Redresarea TAROM, prioritate a Programului de Guvernare 2018-2020

27 ian. Companii-Afaceri
D.I
Redresarea TAROM, prioritate a Programului de Guvernare 2018-2020

Reînnoirea de urgenţă a flotei TAROM prin achiziţionarea în leasing a unui număr de 27 de aeronave moderne şi deschiderea de noi rute zonale sau unele de lung curier înspre America sau Asia se află printre măsurile menite a repune compania în elita "ambasadorilor României", potrivit noului Program de guvernare 2018 - 2020., publicat ieri pe site-ul Camerei Deputaţilor.

Conform documentului, este prevăzută realizarea de urgenţă a unei evaluări riguroase a personalului companiei, dar şi atragerea unui număr cât mai mare de pasageri, repoziţionând TAROM ca lider zonal.

În program se menţionează că: "Reînnoirea de urgenţă a flotei TAROM prin achiziţionarea în rate (leasing) a 27 de aeronave moderne cu un consum scăzut de combustibil şi poluare fonică cât mai redusă, în perioada 2018 - 2020, uniformizarea flotei de avioane, care ar reduce mult cheltuielile de mentenanţă şi readucerea departamentului tehnic la acele cote europene şi internaţionale de a asigura mentenanţă atât pentru compania TAROM, cât şi pentru alte companii din zonă, sunt alte măsuri prevăzute de guvernanţi pentru redresarea companiei naţionale de transport aerian".

În plus, conform aceleiaşi surse, se prevede implementarea sistemului online direct pe site-ul companiei şi nu prin alte firme din domeniu.

Recent, compania TAROM a intrat într-un proces de reevaluare şi reorganizare, după mai multe incidente cu aeronavele companiei şi după un anunţ privind consemnarea de pierderi estimate în 2017 la 207 milioane de lei.

În luna noiembrie 2017, fostul ministru al Transporturilor, Felix Stroe, dispunea înfiinţarea unei comisii care să facă "puţină ordine în companie", solicitând măsuri concrete de reorganizare, eficientizare, dar şi o evaluare a personalului.

Conform bugetului publicat în 2017 în Monitorul Oficial, compania TAROM avea prevăzute în proiectul de buget rectificat pierderi de 206,793 milioane lei, în 2017, de cinci ori mai mari faţă de cele 41,21 milioane lei .

Pe 5 ianuarie 2018, compania anunţa că va diminua cheltuielile la 12,7 milioane de lei pe an, în urma optimizării activităţilor logistice şi eficientizării operaţiunilor informatice pentru deservirea pasagerilor.


Opinia cititorului

Articole din aceeaşi secţiune

Companii-Afaceri

CE invită părţile interesate să transmită observaţii la angajamentele Transgaz1
22 sep. F.B.


Emirates şi Etihad Airways dezmint că vor să creeze cel mai mare operator aerian din lume
22 sep. F.B.


Ford, aproape de vânzarea fabricii sale din Franţa
21 sep. T.M.


Uber negociază preluarea companiei Deliveroo
21 sep. V.D.


PROIECTUL STRATEGIEI ENERGETICE:"România îşi va menţine poziţia de producător de energie în regiune"
21 sep. E.O.


Christian Tour a intrat pe segmentul vacanţelor city break
21 sep. E.O.


Infrastructura precară blochează accesul la organizarea marilor competiţii
21 sep. O.D.


Comerţul cu produse agricole, vital în contextul schimbărilor climatice
21 sep. O.D.


OANA TOTORA, MYORGANIC:Piaţa produselor organice din România - matură, dar subdezvoltată
21 sep. RAMONA RADU


Turismul balnear, în creştere cu 20% în 2018
21 sep. Adelina Toader





<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2018.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.