Ziarul Bursa pe mobil
 
 
PepsiCo a anunțat brandurile care vor participa în programul incubator propriu
19.06.2017 - Companii-Afaceri
Cristina Radu

PepsiCo a anunțat brandurile care vor participa în programul incubator propriu

PepsiCo a selectat opt branduri de nutriție, sănătate și wellness care vor fi incluse în primul program incubator propriu din Europa dezvoltat în colaborare cu specialiștii companiei, pentru a susține antreprenorii din industria alimentelor și băuturilor. În cadrul PepsiCo Nutrition Greenhouse, fiecare dintre cele opt companii finaliste primește o bursă de 25.000 euro și este ajutată timp de 6 luni de un expert PepsiCo să-și atingă potențialul maxim pe piață, conform unui comunicat trimis de companie. Cele opt companii selectate pot totodată să câștige un premiu de 100.000 de euro.

Cele opt finaliste au fost selectate pe baza calității produselor, a preocupării lor pentru sănătatea consumatorului, a modelului de business și a unicității pe piață.

Cele opt companii sunt: Divingmar (Malaga, Spania, specializată în proteine de sporire a aromei, bogate în aminoacizi, realizate din kombu, o algă comestibilă); Erbology (London, UK, specializată în alimente integrale organice realizate din plante și ingredinte ca anghinarea de Ierusalim, cătina de mare și amaranth); Fit Kitchen (Londra, Marea Britanie, specializată în semipreparate pentru microunde bogate în proteine și fibre, cu un conținut redus de carbohidrați și care au sub 300 de calorii); Frecious (Geneva, Elveția, specializată în produse din fructe și legume sustenabile, gata de consumat); JIMINI'S (Montreuil, Franța, specializată în snacks-uri nutritive făcute din insecte comestibile din Europa pentru a proteja mediul înconjurător); Nature On Tap Ltd / Tapped Birch Water (Londra, Marea Britanie, specializată în lichidul din interiorul copacilor de mesteacăn, o sursă de mangan și un antioxidant); No Fairytales (Amsterdam, Olanda specializată în wrap-uri de tortilla, realizate din morcovi și sfeclă, care conțin 45% legume, conținut ridicat de fibre și puține calorii); Your Superfoods (Berlin, Germania specializată în produsele care adaugă susbtanțe hrănitoare smoothie-urilor, sucurilor, iaurtului, musli-ului și snacks-urilor).

Juan Ignacio Amar, inițiatorul programului și vicepreședinte al departamentului de Nutriție PepsiCo din Europa de Vest și Africa Subsahariană, afirmă: "PepsiCo s-a adaptat în mod constant la schimbările legate de consumatori și de mediul de business. Am fost pionieri ai domeniului de sănătate și wellness în urmă cu peste 20 de ani și continuăm să învățăm în fiecare zi. Programul nostru Nutrition Greenhouse va crea un spațiu de colaborare pentru opt companii vizionare din această industrie și așteptăm cu nerăbdare să valorificăm entuziasmul și determinarea comună de a genera o creștere rapidă și sustenabilă pentru produsele nutritive."

Programul PepsiCo Nutrition Greenhouse face parte din angajamentul firmei de a încuraja inovațiile și de a colabora cu antreprenori și specialiști care contribuie la industria de alimente și băuturi. Lansat în martie 2017, programul se adresează companiilor de alimente și băuturi care vizează consumatorii din Europa și care au vânzări de maxim 2 milioane euro, potrivit comunicatului PepsiCo.

inapoi  
 
 
AnunutBursa.ro