Studiul de fezabilitate pentru modernizarea liniei ferate dintre Bucureşti şi aeroport, scos la licitaţie

02 mar. Companii
A.S.
Studiul de fezabilitate pentru modernizarea liniei ferate dintre Bucureşti şi aeroport, scos la licitaţie

Compania CFR a scos la licitaţie studiul de fezabilitate necesar modernizării liniei de cale ferată Bucureşti Nord - Aeroportul Internaţional Henri Coandă, cu o valoare totală estimată a contractului de circa 2,701 milioane de lei.

Potrivit unui comunicat al companiei, tipul procedurii este licitaţie deschisă, iar sursa de finanţare pentru realizarea proiectului este asigurată din bugetul de stat şi din fonduri de coeziune, aferente cadrului financiar 2014 - 2020.

"Studiul de fezabilitate va prezenta cea mai bună variantă pentru legătura pe calea ferată între staţia Bucureşti Nord şi Aeroportul Internaţional Henri Coandă, în conformitate cu standardele impuse pentru Coridoarele Europene şi Coridoarele TEN-T, respectând totodată specificaţiile tehnice de interoperabilitate pe teritoriul României. Anunţul de participare la procedura licitaţie deschisă (...) şi documentaţia de atribuire sunt disponibile în Sistemul Electronic al Achiziţiilor Publice (...)", precizează compania.

Termenul limită pentru primirea ofertelor este 12 aprilie 2018.

Recent, Lucian Şova, ministrul transporturilor, a declarat: "Nu concep ca, până în 2020, la Campionatul European, să nu existe legătură pe cale ferată între Otopeni şi Bucureşti. Vom avea o legătură, alta decât rutieră, între Bucureşti şi Otopeni, înainte de anul 2020 şi înainte de campionatul european. Studiul de fezabilitate privind modernizarea şi extinderea liniei de cale ferată este pe SEAP şi vom parcurge procedurile legale. Pe de altă parte am cerut companiei de infrastructură să privească cu atenţie la posibilitatea ca totuşi, in extremis, să poată interveni cu resurse proprii în dezvoltarea şantierului şi atingerea acestui obiectiv".

În 2014, când a fost făcut raportul de evaluare a dosarelor de candidatură pentru găzduirea unor meciuri ale Campionatului European de fotbal din 2020, întocmit de UEFA, ţara noastră era informată că în următorii şase ani trebuie să rezolve legătura dintre Aeroportul Internaţional Henri Coandă şi Bucureşti.

În 2016, când la Bucureşti a venit o delegaţie de la UEFA, primarul General al Capitalei, Gabriela Firea, a dat asigurări că nu vor exista probleme şi nici întârzieri în ceea ce priveşte lucrările de infrastructură.

Opinia cititorului

Articole din aceeaşi secţiune

Companii

MEDIAT DE MINISTRUL TRANSPORTURILOR LUCIAN ŞOVA:Acord între conducerea Romatsa şi sindicat
15 dec. T.T.


DIN CAUZA ZĂPEZII:Aeroportul Internaţional din Timişoara, închis temporar
15 dec. L.T.


FP critică Ministerul Transporturilor
14 dec. D.D.


Ţara noastră - blocaj economic în sectorul forestier
14 dec. L.I.


ANRE:Cresc tarifele pentru distribuţia energiei electrice
14 dec. T.A.


CET Govora a salvat Oltchim de la faliment3
14 dec. I.T.


Delta Studio a lansat a 3-a ediţie a Albumului Lifestyle Design Interior
14 dec. R.R.


Hidroelectrica a finalizat modernizarea Hidroagregatului II al CHE Bereşti
14 dec. Mihai Gongoroi


Mai mulţi bani pentru IMM-urile din domeniul IT
14 dec. I.Ghe.


Mandachi Hotel&Spa - o investiţie de circa 7 milioane de euro
14 dec. A.T.





<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2018.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.