STUDIU DELOITTE:

Mai mult de jumătate dintre consumatorii europeni intenţionează să amâne cumpărarea unui vehicul nou

15 iul. 14:13 Companii
Mai mult de jumătate dintre consumatorii europeni intenţionează să amâne cumpărarea unui vehicul nou

Mai mult de jumătate dintre consumatorii europeni (52%) intenţionează să amâne cumpărarea unui vehicul nou şi susţin că îl vor păstra pe cel actual mai mult decât era prevăzut iniţial, în contextul pandemiei de COVID-19, potrivit studiului Deloitte State of Consumer Tracker. Polonezii sunt cei mai prudenţi în ceea ce priveşte comportamentul de cumpărare (68%), urmaţi de irlandezi (61%) şi de spanioli (60%), arată rezultatele cercetării. În schimb, doar 32% dintre olandezi şi-au amânat planurile de cumpărare a unui vehicul nou. Studiul a fost efectuat pe un eşantion de 18.000 de respondenţi din 18 ţări, dintre care nouă state europene - Belgia, Franţa, Germania, Irlanda, Italia, Marea Britanie, Olanda, Polonia şi Spania -, în a doua jumătate a lunii iunie 2020.

Studiul arată, de asemenea, că pandemia influenţează puternic şi serviciile şi produsele legate de domeniul transportului, companiile de ride-hailing fiind cele mai afectate, având în vedere că aproape jumătate dintre consumatorii europeni (45%) intenţionează să limiteze folosirea serviciilor oferite de acestea. Mai mult, studiul indică faptul că redresarea companiilor de transport aerian va fi lentă, deoarece, în acest moment, doar 27% dintre europeni se simt în siguranţă să apeleze la serviciile lor. În acelaşi timp, mai mult de un sfert dintre spanioli, italieni, britanici şi irlandezi intenţionează să amâne achiziţionarea de servicii periodice de întreţinere pentru vehicule şi 8% dintre europeni plănuiesc să cheltuiască mai puţin pe combustibil în următoarele patru săptămâni.

"Toate sectoarele legate de mobilitate au fost puternic zguduite de recenta criză sanitară, de la jucătorii din industria auto, la companiile aeriene, de ride-hailing şi serviciile adiacente. Toţi aceşti actori economici caută să atenueze efectele pandemiei de COVID-19 prin soluţii care variază de la extinderea către noi domenii - cum este cazul unor jucători din industria auto care şi-au adaptat liniile de producţie pentru fabricarea de echipamente medicale - până la regândirea strategiilor şi accelerarea capacităţii de adaptare la nou, cum este cazul companiei Bolt, care a introdus bicicletele electrice în gama sa de servicii oferite clienţilor. În România, asistăm deja la un comportament mai prudent din partea consumatorilor, confirmat de o atitudine precaută cu privire la cheltuieli şi de o scădere semnificativă a numărului de vehicule înmatriculate", a spus Ciprian Gavriliu, Partener Deloitte România, Lider al Serviciilor de Consultanţă pentru Sectorul Auto.

Pandemia de COVID-19 pare să crească importanţa proprietăţii asupra unui vehicul, deoarece aproape trei sferturi dintre consumatorii europeni (72%) consideră că deţinerea unei maşini este valoroasă în această perioadă. În acest context, mai mult de jumătate dintre europeni (54%) intenţionează să limiteze utilizarea transportului public în următoarele trei luni.

Când vine vorba de mijloacele preferate pentru a cumpăra un vehicul, 25% dintre britanici sunt dispuşi să utilizeze canale online de achiziţie, urmaţi de polonezi (22%) şi germani (21%).

Opinia cititorului

Articole din aceeaşi secţiune

Companii

870 de navalişti români, disponibilizaţi de Damen
06 aug. George Marinescu


CONSUMUL ANUAL DE ENERGIE VA SCĂDEA CU CIRCA 8%Enel X România a instalat panouri fotovoltaice pe o fabrică de ulei vegetal din judeţul Tulcea
06 aug. C.P.


Cefin Trucks şi-a dezvoltat reţeaua de service-uri în plină pandemie
06 aug. A.T.


MINISTERUL TRANSPORTURILOR, INFRASTRUCTURII ŞI COMUNICAŢIILOR:Autorizarea proiectelor 5G, condiţionată de avizul pozitiv al CSAT
06 aug. I.GHE.


PROIECT DE OUG:Peste 613 milioane lei - ajutor de stat pentru salvarea Tarom şi Blue Air5
05 aug. I.GHE.


Disney a renunţat să lanseze "Mulan" în cinematografele din SUA şi alte teritorii
05 aug. S.B.


CEO-ul Ford Motor, Jim Hackett, se retrage din companie
05 aug. S.B.


LEMON INTERIOR DESIGN:"Perioada petrecută în casă ne-a dat ocazia să înţelegem cât de important este mediul în care trăim"
05 aug. A CONSEMNAT ADELINA TOADER


ÎN ACEST ANAqua Azur investeşte în premieră în propriile proiecte
05 aug. A CONSEMNAT EMILIA OLESCU


De ce au nevoie companiile farmaceutice de imunitate în faţa legii?14
05 aug. Călin Rechea





<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2020.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.