"Thinkbig": Francizarea are un impact pozitiv asupra economiei

23 feb. 2011 Companii
EMILIA OLESCU
"Thinkbig": Francizarea are un impact pozitiv asupra economiei

Francizarea are un impact profund asupra economiei, ca întreg, este de părere Adrian Gheorghe, directorul general al "Thinkbig" - firmă de consultanţă în domeniul francizei, care susţine că "francizele, în totalitatea lor, însumează aproape un miliard de euro". Motivele care conduc la concluzia că acest tip de afacere aduce un beneficiu economiei naţionale sunt multiple, în opinia domnului Gheorghe.

Francizarea contribuie la scăderea ratei şomajului

Numărul francizelor din ţara noastră este în creştere, o serie de companii dezvol-tân-du-se prin sistem de franciză. Francizarea este considerată un model de succes al secolului al XXI-lea, ne-a spus Adrian Gheorghe, adăugând că, odată cu extinderea francizelor apar noi locuri de muncă, scăzând, astfel, rata somajului.

Afacerile în sistem de franciză se regăsesc într-un număr tot mai mare de industrii şi domenii economice, de la food până la fitness, alimentaţie, retail sau fashion. "Se consideră că indivizii folosesc aproape în fiecare zi serviciile prestate de minim una dintre aceste afaceri", ne-a precizat reprezentantul "Thinkbig".

Francizarea îi ajută pe antreprenori să-şi aleagă afacerea potrivită

În general, demararea unei afaceri noi este un proces destul de dificil de realizat. Francizarea poate reprezenta o opţiune mai la îndemână, potrivit domnului Gheorghe, care subliniază că "francizele reuşesc cu succes să ajute antreprenorii să aleagă cele mai bune oportunităţi existente. Francizaţii aleg domeniul în care doresc să investească şi ştiu ceea ce trebuie să facă pentru a fi de succes în zona lor. Această expertiză poate fi folosită pentru a-i ajuta pe noii antreprenori să aleagă cele mai bune oportunităţi de francizare. În această privinţă, francizorii pot oferi training şi pot îmbunătăţi considerabil scorurile proprietarilor de afaceri".

În aceste condiţii, un număr mare de antreprenori care au ales franciza au dobandit, prin intermediul acesteia, cunoştinţe şi abilităţi pe care, altfel, ar fi fost posibil să nu le dobândească. "În această lumină, francizele funcţioneză ca un motor economic pentru ţară, promovând cu succes antreprenoriatul şi asigurând prosperitatea", susţine Adrian Gheorghe.


Opinia cititorului

Articole din aceeaşi secţiune

Companii

MEDIAT DE MINISTRUL TRANSPORTURILOR LUCIAN ŞOVA:Acord între conducerea Romatsa şi sindicat
15 dec. T.T.


DIN CAUZA ZĂPEZII:Aeroportul Internaţional din Timişoara, închis temporar
15 dec. L.T.


FP critică Ministerul Transporturilor
14 dec. D.D.


Ţara noastră - blocaj economic în sectorul forestier
14 dec. L.I.


ANRE:Cresc tarifele pentru distribuţia energiei electrice
14 dec. T.A.


CET Govora a salvat Oltchim de la faliment3
14 dec. I.T.


Delta Studio a lansat a 3-a ediţie a Albumului Lifestyle Design Interior
14 dec. R.R.


Hidroelectrica a finalizat modernizarea Hidroagregatului II al CHE Bereşti
14 dec. Mihai Gongoroi


Mai mulţi bani pentru IMM-urile din domeniul IT
14 dec. I.Ghe.


Mandachi Hotel&Spa - o investiţie de circa 7 milioane de euro
14 dec. A.T.





<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2018.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.