Vânzările de electrocasnice Miele în România au crescut cu 82% în primul trimestru

28 apr. 2015 Companii-Afaceri

Producătorul de echipamente electrocasnice premium Miele a înregistrat o creştere de 82% a vânzărilor pe piaţa din România în primul trimestru, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, a anunţat compania, care se aşteptă la menţinerea trendului de creştere pe parcursul întregului an.

Creşterea vânzărilor Miele în intervalul ianuarie - martie 2015 a fost susţinută de strategia implementată începând cu anul 2014: o nouă reprezentare a brandului, prin relocarea showroom-ului din Otopeni în Piaţa Presei, Bucureşti; încheierea de noi parteneriate şi extinderea reţelei de distribuţie, se arată într-un comunicat al companiei, citat de Mediafax.

Loredana Butnaru, director de vânzări al Miele România, a declarat: "Piaţa de electrocasnice premium din România este în creştere, oferindu-ne astfel contexul potrivit pentru a implementa fără abateri strategia Miele stabilită pentru România. Ne aşteptăm ca evoluţia vânzărilor de produse electrocasnice premium Miele să se menţină pe tot parcursul acestui an şi suntem siguri că schimbarea strategiei pentru România în anul 2014 ne va asigura o creştere susţinută pentru următorii 5 ani".

În 2014, Miele a realizat o cifră de afaceri anuală de aproximativ 10 milioane de lei pe piaţa locală.

La începutul anului, Miele a lansat în România şi un showroom online de electrocasnice premium pe platforma eMAG Marketplace, care listează întreaga gamă de produse disponibile în showroom-ul offline din Bucureşti, precum şi la partenerii din ţară. Acest parteneriat este un proiect singular în România şi va genera până la 5% din totalul vânzărilor realizate de Miele pe piaţa locală, în 2015.

În prezent, Miele România are o reţea de 30 parteneri şi 55 de magazine şi va continua să realizeze parteneriate noi, ca parte a strategiei de dezvoltare a companiei, care vizează mai ales prezenţa în magazine offline.

Opinia cititorului

Articole din aceeaşi secţiune

Companii-Afaceri

"Aro-Palace" îşi foloseşte profitul pentru finanţarea activităţii
26 apr.


"Oltchim" foloseşte profitul din 2017 pentru acoperirea pierderilor anterioare
26 apr.


PRELUAREA A&D PHARMA DE CĂTRE DR. MAX, FINALIZATĂLeonardo Ferrandino: "Transformarea farmaciilor Sensiblu în Dr. Max - în discuţie, în următoarele luni"
26 apr. RAMONA RADU


CEFC ar putea renunţa la jumătate din cei 30.000 de angajaţi
26 apr.


ORGANIZAŢIA GERMANĂ PENTRU TURISM:Peste un milion de înnoptări ale românilor înregistrate în Germania, anul trecut
26 apr. Adelina Toader


Oltchim va repartiza tot profitul realizat
25 apr. D.I.


STUDIU EY:Apetitul global pentru fuziuni rămâne puternic
25 apr. Mihaela Dan


Opsan va primi 5.000 de m2 de la CTP
25 apr. V.D.


Agricover Credit IFN a semnat un acord de finanţare de 10 milioane de euro cu BERD
25 apr.


RADU OPREA, MINISTRUL PENTRU MEDIUL DE AFACERI: "Programul Start-Up Nation 2017 se derulează în parametri normali"
25 apr. R.R.

<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2018.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.