TEAMSHARE:

Listarea pe marketplace creşte vânzările retailerilor online cu până la 60% într-un an

22 iun. 2016 Companii-Afaceri
Mina Irina

Magazinele online care se listează pe marketplace-uri îşi cresc substanţial afacerile încă din primul an. Potrivit datelor Teamshare, retailerii îşi sporesc vizibilitatea în online şi înregistrează volume de vânzări mai mari chiar şi cu 60% la un an de la integrarea cu acestea, informează un comunicat trimis redacţiei.

"Marketplace-urile au deschis noi oportunităţi pentru retailerii din e-commerce-ul autohton şi au ajuns să să reprezinte una dintre nişele cu cea mai mare rată de dezvoltare din România ultimilor ani. Evoluţia a fost determinată de creşterea numărului comercianţilor online care înţeleg avantajele oferite de listarea pe marketplace-uri, atât în termeni de creştere a vânzărilor, cât şi în privinţa efortului minim de administrare", potrivit experţilor Teamshare.

"E-commerce-ul din România s-a diversificat mult în ultimii ani, iar marketplace-urile au ajuns să joace un rol important în vânzările retailerilor online. În prezent, platforma Teamshare este integrată cu principalele canale de acest gen din ţară - eMAG, Okazii.ro, Cel.ro, evoMAG şi Elefant.ro. Acestea generează, pentru partenerii noştri, rulaje mai mari cu până la 20% încă din primele trei luni de la adoptarea acestui model de business şi cu 60% după primul an", declară Marius Panait, Managing Partner Entelion Software.

Potrivit acestuia, majoritatea clienţilor companiei solicită site-uri business to business, integrate cu sisteme ERP, dar şi marketplace-uri. În prezent, aproximativ 40% dintre companiile care folosesc platforma integrată de e-commerce Teamshare vând online şi pe marketplace-uri, iar până la sfârşitul anului ponderea acestora ar urma să ajungă la cel puţin 60%.

"Numărul magazinelor online care se listează pe marketplace-uri creşte constant pentru că aceste canale de vânzări permit listarea facilă a portofoliului de produse, a ofertelor, recepţionarea comenzilor şi transmiterea înapoi a facturilor asociate. În plus, retailerii au acces la o configurare simplă, care asigură control total asupra produselor listate, atât pentru imagini, descrieri, proprietăţi, cât şi pentru stocuri, preţuri de listă, promoţii şi oferte", adaugă Marius Panait, conform comunicatului.


Opinia cititorului

Articole din aceeaşi secţiune

Companii-Afaceri

Poşta Română procesează digital coletele trimise din spaţiul extra-comunitar
19 ian. A.C


Reactorul doi de la Cernavodă va funcţiona duminică la capacitate redusă
19 ian. A.C


Gabriel Dumitraşcu a contestat, în instanţă, alegerile de la "Electrica"
19 ian. A.A.


ÎN UNIUNEA EUROPEANĂ,România şi Bulgaria au cea mai redusă rată de utilizare a serviciilor de internet banking
19 ian. Alina Vasiescu, Teodora Iacob


Bloomberg: "Rusia şi regiunea Mării Negre redevin liderii comerţului global cu grâu"
19 ian.


MINISTRUL ENERGIEI TOMA PETCU:"Ne-am fi dorit ca Mariana Gheorghe să fie înlocuită cu un manager român"11
19 ian. BIANCA CIOCOTIŞAN


Romanian Military Vehicle Systems va construi la Moreni 400 de transportoare blindate2
19 ian.


Zeci de mii de consumatori, fără curent electric
19 ian. BIANCA CIOCOTIŞAN


ADRIAN RUS, EY:"Preţurile de transfer - subiectul favorit al controalelor fiscale"1
19 ian. RAMONA RADU


Preţul energiei electrice pe piaţa spot a OPCOM, la jumătate faţă de anul trecut
19 ian.

<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2018.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.