Trend Consult şi-a crescut afacerile cu 40%, în 2014, la 1,3 milioane euro

15 ian. 2015 Companii-Afaceri
Elena Deacu

Trend Consult, activant pe piaţa de consultanţă în vânzări şi training din România, anunţă o cifră de afaceri de 1,3 milioane de euro în 2014, în creştere cu 40% faţă de 2013.

"Obiectivul nostru în 2014 a fost o creştere de 30%, mai exact ne-am propus să atingem o cifră de afaceri de 1.200.000 de euro. Pe la jumătatea anului am realizat că există şanse reale să ne depăşim obiectivul. Pentru 2015 plănuim o creştere de 10%. Ne aflăm în mod clar pe un trend ascendent al pieţei şi suntem pregătiţi pentru următorul val. Şi aici mă refer la acele companii care au început să ceară programe speciale, adaptate nevoilor lor, care fac parte dintr-un plan la nivel organizaţional şi care combină tipuri de intervenţii - certificare, training, coaching sau teambuilding", a declarat Marius Decuseară-Brandenburg - Managing Partner şi Country Manager Trend Consult.

Rezultatele financiare sunt divizate în cele trei departamente principale ale grupului, respectiv 41% Departamentul de Consultanţă şi Training în Vânzări (serviciile de consultanţă: 23,5%, training 17,5%), 35,5% Departamentul de training în Leadership & Soft Skills, 23,5% Departamentul de Teambuilding & Conferinţe .

"Departamentul de Teambuilding & Conferinţe a avut cea mai mare creştere anul acesta, de 100%. Proiectele de team culture au devenit mult mai atractive pentru companii, care, după o perioadă destul de aridă, sunt dispuse acum să investească în programe menite să consolideze echipele sau să transmită anumite mesaje organizaţionale într-un mod diferit. Acesta este urmat, cu un avans de 50%, de Departamentul de Consultanţă şi Training în Vânzări, domeniu în care suntem foarte implicaţi şi pentru dezvoltarea căruia deja pregătim ediţia a doua a Sales Performance Summit 2015, ce va avea loc în luna mai", a completat Marius Decuseară-Brandenburg.

Trend Consult a furnizat anul acesta servicii către peste 50 de companii, printre care se numără: Autonom Rent a Car, Banca Comercială Română, Biofarm, Coca-Cola, GDF SUEZ Energy România, Honeywell, ING România, Kaufland, ND Pharma, Orange, Provident, Raiffeisen Bank, Renault România, REWE România, Telekom România, WWF.


Opinia cititorului

Articole din aceeaşi secţiune

Companii-Afaceri

Allview intră în această toamnă pe piaţa de televizoare
18 sep. V.D.


Arabia Saudită investeşte în Lucid Motors
18 sep. O.R.


Sindicatele din ANP anunţă noi proteste în faţa penitenciarelor1
18 sep. M.L.


Volkswagen vrea să construiască 10 milioane de automobile electrice
18 sep. M.I.


KLAUS IOHANNIS LA SUMMITUL INIŢIATIVEI CELOR TREI MĂRI:"România are potenţialul să fie o platformă energetică regională"7
18 sep. Gheorghe Iorgoveanu


EUGEN TEODOROVICI:Fondul Suveran de Investiţii, blocat de ministrul justiţiei 4
18 sep. A.I.


FLORIN JIANU, PREŞEDINTE CNIPMMR:"Amenzile date de Consiliul Concurenţei trebuie să fie procent din profit, nu din cifra de afaceri"3
18 sep. RAMONA RADU


"Vodafone" concediază 1.700 de angajaţi în România, Egipt şi India
18 sep.


FLORIN JIANU, CNIPMMR:"Tichetele de vacanţă, benefice pentru mediul de afaceri autohton"
18 sep. R.R.


ÎNTRE 18 ŞI 20 SEPTEMBRIEPeste 70% dintre furnizorii de ultimă instanţă - prezenţi la Târgul Naţionalde Energie
18 sep. E.O.





<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2018.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.