Gala BURSA 2018

Veniturile Orange România au ajuns la 270 de milioane de euro

26 apr. 12:44 Companii
D.I.
Veniturile Orange România au ajuns la 270 de milioane de euro

Orange România a anunţat astăzi că a realizat o cifră de afaceri de 270 milioane de euro în primul trimestru, în creştere cu 11,1% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, conform unui comunicat al companiei, dat publicităţii.

În document se precizează: "Creşterea a fost susţinută, în principal, de evoluţia pozitivă a utilizării datelor mobile, a vânzărilor de dispozitive mobile şi a serviciilor convergente. La 31 martie 2018, Orange România oferea servicii mobile, fixe şi TV pentru 10.449.000 clienţi".

Raportul făcut public de operatzorul de telefonie mobilă arată că la finalul lunii martie, peste 3,3 milioane clienţi Orange foloseau serviciile Orange 4G, cu aproape 40% mai mulţi comparativ cu primul trimestru al anului 2017, reţeaua 4G acoperind 93,4% din populaţia ţării.

În acest sens, reprezentanţii Orange precizează: "Acelaşi trend ascendent este evident şi în ceea ce priveşte traficul de date mobile, care a crescut cu 85% comparativ cu T1 2017 şi în cel 4G, care a crescut de 3 ori. Această evoluţie este susţinută de vânzările de smartphone-uri şi de investiţiile continue în reţelele 4G şi 4G+, ce asigură calitatea superioară a serviciului de internet şi a apelurilor. De exemplu, începând cu luna martie, clienţii Orange au acces la performanţele reţelei 4G+, cu viteze de până la 500Mbps, în 95 de oraşe din România".

Potrivit sursei citate, smartphone-urile performante şi dispozitivele conectate rămân în topul preferinţelor clienţilor. Astfel, vânzările generate de categoria dispozitivelor conectate a înregistrat o creştere de 70% în primul trimestru al acestui an, comparativ cu primul trimestru al lui 2017.

Totodată, "Un interes sporit se observă şi în ceea ce priveşte obiectele conectate pentru casă, unde vânzările au crescut de 5 ori faţă de trimestrul 1 al anului precedent", informează Orange România.

În acelaşi timp, la finalul lunii martie, serviciul de televiziune prin cablu şi satelit, Orange Home TV, număra 418.000 clienţi, în creştere cu 22% comparativ cu primul trimestru din 2017, iar serviciile fixe în bandă largă aveau peste 210.000 de abonaţi, în creştere cu 65%.

În cele din urmă, comunicatul informează: "În primul trimestru al anului 2018, 95.000 de clienţi au ales serviciile fix-mobil de la Orange, cu aproape 6 ori mai mult comparativ cu anul precedent. De asemenea, interesul utilizatorilor de a accesa conţinut video de pe orice dispozitiv se reflectă în numărul mediu lunar de utilizatori activi ai serviciului Orange TV Go, care a crescut cu 27% în T1 2018, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2017. Creşterea a fost înregistrată ca urmare a îmbogăţirii şi diversificării conţinutului şi adaptării aplicaţiei pe baza feedback-ului clienţilor".


Opinia cititorului

Articole din aceeaşi secţiune

Companii

PÂNĂ ÎN 2023:Volkswagen va investi 44 miliarde euro în automobile electrice
17 nov. T.T.


Andrei Hrebenciuc, noul director Biofarm
16 nov. T.T.


Grupul Eurolines a lansat agenţia de turism TravelBrands
16 nov. T.T.


Angajaţii Metrorex vor intra în grevă generală de miercuri1
16 nov. T.T.


Volkswagen mută la Skoda (Cehia) producţia Passat
16 nov. F.M.


BLACK FRIDAY:Comenzi de peste 200 de milioane lei după două ore
16 nov. F.M.


Integrarea UPC, printre priorităţile Vodafone
16 nov. A.V.


Energia, serviciile bancare şi transporturile, sectoare cu probleme concurenţiale
16 nov. George Marinescu


La Gloire construieşte un bloc de locuinţe pe malul Lacului Valea Şaulei
16 nov.


AGRICULTURĂCreşterea porcilor devine neinteresantă - albinele, tot mai atractive
16 nov. O.D.





<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2018.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.