PÂNĂ ÎN 2020:

SUV-urile vor reprezenta aproape jumătate din vânzările Volkswagen

26 iul. Companii
T.E.
Sursa foto: Twitter
Sursa foto: Twitter

Grupul Volkswagen se aşteaptă ca procentul vânzărilor de SUV-uri să crească până în 2020 la 40%, de la 25% anul trecut, a anunţat, ieri, directorul financiar Frank Witter, transmit DPA şi Reuters.

"SUV-urile au reprezentat 25% din toate vânzările realizate în 2018, iar acum procentul este de 35%. Până în 2020 vom câştiga probabil încă 5%", le-a spus Witter jurnaliştilor după publicarea rezultatelor financiare.

Profitul operaţional al Volkswagen a urcat cu 10,3% în primul semestru din acest an, la nouă miliarde de euro (zece miliarde de dolari), în timp ce vânzările au crescut cu 6,6%, la 65,2 miliarde de euro, a anunţat, ieri, producătorul auto european.

Vânzările solide ale brandurilor Skoda şi Porsche au ajutat la majorarea profiturilor, deşi veniturile înregistrate de Audi au scăzut. Cu toate acestea, VW şi-a majorat cota globală de piaţă pe segmentul automobilelor, chiar dacă piaţa mondială este în declin.

După publicarea rezultatelor financiare, acţiunile Volkswagen au urcat cu 2% la Bursa de la Frankfurt.

Volkswagen se aşteaptă, în 2019, la o creştere a vânzărilor de până la 5% faţă de 2018, în pofida condiţiilor "dificile" de pe pieţe, inclusiv mediul economic nesigur, sporirea concurenţei şi volatilitatea valutară.

Grupul german va retehnologiza 16 fabrici pentru a produce vehicule electrice şi intenţionează până în 2023 să demareze producţia a 33 de maşini electrice, modele Skoda, Audi, VW şi Seat.

Până în 2023, grupul Volkswagen vrea să investească peste 11 miliarde de euro în vehicule electrice şi autonome, digitalizare şi servicii de mobilitate.

Cel mai mare producător auto european, care include şi brandurile Skoda, SEAT, Audi şi Porsche, vrea ca până în 2028 să aibă aproximativ 70 de modele exclusiv electrice. În următorii 10 ani, compania ar urma să producă 22 de milioane de vehicule electrice, faţă de obiectivul iniţial de 15 milioane de unităţi.

Cele 12 branduri ale grupului Volkswagen au vândut anul trecut 10,8 milioane de vehicule pe plan global.

Opinia cititorului

Articole din aceeaşi secţiune

Companii

Conducem topul european la cheltuielile pentru alimente
10 dec.


Mauritius, o nouă destinaţie exotică în topurile turiştilor autohtoni
10 dec. ADELINA TOADER


Ursul autohton devine o problemă europeană
10 dec. O.D.


Memento Group, deţinătorul Christian Tour, va opera în ţara noastră brandul Tui TravelCenter
10 dec. ADELINA TOADER


Transportul, motiv de dispută între elevi şi Guvern
10 dec. O.D.


POTRIVIT LES ECHOSStatul francez se opune reînnoirii mandatului lui Isabelle Kocher în fruntea Engie
10 dec.


Companiile Big Tech - în vizorul autorităţilor de supraveghere financiară
10 dec. Vlad Dobrea


Antreprenorii din energie ar putea fi şi mai competitivi pe pieţele externe, cu sprijinul statului
10 dec. A consemnat Ramona Radu


MET Energy se extinde în Europa
09 dec. I.L.M.


Enel X a instalat cel mai mare sistem de stocare a energiei din New York
09 dec. L.I.





<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2019.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.