STUDIU MASTERCARD:

Atitudinea utilizatorilor faţă de plăţile mobile se îmbunătăţeşte

03 mar. 2015 Companii
Elena Deacu

Atitudinea generală faţă de plăţile mobile continuă să se îmbunătăţească, după ce, în 2014, 94% dintre conversaţiile la nivel global au fost favorabile, faţă de 77% anul trecut şi 70% în 2012, arată un studiu MasterCard privind încrederea utilizatorilor în siguranţa plăţilor mobile.

În cadrul Mobile World Congress, MasterCard a anunţat concluziile celui de-al treilea studiu anual intitulat Mobile Payments Study, dezvoltat în parteneriat cu Prime Research. Pe parcursul anului 2014, studiul a urmărit 19,1 milioane de postări din social media la nivel global, pe Twitter, Facebook, Instagram, pe forumuri, pe Weibo (CN), Google+ şi YouTube, cu mult peste numărul de 85000 de postări, urmărite în 2012.

Rezultatele studiului nu arată doar o creştere semnificativă a volumului de conversaţii, ci şi o schimbare a tonului şi a focusului discuţiei sociale.

Potrivit studiului, conversaţiile pozitive privind plăţile mobile s-au concentrat pe inovaţie, recompense şi loialitate şi uşurinţă în utilizare (91% ton pozitiv).

În total, 91% dintre conversaţiile purtate în 2014 pe tema securităţii au fost favorabile, faţă de doar 20% în 2012, an în care acesta a fost subiectul care a înregistrat cele mai multe comentarii negative din studiu.

Confuzia şi îngrijorarea cu privire la securitatea plăţilor, menţionate atât în studiul din 2012, cât şi în cel din 2013, au fost înlocuite, anul acesta, cu adoptarea şi promovarea unor soluţii de plată mai sigure.

Tokenizarea şi metodele biometrice de identificare, ambele subiecte principale de conversaţie în 2014, au contribuit în mare măsură la atingerea acestui prag.

Deşi conversaţiile pe tema securităţii plăţilor au înregistrat cele mai multe comentarii pozitive din studiu, volumul acestora a fost scăzut.

În 2014, conversaţiile pe tema inovaţiei digitale şi a experienţelor îmbunătăţite de pe dispozitivele mobile şi online au reprezentat majoritatea discuţiilor sociale (71%) printre utilizatori.

Uşurinţa în utilizare a fost cel mai bine văzut aspect în ceea ce priveşte plăţile mobile (94% atitudine pozitivă). Utilizatorii au fost încântaţi să împărtăşească celorlalţi anumite experienţe de cumpărare de pe dispozitive mobile şi, mai exact, modul în care acestea ar putea fi folosite pentru cumpărături de zi cu zi.

Odată cu uşurinţa în utilizare, şi stimulentele de recompensare suplimentară - precum plata prin intermediul cupoanelor, punctele şi programele de loialitate - au fost frecvent aduse în discuţia pe tema inovaţiei (24% dintre conversaţiile utilizatorilor). Potenţialele beneficii suplimentare care urmează să fie integrate în ofertele pentru plăţi mobile întăresc loialitatea consumatorilor pentru utilizarea dispozitivelor mobile (58% dintre conversaţii au fost antrenate de consumatori) şi indică oportunităţi pentru MasterPass şi pentru alte servicii de plăţi digitale.


Opinia cititorului

Articole din aceeaşi secţiune

Companii

SAMSUNG ELECTRONICS:Profitul din primul trimestru va fi sub aşteptările pieţei
26 mar. A.L.


Apple a lansat un serviciu de streaming TV, un card de credit şi un serviciu de jocuri online
26 mar. M.I.


DIN PROFITUL ANULUI 2018Romgaz propune acţionarilor un dividend cu randament de 13%
26 mar. Mihai Gongoroi


Ministerul Energiei vrea Reactoarele 3 şi 4 de la Cernavodă în AGA Nuclearelectrica
26 mar. A.I.


"Anii trec şi regenerarea urbană nu se lasă văzută, în Bucureşti"
26 mar. A consemnat EMILIA OLESCU


PENTRU ANUL 2018,Dezvoltatotul P3 raportează creşterea portofoliului cu 500.000 mp
26 mar.


Preluare de miliarde de dolari în industria de logistică şi transport
26 mar.


Report consistent la Loterie
26 mar.


Stefanini România deschide un nou birou în Bucureşti
25 mar. L.A.


Constantin Axinia este noul director general al CFR SA2
25 mar. I.M.





<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2019.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.