Toyota va produce automobile alimentate cu hidrogen 4

27 sep. 09:54 Companii
D.V.
Toyota va produce automobile alimentate cu hidrogen

Toyota Motor intenţionează să producă automobile alimentate cu hidrogen în colaborare cu partenerii chinezi Guangzhou Automobile Group (GAC) şi FAW Group, în cadrul politicii de a-şi extinde prezenţa pe cea mai mare piaţă auto din lume, transmite Reuters.

Totodată, Toyota va echipa modelele GAC şi ale companiei lor mixte cu celule de combustibil, potrivit documentelor depuse de GAC la bursa din Shanghai.

Companiile nu au dezvăluit detaliile financiare ale proiectelor lor, care aprofundează cooperarea existentă între parteneri pentru a devolta vehicule propulsate cu noi forme de energie şi tehnologii de conectivitate.

Automobilele cu celule de combustibil folosesc celule care combină electrochimic hidrogenul cu oxigenul, pentru a genera electricitate care să pună în mişcare un vehicul, singurul produs secundar fiind apa.

Toyota va extinde cooperarea în domeniul vehiculelor auxiliare, intenţionând că lanseze mai multe vehicule electrice "de calitate şi cu preţuri scăzute", separat cu FAW şi GAC.

Opinia cititorului: 4
1.   fără titlu
mesaj trimis de stef în data de 27.09.2019, 12:34

Foarte interesant.. Asta-i viitorul nu al celor electrice.

1.1.   fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
mesaj trimis de Jiji în data de 27.09.2019, 13:36

Nu cred ca exista o tehnologie a viitorului. Toate tehnologiile au cel putin o mare problema:

Carburanti fosili: Rezerve limitate, noxe, randamentul motorului 

Masini electrice pe baza de acumulator: rezerve limitate, conditiile de extragere a materialelor (Li, Co etc.), infrastructura de incarcare, productia de curent  

Masini electrice pe baza de pila de hidrogen: Costuri enorme de productie a hidrogenului. randament destul de scazut indelungul intregului lant valoric.  

Cred ca propulsia va fi adaptata cerintelor: 

Hidrogen: Pentru sarcini mari Autonomie ridicata: vapoare, eventual avioane, trenuri, camioane, poate automobile daca se dezvolta noi tehnologii de productie a hidrogenului.  

Baterie: Pentru automobile. O Autonomie de 100 km acopera in proportie de 95% necesitatile oamenilor. (In Germania distanta medie de naveta intre casa si serviciu este 22 km. Deci sa zicem ca in medie un navetist face 70 km pe zii).  

Oricum viitorul va apartine transportului in comun, mult mai mai eficient decat transportul individual, indiferent de propulsie.

1.2.   fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.1)
mesaj trimis de Condruz gheorghe în data de 29.09.2019, 09:54

Daca ne uitam la graficul de dezvoltare al omenirii in timp pot crede ca in 10-15 ani motoarele cu combustie fosila vor fi o amintire.

2.   fără titlu
mesaj trimis de Jiji în data de 27.09.2019, 13:18

Toyota produce deja un automobil pe baza de hidrogen. 5.300 de Exemplare Toyota Mirai au fost vandute incepand cu decembrie 2017 (Wikipedia)

Articole din aceeaşi secţiune

Companii

Conducem topul european la cheltuielile pentru alimente
10 dec.


Mauritius, o nouă destinaţie exotică în topurile turiştilor autohtoni
10 dec. ADELINA TOADER


Ursul autohton devine o problemă europeană
10 dec. O.D.


Memento Group, deţinătorul Christian Tour, va opera în ţara noastră brandul Tui TravelCenter
10 dec. ADELINA TOADER


Transportul, motiv de dispută între elevi şi Guvern
10 dec. O.D.


POTRIVIT LES ECHOSStatul francez se opune reînnoirii mandatului lui Isabelle Kocher în fruntea Engie
10 dec.


Companiile Big Tech - în vizorul autorităţilor de supraveghere financiară
10 dec. Vlad Dobrea


Antreprenorii din energie ar putea fi şi mai competitivi pe pieţele externe, cu sprijinul statului
10 dec. A consemnat Ramona Radu


MET Energy se extinde în Europa
09 dec. I.L.M.


Enel X a instalat cel mai mare sistem de stocare a energiei din New York
09 dec. L.I.





<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2019.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.