Studiul de fezabilitate pentru modernizarea liniei ferate dintre Bucureşti şi aeroport, scos la licitaţie

02 mar. Companii-Afaceri
A.S.
Studiul de fezabilitate pentru modernizarea liniei ferate dintre Bucureşti şi aeroport, scos la licitaţie

Compania CFR a scos la licitaţie studiul de fezabilitate necesar modernizării liniei de cale ferată Bucureşti Nord - Aeroportul Internaţional Henri Coandă, cu o valoare totală estimată a contractului de circa 2,701 milioane de lei.

Potrivit unui comunicat al companiei, tipul procedurii este licitaţie deschisă, iar sursa de finanţare pentru realizarea proiectului este asigurată din bugetul de stat şi din fonduri de coeziune, aferente cadrului financiar 2014 - 2020.

"Studiul de fezabilitate va prezenta cea mai bună variantă pentru legătura pe calea ferată între staţia Bucureşti Nord şi Aeroportul Internaţional Henri Coandă, în conformitate cu standardele impuse pentru Coridoarele Europene şi Coridoarele TEN-T, respectând totodată specificaţiile tehnice de interoperabilitate pe teritoriul României. Anunţul de participare la procedura licitaţie deschisă (...) şi documentaţia de atribuire sunt disponibile în Sistemul Electronic al Achiziţiilor Publice (...)", precizează compania.

Termenul limită pentru primirea ofertelor este 12 aprilie 2018.

Recent, Lucian Şova, ministrul transporturilor, a declarat: "Nu concep ca, până în 2020, la Campionatul European, să nu existe legătură pe cale ferată între Otopeni şi Bucureşti. Vom avea o legătură, alta decât rutieră, între Bucureşti şi Otopeni, înainte de anul 2020 şi înainte de campionatul european. Studiul de fezabilitate privind modernizarea şi extinderea liniei de cale ferată este pe SEAP şi vom parcurge procedurile legale. Pe de altă parte am cerut companiei de infrastructură să privească cu atenţie la posibilitatea ca totuşi, in extremis, să poată interveni cu resurse proprii în dezvoltarea şantierului şi atingerea acestui obiectiv".

În 2014, când a fost făcut raportul de evaluare a dosarelor de candidatură pentru găzduirea unor meciuri ale Campionatului European de fotbal din 2020, întocmit de UEFA, ţara noastră era informată că în următorii şase ani trebuie să rezolve legătura dintre Aeroportul Internaţional Henri Coandă şi Bucureşti.

În 2016, când la Bucureşti a venit o delegaţie de la UEFA, primarul General al Capitalei, Gabriela Firea, a dat asigurări că nu vor exista probleme şi nici întârzieri în ceea ce priveşte lucrările de infrastructură.

Opinia cititorului

Articole din aceeaşi secţiune

Companii-Afaceri

COMUNICAT DE PRESĂ:MOL România continuă extinderea şi ajunge la 218 staţii
25 sep. F.B.


BRICO DEPÔT ROMÂNIA:Începe procesul de rebranding al portofoliului de magazine Praktiker
25 sep. I.I.


CONFERINŢA "STRATEGIA DE DEZVOLTARE A ROMÂNIEI" EDIŢIA A IV-ALÁSZLÓ BORBÉLY, CONSILIER DE STAT: "Ar trebui să ne ocupăm mai serios de conceptul de dezvoltare durabilă"
25 sep.


Siemens va concedia 2.900 de angajaţi în Germania
25 sep. O.T.


Co-fondatorii Instagram părăsesc Facebook
25 sep. I.T.


Compania Facebook este acuzată de o fostă angajată
25 sep. M.T.


JOHAN MEYER, FRANKLIN TEMPLETON:"Fără guvernanţă corporativă la companiile de stat se va intra într­-un întuneric total"4
25 sep. A.I.


Preluarea Pambac de către Popasul Trebeş, autorizată de Consiliul Concurenţei
25 sep. C.P.


KNAUF INSULATION ESTIMEAZĂ:"Cifra noastră de afaceri va creşte cu 5% până la finele anului"
25 sep. R.R.


ANDREEA PAUL, INACO: "Liber profesioniştii - mai numeroşi decât angajaţii până în 2035"
25 sep. R.R.





<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2018.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.