Turismul românesc promovat la Untold şi Neversea 1

27 iun. Companii-Afaceri
Adelina Toader
Turismul românesc promovat la Untold şi Neversea

Ministerul Turismului a încheiat un parteneriat cu organizatorii festivalurilor de muzică Untold şi Neversea pentru promovarea turistică a ţării noastre.

Ministrul Turismului, Bogdan Trif, a declarat: "Ministerul Turismului a reuşit să adopte noi parteneri, Untold şi Neversea. Aceste evenimente au loc de patru ani, sunt un real succes. Doar anul trecut la Untold au fost circa 350.000 de participanţi şi la Neversea 150.000. Din care un număr important au fost turişti străini, cei mai mulţi din Anglia şi Germania. Mai mult decât atât, vorbim şi de mai mult de 100.000 apariţii în presă, scrisă şi online, pe care aceste două evenimente le-au generat. Este important ca împreună să promovăm turismul în România. Vom avea un parteneriat pe care îl semnăm chiar astăzi (n.r. ieri) cu reprezentanţii celor două evenimente şi o să avem şi beneficii: promovarea turistică a României. Mai mult decât atât, evenimentul care presupunea doar promovarea obiectivelor turistice din Transilvania, "All inclusive Transilvania", va fi transformat în "All inclusive România". Cu brăţara de la Untold poţi să intri gratuit sau cu reducere semnificativă la diferite obiective turistice din România. Este un nou mod de promovare de care trebuie să profităm. Este un mod eficient de a arăta turiştilor frumuseţile de care beneficiază România".

În parteneriat cu Ministerul Turismului, brăţările de festival Untold şi Neversea vor oferi în perioada 5 iulie-30 septembrie reduceri sau alte facilităţi la peste 70 de obiective turistice importante din întreaga ţară.

Edy Chereji, director de marketing şi comunicare Untold, a explicat că în anul 2018, fiind Anul Centenarului, s-a dorit extinderea campaniei de promovare turistică pe baza brăţării Untold la nivelul întregii ţări, din nord, din Maramureş şi până la Marea Neagră.

Domnia sa a adăugat: "Acum trei ani am început campania «Transilvania All Inclusive», prin care ne propusesem atunci ca, pe baza brăţării Untold Transilvania, oamenii care vin la festival să aibă o gratuitate sau reducere la obiective turistice din Transilvania. Această campanie a prins foarte bine, un număr mare de turişti au vizitat Transilvania prin această campanie. Anul acesta, fiind an aniversar, ne-am dorit cu ocazia Centenarului, să transformăm această campanie în una şi mai mare - şi astfel că «Transilvania All Inclusive» devine «România All Inclusive». Pe lângă facilităţile pe care participanţii la Untold le au pe baza brăţării se adaugă şi facilităţile de la Neversea, astfel că vom avea obiective care vor putea fi vizitate cu gratuitate sau cu reducere din partea de nord a ţării, din Maramureş şi până la Marea Neagră. Lista lungă de obiective cuprinde Muzeul Brukenthal, Cimitirul Vesel de la Săpânţa, Salina Turda, Cetatea Râşnov, obiective turistice din Delta Dunării, Delfinariul din Constanţa etc.".

Edy Chereji consideră că, pe parcursul celor aproximativ două luni de campanie, vor fi înregistraţi mulţi turişti.

Directorul de marketing şi comunicare Untold, a precizat: "Campania «România All Inclusive» este fără îndoială o campanie prin care dorim să deschidem porţile către turiştii străini care vin la festivalurile noastre şi să-i motivăm să mai rămână câteva zile la noi în ţară pentru a descoperi frumuseţile pe care le avem. Nu în ultimul rând ar trebui să fie şi o campanie care să ne facă pe noi românii mândri de ţara noastră!"

Totodată, reprezentantul festivalurilor i-a invitat pe cei care gestionează obiective turistice, muzee sau complexe turistice şi doresc să se alăture campaniei, singura condiţie fiind să ofere o gratuitate sau o reducere la servicii.

Bogdan Buta, director general Untold, a precizat că parteneriatul semnat este unul incipient şi este încheiat cu Ministerul Turismului şi nu cu partide politice.

Domnia sa a adăugat: "Considerăm că acest parteneriat evoluează, chiar dacă v-aţi aştepta la mult mai multe, dar probabil există un anumit cadru legislativ, există anumite restricţii, dar simţim că din acest an avem sprijin în ce înseamnă colaborarea cu Ministerul Turismului, nu cu partide politice. Untold nu are nicio implicare politică. În schimb, suntem deschişi pentru orice iniţiativă pozitivă, indiferent din partea cui vine. Considerăm că avem nişte parteneri în cadrul ministerului şi suntem optimişti că vom avea rezultate bune în ceea ce va însemna acest parteneriat. Pentru noi, această recunoaştere ne va oferi oportunitatea ca şi în deplasările internaţionale să putem reprezenta oficial România şi să putem să ducem cu mândrie tot ce are de oferit România către partenerii noştri din afară".

Reprezentantul festivalurilor a mai precizat că are în plan iniţierea unor mediatripuri atât pentru reprezentanţi media din ţară, cât şi din afară pentru a descoperi şi celelalte lucruri pe care ţara noastră le are de oferit pe lângă divertisment.

Reprezentanţii festivalurilor Untold şi Neversea, Bogdan Buta şi Edy Chereji, au primit din partea ministrului Turismului titlul de ambasadori onorifici ai turismului românesc, iar prin acest protocol Untold şi Neversea vor avea dreptul de a folosi şi sigla de destinaţie turistică a României.

În plus, ministrul Turismului a adăugat că ţara noastră va avea standuri de promovare la cele două festivaluri.

Opinia cititorului: 1
1.   fără titlu
mesaj trimis de anonim în data de 27.06.2018, 06:21

Transilvania All Inclusiv e bine eventual Cluj All Inclusiv.

Bucureștiul se urca pe Untold ceea ce nu este bine. Untoldul ne spune că poate ar fii mai bine regionalizarea sau mutarea capitalei la Cluj? 

Turiști au spus da Untold nu prea Neversea? 

Untold este un fel de Sziget ca la Budapesta.

Nu faceți talmes balmes! 

Articole din aceeaşi secţiune

Companii-Afaceri

ANUL TRECUT:Germanii de la Elektrobit, afaceri de 8 milioane de euro la Braşov
19 iul. OVIDIU VRÂNCEANU


CU O INVESTIŢIE DE 30.000 DE EUROSTROP Concept mizează pe cosmetica organică
19 iul. A consemnat ADELINA TOADER


"TEST DRIVE" ÎN TURISM:Kayak lansează o aplicaţie de explorare a realităţii virtuale
19 iul. A.T.


Compania Google, amendată cu 4,34 de miliarde de euro
18 iul. V.D.


Swatch a înregistrat vânzări record în primul semestru
18 iul. V.D.


Dotări noi pentru Ministerul de Interne
18 iul. G.M.


ÎN PRIMA JUMĂTATE A ANULUIVola.ro a înregistrat o cifră de afaceri de 4,2 milioane de euro
18 iul.


Legume din apă, seră hidroponică de 700.000 de euro2
18 iul. O.D.


EY România: Eliminarea creditului fiscal din Legea offshore pune piedici în continuarea investiţiilor
18 iul.


REPORTAJCu trenul se poate rata chiar şi întâlnirea cu... moartea!12
18 iul. Dan Nicolaie





<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2018.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.