONSILIER DE STAT: "Ar trebui să ne ocupăm mai serios de conceptul de dezvoltare durabilă"
25 sep.


Siemens va concedia 2.900 de angajaţi în Germania
25 sep. O.T.


Co-fondatorii Instagram părăsesc Facebook
25 sep. I.T.


Compania Facebook este acuzată de o fostă angajată
25 sep. M.T.


JOHAN MEYER, FRANKLIN TEMPLETON:"Fără guvernanţă corporativă la companiile de stat se va intra într­-un întuneric total"4
25 sep. A.I.


Preluarea Pambac de către Popasul Trebeş, autorizată de Consiliul Concurenţei
25 sep. C.P.


KNAUF INSULATION ESTIMEAZĂ:"Cifra noastră de afaceri va creşte cu 5% până la finele anului"
25 sep. R.R.


ANDREEA PAUL, INACO: "Liber profesioniştii - mai numeroşi decât angajaţii până în 2035"
25 sep. R.R.





<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2018.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.