"Thinkbig": Tipul francizei - esenţial într-o astfel de afacere

20 ian. 2011 Companii
EMILIA OLESCU
"Thinkbig": Tipul francizei - esenţial într-o astfel de afacere

Alegerea tipului de franciză pe care o persoană, francizat sau francizor, intenţionează să o utilizeze pentru dezvoltarea unei afaceri reprezintă o problemă foarte importantă, este de părere Adrian Gheorghe, directorul general al firmei de consultanţă în domeniu "Thinkbig": "Acesta este un proces complex, deoarece există numeroase metode de francizare.


Articol disponibil numai pentru abonaţi.

Apasă aici pentru autentificare.

Articole din aceeaşi secţiune

Companii

DACĂ NU SE ELIMINĂ PIRATERIA:Transportatorii anunţă proteste joi
19 mar. T.V.


"Trecerea la materiale eficiente energetic nu este o modă, ci o necesitate"
19 mar. EMILIA OLESCU


ÎN URMĂTORII TREI ANIMarriott intenţionează să deschidă peste 1.700 de hoteluri
19 mar.


BELL HELICOPTERS VREA SĂ SPRIJINE INDUSTRIA DE ARMAMENT A ROMÂNIEIContract full-option pentru înzestrarea Forţelor Aeriene Române
19 mar. A consemnat GEORGE MARINESCU


TRANZACŢIE RECORD ÎN TEHNOLOGIA FINANCIARĂ: FIS cumpără Worldpay pentru 35 miliarde de dolari
18 mar. T.T.


DUPĂ ANUNŢUL PRIVIND ÎNCHIDEREA FABRICII: Protest al angajaţilor Nestle de la Timişoara
18 mar. L.A.


Apple a dezvăluit astăzi un nou model de tabletă iPad Air
18 mar. L.A.


PRIVIND LEGALITATEA ACHIZIŢIEI URANIULUI DIN IMPORT:Curtea de Conturi a solicitat ANAP să verifice Nuclearelectrica1
18 mar. T.I.


Curtea de Conturi a identificat prejudicii de 350 milioane de lei
18 mar. T.T.


RE/MAX Grup de Lux se extinde la trei birouri francizate
18 mar. I.T.





<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2019.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.