UP YOUR SERVICE ROMÂNIA:

Românii vor servicii de calitate mai bune

03 iul. 2018 Comunicate de presă
A.M.
Elena Călin
Elena Călin

Un român din patru spune că ar plăti cu 10% în plus în interacţiunea cu o companie pentru o experienţă şi o calitate a serviciilor excepţionale, iar 15,9% ar plăti chiar cu 20% mai mult, arată un studiu realizat de UP! Your Service, liderul global în construirea unei culturi superioare a serviciilor, conform comunicatului remis redacţiei.

Majoritatea (71%) declară că rapiditatea şi eficienţa interacţiunii cu o companie sunt principalele aspecte care le-ar face experienţa mai bună şi pentru care ar fi dispuşi să plătească în plus, urmate de angajaţii mai pregătiţi şi mai atenţi la nevoile clienţilor (52%).

"Într-o piaţă competitivă în care presiunea preţului a fost întotdeauna foarte mare, rămâne de văzut dacă românii chiar vor ajunge să plătească sau nu mai mult pentru servicii excepţionale. Cert este că, între timp, vedem tot mai multe companii care investesc timp şi bugete considerabile pentru îmbunătăţirea experienţei pe care o oferă clienţilor, fie că vorbim de interacţiunea cu oamenii din companie, de timpul mai scurt de la primul contact până la achiziţie sau de diversificarea canalelor de comunicare", spune Elena Călin, CEO UP! Your Service România.

Deşi clienţii pun foarte mare preţ pe rapiditate, cea mai mare parte a lor preferă în continuare interacţiunea umană în relaţia cu companiile, 62% dintre respondenţi declarând că îşi doresc să relaţioneze mai mult cu reprezentanţi ai acestora, se mai arată în comunicat.

"Indiferent dacă interacţiunea ar fi umană sau automatizată, pentru ca o companie să aibă servicii excepţionale, pentru care clienţii să plătească mai mult, ar trebui să tină cont, în primul rând, de următoarele elemente pe care clienţii le consideră ca fiind foarte importante pentru ei: să manifeste grija faţă de client, să răspundă rapid la întrebări şi reclamaţii, să manifeste onestitate şi responsabilitate atunci când apar probleme, să fie la îndemână şi uşor de accesat", continuă Elena Călin.

Aproape 40% spun că iau în calcul schimbarea furnizorului imediat după prima experienţă negativă, în timp ce jumătate dintre respondenţi sunt mai îngăduitori, spunând că renunţă la produsele şi serviciile unei companii după 2-3 situaţii în care experienţa a fost nefavorabilă.

Opinia cititorului

Articole din aceeaşi secţiune

Comunicate de presă

Colegiul de conducere al CCIB solidar cu preşedintele CCIB
13 feb. L.A.


British American Tobacco: Angajator de Top în România şi la nivel global
09 feb. I.D.


ZAREA 1912, VINARSUL. ISTORIA RESCRISĂ"Numai întoarcerea noastră către trecut ne dă forţa faptelor de azi."
07 feb. Z.A.


Stabilirea perioadelor şi a zonelor de prohibiţie a pescuitului, în anul 2019
07 feb. I.M.


CCIR recunoaşte meritele Corpului Diplomatic acreditat la Bucureşti
06 feb. M.C.


RoEnergy Bucureşti 2019 - Târg specializat în energii regenerabile
28 ian. M.I.


ÎN TIMIŞOARA:Wizz Air alocă o nouă aeronavă Airbus A320
17 ian. A.T.


DELOITTE, ÎN 2019:Piaţa de fuziuni şi achiziţii însumează 100 tranzacţii
16 ian. A.T.


Eximur contestă decizia Consiliului Concurenţei
16 ian. B.A.


ANCOM: Prelungirea perioadei ca furnizor de serviciu a Poştei Române
15 ian. T.A.





<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2019.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.