PE SEGMENTUL REZIDENTIAL DE LUX

Imoteca: "Bucureştiul are potenţial mai mare decât Parisul"

08 iun. Companii-Afaceri
ADELINA TOADER
Imoteca: "Bucureştiul are potenţial mai mare decât Parisul"

Piaţa rezidenţială din ţara noastră se maturizează progresiv şi începe să ofere produse de calitate, cu concepte şi realizări arhitecturale şi tehnice mai avansate şi mai elegante, susţine Rafaela Nebreda, managing partner Imoteca.

Domnia sa a declarat ieri, într-o conferinţă de presă: "2018 este un an de consolidare şi definire a pieţei de upper quarter. Încep să apară mai multe proiecte boutique dezvoltate de companii româneşti la standarde înalte de calitate, design şi arhitectură, comparabile cu multe dintre capitalele europene. Păstrăm, desigur, raportul de preţuri, fiindcă în Bucureşti nu este încă loc de extravaganţe ca de exemplu un proiect Versace, căci încă nu sunt cumpărători dispuşi să plătească zeci de milioane de euro pe un apartament. În continuare, din discuţiile cu partenerii şi clienţii noştri, previzionăm un trend ascendent calitativ şi conceptual al pieţei upper quarter, susţinut şi de o cerere în creştere".

Tarifele pentru segmentul rezidenţial de lux pornesc, în general, de la 3500-4000 de euro pe metru pătrat util, iar pentru un proiect Versace preţurile ar fi triple, potrivi reprezentantei Imoteca.

Rafaela Nebreda a mai spus că piaţa de lux din ţara noastră creşte de la o zi la alta, iar în acest ritm, pe un public bine targetat, în maxim 5 ani e posibil să ajungem să avem în Bucureşti apartamente cu semnătura Versace. Acest gen de locuinţe de designer ar putea creşte preţul maxim al locuinţelor de lux.

Prin ochii uneia dintre cele mai mari reţele imobiliare de lux din lume, Bucureştiul a părut iniţial o piaţă mică, dar astăzi are un potenţial mai mare decât Parisul.

Pe segmentul rezidenţial de lux, Bucureştiul se dezvoltă în două direcţii: una sunt proiectele boutique, de o înaltă calitate arhitecturală şi a finisajelor, multe dintre ele cu dezvoltatori români şi, pe de altă parte oportunitatea restaurării, transformării şi utilizării la maximum de potenţial a elementelor de arhitectură interbelică, segment în care Bucureştiul este încă extrem de bogat.

Imoteca The Residential Experts a lansat, ieri, ansamblul Maison Dumbrava, o clădire boutique în care farmecul aristocraţiei interbelice de odinioară se întâlneşte cu designul modern şi minimalist contemporan, pentru a contura un stil de viaţă aparte. Cele 16 apartamente cu 3 sau 4 camere sunt spaţioase şi luminoase şi sunt dispuse pe 4 etaje. Maison Dumbrava promite o serie de caracteristici unice precum înălţimea tavanelor de 4 metri, lumina naturală în toate camerele, ferestre şi uşi "floor-to-ceiling" la terase, sisteme de climatizare integrate în tavane, servicii de concierge, parcare subterană sau izolaţii fonice totale ale tavanelor şi pereţilor. Preţurile apartamentelor începând de la 300.000 euro plus TVA. Ansamblul este dezvoltat în zona Grădina Icoanei, de MAD PROJECT&PLANNING SRL, companie cu capital românesc.

Rafaela Nebreda a mai precizat: "Ca un element de noutate, faţă de anii trecuţi, anul acesta sunt din ce în ce mai multe proiecte în lucru care presupun transformarea sau restaurarea unor clădiri cu personalitate arhitecturală în clădiri de apartamente de lux. Acest trend este benefic atât pentru prezervarea unei coerenţe arhitecturale în centrul şi nordul oraşului, cât şi prin provocările pe care le propune arhitecţilor şi dezvoltatorilor, ducând astfel la un nivel nou ideea de dezvoltare imobiliarara upper quarter."

David Lindley, CEO Fine&Country Worldwide, a precizat că atunci când au intrat pe piaţa din ţara noastră au fost siguri că lucrurile vor evolua pozitiv, ceea ce s-a şi confirmat foarte rapid, în mai puţin de un an au fost lansate proiecte interesante şi altele sunt în curs de discuţii, cu o evoluţie spectaculoasă ca abordare şi calitate.

Imoteca este agentul exclusiv de marketing şi vânzări pentru unele dintre cele mai reprezentative proiecte rezidenţiale din România şi unica agenţie românească care a reuşit să obţină licenţa pentru brandul internaţional Fine&Country.


Opinia cititorului

Articole din aceeaşi secţiune

Companii-Afaceri

COMUNICAT DE PRESĂ:MOL România continuă extinderea şi ajunge la 218 staţii
25 sep. F.B.


BRICO DEPÔT ROMÂNIA:Începe procesul de rebranding al portofoliului de magazine Praktiker
25 sep. I.I.


CONFERINŢA "STRATEGIA DE DEZVOLTARE A ROMÂNIEI" EDIŢIA A IV-ALÁSZLÓ BORBÉLY, CONSILIER DE STAT: "Ar trebui să ne ocupăm mai serios de conceptul de dezvoltare durabilă"
25 sep.


Siemens va concedia 2.900 de angajaţi în Germania
25 sep. O.T.


Co-fondatorii Instagram părăsesc Facebook
25 sep. I.T.


Compania Facebook este acuzată de o fostă angajată
25 sep. M.T.


JOHAN MEYER, FRANKLIN TEMPLETON:"Fără guvernanţă corporativă la companiile de stat se va intra într­-un întuneric total"4
25 sep. A.I.


Preluarea Pambac de către Popasul Trebeş, autorizată de Consiliul Concurenţei
25 sep. C.P.


KNAUF INSULATION ESTIMEAZĂ:"Cifra noastră de afaceri va creşte cu 5% până la finele anului"
25 sep. R.R.


ANDREEA PAUL, INACO: "Liber profesioniştii - mai numeroşi decât angajaţii până în 2035"
25 sep. R.R.





<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2018.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.