Vânzările de electrocasnice Miele în România au crescut cu 82% în primul trimestru

28 apr. 2015 Companii-Afaceri

Producătorul de echipamente electrocasnice premium Miele a înregistrat o creştere de 82% a vânzărilor pe piaţa din România în primul trimestru, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, a anunţat compania, care se aşteptă la menţinerea trendului de creştere pe parcursul întregului an.

Creşterea vânzărilor Miele în intervalul ianuarie - martie 2015 a fost susţinută de strategia implementată începând cu anul 2014: o nouă reprezentare a brandului, prin relocarea showroom-ului din Otopeni în Piaţa Presei, Bucureşti; încheierea de noi parteneriate şi extinderea reţelei de distribuţie, se arată într-un comunicat al companiei, citat de Mediafax.

Loredana Butnaru, director de vânzări al Miele România, a declarat: "Piaţa de electrocasnice premium din România este în creştere, oferindu-ne astfel contexul potrivit pentru a implementa fără abateri strategia Miele stabilită pentru România. Ne aşteptăm ca evoluţia vânzărilor de produse electrocasnice premium Miele să se menţină pe tot parcursul acestui an şi suntem siguri că schimbarea strategiei pentru România în anul 2014 ne va asigura o creştere susţinută pentru următorii 5 ani".

În 2014, Miele a realizat o cifră de afaceri anuală de aproximativ 10 milioane de lei pe piaţa locală.

La începutul anului, Miele a lansat în România şi un showroom online de electrocasnice premium pe platforma eMAG Marketplace, care listează întreaga gamă de produse disponibile în showroom-ul offline din Bucureşti, precum şi la partenerii din ţară. Acest parteneriat este un proiect singular în România şi va genera până la 5% din totalul vânzărilor realizate de Miele pe piaţa locală, în 2015.

În prezent, Miele România are o reţea de 30 parteneri şi 55 de magazine şi va continua să realizeze parteneriate noi, ca parte a strategiei de dezvoltare a companiei, care vizează mai ales prezenţa în magazine offline.

Opinia cititorului

Articole din aceeaşi secţiune

Companii-Afaceri

ROMPETROL:Prima benzinarie din Romania alimentata din surse regenerabile
19 iul. A.M.


Volvo mizează pe un nou record de vânzări
19 iul. V.D.


ANUL TRECUT:Germanii de la Elektrobit, afaceri de 8 milioane de euro la Braşov
19 iul. OVIDIU VRÂNCEANU


CU O INVESTIŢIE DE 30.000 DE EUROSTROP Concept mizează pe cosmetica organică
19 iul. A consemnat ADELINA TOADER


"TEST DRIVE" ÎN TURISM:Kayak lansează o aplicaţie de explorare a realităţii virtuale
19 iul. A.T.


Compania Google, amendată cu 4,34 de miliarde de euro
18 iul. V.D.


Swatch a înregistrat vânzări record în primul semestru
18 iul. V.D.


Dotări noi pentru Ministerul de Interne
18 iul. G.M.


ÎN PRIMA JUMĂTATE A ANULUIVola.ro a înregistrat o cifră de afaceri de 4,2 milioane de euro
18 iul.


Legume din apă, seră hidroponică de 700.000 de euro2
18 iul. O.D.





<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2018.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.