NETOPIA:

"Jumătate din plăţile online cu cardul din România se fac din Capitală, preponderent de bărbaţi"

18 aug. 2015 Companii-Afaceri
Simona Grigorescu

Datele procesatorului de plăţi online cu cardul NETOPIA mobilPay arată că peste 60% din totalul tranzacţiilor online cu cardul procesate în prima jumătate a anului au fost realizate de către bărbaţi, iar mai bine de jumătate dintre acestea au fost realizate din Bucureşti, potrivit unui comunicat remis azi redacţiei.

Circa 62% din totalul plăţilor online intermediate de companie de la începutul anului au fost realizate de către bărbaţi, majoritatea lor, peste 40%, cu vârste cuprinse între 25 şi 34 ani.

Cei care folosesc cel mai puţin cardul online, pentru cumpărăturile pe Internet, sunt seniorii cu vârste de peste 55 ani (4%), în timp ce doar 2% dintre cei care au peste 65 de ani plătesc online.

Următoarele oraşe în care se plăteşte considerabil online sunt Cluj - Napoca, cu o pondere de 5%, Timişoara - cu 4,9% din totalul tranzacţiilor online procesate anul acesta, respectiv Iaşi, Constanţa şi Braşov, fiecare cu o pondere de aproximativ 3%.

Referitor la achiziţiile de pe Internet, acestea se îndreaptă, cu precădere, către produse şi servicii din zona turismului, utilităţilor, digital şi IT&C.


Opinia cititorului

Articole din aceeaşi secţiune

Companii-Afaceri

CE invită părţile interesate să transmită observaţii la angajamentele Transgaz1
22 sep. F.B.


Emirates şi Etihad Airways dezmint că vor să creeze cel mai mare operator aerian din lume
22 sep. F.B.


Ford, aproape de vânzarea fabricii sale din Franţa
21 sep. T.M.


Uber negociază preluarea companiei Deliveroo
21 sep. V.D.


PROIECTUL STRATEGIEI ENERGETICE:"România îşi va menţine poziţia de producător de energie în regiune"
21 sep. E.O.


Christian Tour a intrat pe segmentul vacanţelor city break
21 sep. E.O.


Infrastructura precară blochează accesul la organizarea marilor competiţii
21 sep. O.D.


Comerţul cu produse agricole, vital în contextul schimbărilor climatice
21 sep. O.D.


OANA TOTORA, MYORGANIC:Piaţa produselor organice din România - matură, dar subdezvoltată
21 sep. RAMONA RADU


Turismul balnear, în creştere cu 20% în 2018
21 sep. Adelina Toader





<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2018.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.