Vânzările Carrefour în România au crescut puternic în trimestrul al treilea

19 oct. 2015 Companii-Afaceri

Vânzările Carrefour în România au crescut puternic în trimestrul al treilea, susţinute de efectul favorabil asupra volumului avut de reducerea TVA la alimente de la 1 iunie, contribuind astfel la avansul de 2,2% al veniturilor grupului, la 21,5 miliarde de euro, potrivit datelor publicate de grup, citate de Mediafax.

În Franţa, vânzările Carrefour au urcat cu 2,3%, la 10,3 miliarde de euro, iar la nivel internaţional cu 2,2%, la 11,3 miliarde de euro.

Rezultatele sunt conforme cu estimările analiştilor intervievaţi de Bloomberg.

Retailerul a înregistrat rezultate solide în Europa, susţinute de vânzările din Spania şi Italia, care au revenit la creştere, în urma măsurilor de modernizare a magazinelor şi de dezvoltare a serviciilor online.

Veniturile din Spania au urcat cu 4,6%, în termeni comparabili, iar cele din Italia cu 5,9%. Vânzările au scăzut în Asia din cauza consumului scăzut din China, dar avansul s-a menţinut ridicat în America Latină.

Creşterea vânzărilor din Belgia a depăşit aşteptările, în timp ce vânzările din România au crescut puternic după reducerea TVA la alimente.

"Vânzările din România în magazinele deschise de cel puţin 12 luni au crescut puternic, stimulate de efectul favorabil asupra volumului avut de reducerea puternică a TVA la alimente începând de la 1 iunie", se arată într-un comunicat al Carrefour.

În primele nouă luni, vânzările Carrefour au crescut cu 4,1%, la 63,8 miliarde de euro. În Franţa, vânzările au urcat cu 2,8%, la 30 miliarde de euro, iar la nivel internaţional cu 5,2%, la 34 miliarde de euro.

Directorul financiar al Carrefour, Pierre-Jean Sivignon, a declarat reporterilor că Europa a devenit un motor de creştere pentru Carrefour.

Sivignon a spus că retailerul este de acord cu estimarea analiştilor privind un profit operaţional din operaţiunile recurente ale Carrefour de 2,45 de miliarde de euro pentru 2015.

În iulie, analiştii anticipau un profit de 2,51 miliarde euro-2,53 miliarde de euro. Directorul financiar a atribuit reducerea estimării impactului cursului valutar.

Opinia cititorului

Articole din aceeaşi secţiune

Companii-Afaceri

CE invită părţile interesate să transmită observaţii la angajamentele Transgaz1
22 sep. F.B.


Emirates şi Etihad Airways dezmint că vor să creeze cel mai mare operator aerian din lume
22 sep. F.B.


Ford, aproape de vânzarea fabricii sale din Franţa
21 sep. T.M.


Uber negociază preluarea companiei Deliveroo
21 sep. V.D.


PROIECTUL STRATEGIEI ENERGETICE:"România îşi va menţine poziţia de producător de energie în regiune"
21 sep. E.O.


Christian Tour a intrat pe segmentul vacanţelor city break
21 sep. E.O.


Infrastructura precară blochează accesul la organizarea marilor competiţii
21 sep. O.D.


Comerţul cu produse agricole, vital în contextul schimbărilor climatice
21 sep. O.D.


OANA TOTORA, MYORGANIC:Piaţa produselor organice din România - matură, dar subdezvoltată
21 sep. RAMONA RADU


Turismul balnear, în creştere cu 20% în 2018
21 sep. Adelina Toader





<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2018.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.