Ziarul Bursa pe mobil
 
 
CĂTĂLIN PÂRVU, DIRECTOR GENERAL PIRAEUS BANK ROMÂNIA:
"Provizioane de 6,5 milioane de euro au dus pe pierdere Piraeus Bank România în 2016"
15.06.2017 - Bănci-Asigurări
A.I.

"Provizioane de 6,5 milioane de euro au dus pe pierdere Piraeus Bank România în 2016"

Piraeus Bank a înregistrat provizioane de 6,5 milioane de euro, anul trecut, care au dus banca pe pierdere, potrivit lui Cătălin Pârvu, directorul general al instituției.

Domnia sa a explicat: "Ne așteptam la un plus și, dacă vreți să fim foarte corecți a fost plus, dar, din păcate, au fost niște provizioane pe care a trebuit să le facem, care nu au fost planificate, unele probleme la anumiți agenți economici (...) Este un minus de peste șase milioane de euro."

Domnul Pârvu a mai afirmat că Piraeus Bank România mai are portofolii de credite neperformante de câteva sute de milioane de euro scoase în afara bilanțului în conformitate cu reglementările Băncii Naționale și pe care ar putea să le vândă în perioada următoare, în funcție de strategiile care vor fi adoptate.

Piraeus Bank România este controlată de grupul elen Piraeus, fiind prezentă pe piața din România din anul 2000. La finalul anului trecut, banca avea peste 100 de sucursale în toată țara.

Piraeus Bank România a anunțat, ieri, că lansa, începând cu 15 iunie, primul serviciu din țară prin care se vor putea achiziționa produse bancare online.

Prin intermediul platformei de vânzare, clienții vor putea intra direct în legătură video și audio cu un reprezentant al băncii, în vederea achiziționării de produse bancare. Operațiunea se va finaliza cu semnarea fizică a contractului cu un agent al băncii.

În acest moment, produsele disponibile pe noua platformă digitală sunt: credite de nevoi personale, carduri de credit și pachete de încasare a salariului într-un cont bancar.

În prezent, proiectul se adresează persoanelor fizice, urmand ca, în faza urmatoare, să fie introduse și produsele aferente IMM-urilor. De asemenea, momentan, serviciul este disponibil doar clienților din București, urmând ca în următoarele șase luni, să fie extins și în alte mari orașe ale țării.

Piraeus Bank România și-a propus ca, până în 2019, canalele alternative să reprezinte 30% din vânzarea de credite. Ținta pentru canalul de consiliere video este de 8% în următorii doi ani.

inapoi  
 
 
AnunutBursa.ro