TEAMSHARE:

Listarea pe marketplace creşte vânzările retailerilor online cu până la 60% într-un an

22 iun. 2016 Companii
Mina Irina

Magazinele online care se listează pe marketplace-uri îşi cresc substanţial afacerile încă din primul an. Potrivit datelor Teamshare, retailerii îşi sporesc vizibilitatea în online şi înregistrează volume de vânzări mai mari chiar şi cu 60% la un an de la integrarea cu acestea, informează un comunicat trimis redacţiei.

"Marketplace-urile au deschis noi oportunităţi pentru retailerii din e-commerce-ul autohton şi au ajuns să să reprezinte una dintre nişele cu cea mai mare rată de dezvoltare din România ultimilor ani. Evoluţia a fost determinată de creşterea numărului comercianţilor online care înţeleg avantajele oferite de listarea pe marketplace-uri, atât în termeni de creştere a vânzărilor, cât şi în privinţa efortului minim de administrare", potrivit experţilor Teamshare.

"E-commerce-ul din România s-a diversificat mult în ultimii ani, iar marketplace-urile au ajuns să joace un rol important în vânzările retailerilor online. În prezent, platforma Teamshare este integrată cu principalele canale de acest gen din ţară - eMAG, Okazii.ro, Cel.ro, evoMAG şi Elefant.ro. Acestea generează, pentru partenerii noştri, rulaje mai mari cu până la 20% încă din primele trei luni de la adoptarea acestui model de business şi cu 60% după primul an", declară Marius Panait, Managing Partner Entelion Software.

Potrivit acestuia, majoritatea clienţilor companiei solicită site-uri business to business, integrate cu sisteme ERP, dar şi marketplace-uri. În prezent, aproximativ 40% dintre companiile care folosesc platforma integrată de e-commerce Teamshare vând online şi pe marketplace-uri, iar până la sfârşitul anului ponderea acestora ar urma să ajungă la cel puţin 60%.

"Numărul magazinelor online care se listează pe marketplace-uri creşte constant pentru că aceste canale de vânzări permit listarea facilă a portofoliului de produse, a ofertelor, recepţionarea comenzilor şi transmiterea înapoi a facturilor asociate. În plus, retailerii au acces la o configurare simplă, care asigură control total asupra produselor listate, atât pentru imagini, descrieri, proprietăţi, cât şi pentru stocuri, preţuri de listă, promoţii şi oferte", adaugă Marius Panait, conform comunicatului.


Opinia cititorului

Articole din aceeaşi secţiune

Companii

CNAIR: 13,7 kilometri din Autostrada Transilvania au fost deschişi traficului rutier
13 dec.


Milioane de oameni suferă din cauza nesiguranţei alimentare
13 dec. Octavian Dan


DAN NICULA, DIRECTOR GENERAL ADRBI:"Ne-am depăşit obiectivele la nivel regional, dar rămânem sub presiunea îndeplinirii ţintei naţionale"
13 dec. R.R.


GHEORGHE PIPEREA, ADMINISTRATOR JUDICIAR OLTCHIM"Circa 50 milioane de euro din banii pentru Oltchim merg la bănci"1
13 dec. ANDREI IACOMI


DACĂ TARIFELE IMPUSE DE SUA VOR AJUNGE LA 25%:Apple analizează mutarea producţiei iPhone în altă ţară
13 dec. M.T.


Samsung închide o uzină de smartphone-uri în China
12 dec. T.L.


CONSILIUL CONCURENŢEI:Investigaţie privind piaţa echipamentelor de protecţia muncii
12 dec. T.T.


Spitale cu bani UE abia din exerciţiul financiar următor
12 dec. O.D.


ANALIZĂ ESOP CONSULTING:"IMM-urile au tranzacţionat spaţii de birouri de până în 2.500 mp, în primele nouă luni din an"
12 dec. R.R.


MIHAELA GÎNJU, FONDATOR ŞI PARTENER ERUDIO:"Una dintre problemele managementului în ţara noastră este că oamenii nu colaborează"
12 dec. A consemnat ADELINA TOADER





<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2018.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.