PREIA O DIVIZIE "ASPEN PHARMACARE"

"Lactalis" se extinde în America Latină, Africa, Australia şi Asia

14 sep. 2018 Companii

"Lactalis", cea mai mare companie de produse lactate din lume, anunţă că preluarea diviziei globale a "Aspen Pharmacare" care produce lapte praf pentru sugari îi va extinde prezenţa în America Latină, Africa, Australia şi Asia, transmite Reuters.

Cel mai mare producător de medicamente generice din Africa, "Aspen Pharmacare", a informat ieri dimineaţa că îşi vinde afacerea către "Lactalis" pentru 12,9 miliarde de ranzi (864,5 milioane de dolari), conform Agerpres. Tranzacţia ar urma să se finalizeze în primul trimestru din 2019, în urma obţinerii aprobărilor autorităţilor de reglementare.

"Aspen" se retrage de pe pieţele din regiunea Asia-Pacific, Africa Sub-Sahariană şi America latină, pentru a se extinde în Orientul Mijlociu şi China.

"Tranzacţia este în linie cu planul nostru strategic de a ne concentra pe afacerile noastre farmaceutice de bază, care includ anstezice, medicamente pentru tromboză şi citotoxice, pentru a ne spori eficienţa şi performanţele financiare", a afirmat directorul general al companiei sud-africane "Aspen", Stephen Saad.

Reputaţia "Lactalis" a fost grav afectată în urma retragerii a 12 milioane de cutii de lapte praf pe plan global, după ce în decembrie a fost descoperită bacteria salmonela în unele loturi de lapte praf pentru sugari produse la Craon. Au fost vizate produsele marca Picot (lapte praf şi cereale pentru copii), Milumel (lapte praf şi cereale pentru copii) şi Taranis (un amestec de acizi şi lapte praf).

Nu doar "Lactalis" a fost afectat, ci şi lanţurile franceze de supermarketuri precum "Leclerc", "Auchan", "Carrefour" şi "Systeme U", care au recunoscut că unele loturi de lapte praf retrase de "Lactalis" au rămas o perioadă pe rafturi.

Înfiinţat în 1933, "Lactalis" este un gigant alimentar cu vânzări anuale de 18,4 miliarde de euro, 18.900 de angajaţi şi 246 de unităţi de producţie în 47 de ţări, inclusiv România.

În România, "Lactalis" este lider de piaţă, după ce a cumpărat brandurile de lactate LaDorna, Albalact şi Covalact.


Opinia cititorului

Articole din aceeaşi secţiune

Companii

Acţionarii OMV Petrom au aprobat un buget de investiţii de 4,17 miliarde de lei în 2019
20 apr. I.M.


iCEE.fest anunţă zeci de speakeri pentru ediţia 2019, noi linii de conţinut şi un nou brand
19 apr. A.L.


ADVERTORIAL:Sfaturi pentru deschiderea cu succes a unui magazin
19 apr.


Reprezentanţi a 6 fabrici din grupul InterAgro cer audienţă la premierul Dăncilă
19 apr. M.I.


Nissan îşi reduce producţia pe plan mondial cu 15%
19 apr. T.I.


Google permite utilizatorilor sistemului Android din Europa să îşi aleagă browserele
19 apr. T.E.


LA DEBUTUL DE LA BURSA DIN NEW YORK:Acţiunile Pinterest au crescut cu 25%
19 apr. T.M.


CONFERINŢA INTERNAŢIONALĂ DE DIALOG PUBLIC-PRIVATSecuritatea cibernetică: prima linie de apărare în faţa impactului inteligenţei artificiale (III)1
19 apr. Marc-Andre Ryter


PROIECT BROWNFIELD AL PRIME KAPITALSilk District - ansamblu imobiliar de 200 milioane euro, în Iaşi
19 apr. EMILIA OLESCU


Mol România şi Fundaţia pentru Parteneriat - sprijin financiar pentru proiecte de mediu
18 apr. T.R.





<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2019.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.