Valorile culturale româneşti, promovate de Bancpost şi Comisia Naţională a României pentru UNESCO

06 mar. 12:19 Cultură
M.D
Valorile culturale româneşti, promovate de Bancpost şi Comisia Naţională a României pentru UNESCO

Bancpost şi Comisia Naţională a României pentru UNESCO anunţă încheierea unui parteneriat strategic în cadrul căruia cele două instituţii vor derula acţiuni de promovare a valorilor culturale româneşti şi de conştientizare a importanţei cunoaşterii şi conservării patrimoniului UNESCO din România, conform comunicatului de presă remis către ziarul nostru.

"Parteneriatul cu Comisia Naţională a României pentru UNESCO aduce recunoaştere programelor educaţionale şi culturale iniţiate şi implementate de banca noastră până în prezent şi deschide noi perspective pentru initiaţivele viitoare. Bancpost este un susţinător activ al valorilor culturale româneşti, sprijinind proiecte relevante şi de impact pe domenii naţionale de interes: cultură, educaţie şi social. Prin sinergiile create între resursele, platformele şi competenţele celor două instituţii, această colaborare va amplifica contribuţia proiectelor comune la promovarea şi prezervarea moştenirii culturale româneşti pentru generaţiile viitoare." a declarat Aura Toma, Director Executiv Marketing şi Comunicare, Bancpost.

Unul dintre cele mai ample proiecte de responsabilitate socială, iniţiat şi implementat de Bancpost în parteneriat cu Ministerul Educaţiei Naţionale este programul "Ţara ta, Tradiţia ta", primul program de educaţie culturală din România axat pe promovarea în şcoli a Patrimoniului Cultural şi Natural UNESCO. Programul, lansat în 2017, are ca obiectiv educarea tinerei generaţii în spiritul valorilor culturale româneşti, al tradiţiilor şi obiceiurilor autentice, pentru a oferi tinerilor repere sigure, consolidându-le identitatea culturală. În 2018, acesta va fi extins la nivel naţional şi va beneficia de patronajul Comisiei Naţionale a României pentru UNESCO.

"Acest parteneriat reprezintă o dovadă elocventă a afirmării responsabilităţii sociale a mediului privat, în cazul de faţă Bancpost, prin implicarea în promovarea unor valori fundamentale ale culturii noastre naţionale, cum este cea a patrimoniului natural şi cultural, în întreaga societate românească şi nu numai. Iniţiativa, deja lansată în acest an, privind Mărţişorul vine să confirme cele afirmate anterior şi să deschidă noi posibilităţi de cooperare strategică pentru anii următori" a declarat Ani Matei, Secretar - General, Comisia Naţională a României pentru UNESCO.


Opinia cititorului

Articole din aceeaşi secţiune

Cultură

Dosarul "diplome de licenţă fără studii": un nou lot, trimis în judecată
20 sep. O.D.


Manual "istoric" prin numărul de erori
19 sep. O.D.


EDUCAŢIEUniversitatea de Vest Timişoara a intrat în EUniverCities
18 sep. O.D.


Fostul ministru al Educaţiei, faţă în faţă cu discriminarea
14 sep. O.D.


Educaţia, între plata cu ora şi toaleta din curte1
12 sep. O.D.


EDUCAŢIEStartul în noul an şcolar a stat sub semnul lui: "facem şi dregem"!1
11 sep. D.N.


EDUCAŢIEAn şcolar nou, probleme organizatorice vechi
10 sep. Octavian Dan


EDUCAŢIEAngajaţii sunt nemulţumiţi că lipsesc mijloacele moderne de predare
07 sep. O.D.


Ministerul Educaţiei apelează, din nou, la erată
06 sep. O.D.


EDUCAŢIEBanii în plus nu fac atractiv mediul rural
04 sep. OCTAVIAN DAN





<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2018.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.