Veniturile Vodafone România au crescut cu 2,2% în ultimul trimestru al anului 2017

01 feb. 10:04 Companii-Afaceri
D.I
Veniturile Vodafone România au crescut cu 2,2% în ultimul trimestru al anului 2017

Divizia Vodafone România anunţă rezultatele financiare pentru trimestrul încheiat la 31 decembrie 2017, se arată într-un comunicat remis astăzi Redacţiei.

Conform comunicatului, veniturile din servicii au crescut, în termeni organici, cu 2,2% în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2017, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, până la 182,3 milioane de euro.

În acelaşi timp, numărul total de clienţi al companiei a crescut cu 5,2% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, ajungând la 9.944.595. Din numărul total de clienţi, 9.221.666 sunt utilizatori ai serviciilor mobile.

Venitul mediu per utilizator (ARPU) mobil al Vodafone România a fost de 6 euro în cele trei luni încheiate la 31 decembrie 2017, comparativ cu 6,1 euro, în trimestrul precedent. Veniturile din servicii raportate pentru trimestrul încheiat la 31 decembrie 2017 au ajuns la 182,3 milioane de euro, în creştere cu 2,2% faţă de perioada similară a anului precedent, în termeni organici.

La 31 decembrie 2017, abonaţii serviciilor mobile reprezentau 40% din baza totală de clienţi ai serviciilor mobile Vodafone România, iar utilizatorii Cartelei Vodafone, 60%, comparativ cu 41%, respectiv 59%, proporţiile înregistrate în aceeaşi perioadă a anului trecut.

Potrivit sursei citate, consumul de date mobile a crescut cu 71% în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2017, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România, a declarat: "Supremaţia reţelei noastre Supernet 4,5G atât pe serviciile de voce, cât şi de date, reconfirmată de cea mai recentă certificare Best in Test, este recunoscută şi de clienţii tot mai numeroşi care aleg serviciile noastre. Ultimele trei luni ale anului 2017 au adus o creştere puternică a bazei de clienţi, pe fondul creşterii ratei de penetrare a smartphone-urilor, în special pe segmentul clienţilor de servicii 4G, care s-a extins cu 50% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut".

În comunicat se mai arată că Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicaţii mobile din lume, care oferă o gamă de servicii ce include voce, mesaje, date şi comunicaţii fixe. Vodafone Group are divizii în 26 de ţări, 49 de reţele mobile partenere şi operaţiuni de broadband fix în 19 ţări. La 31 decembrie 2017, Vodafone Group avea 529,1 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile şi 19,3 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix, incluzând India şi toţi clienţii Vodafone din entităţile create în urma unor fuziuni şi asocieri.


Opinia cititorului

Articole din aceeaşi secţiune

Companii-Afaceri

CE invită părţile interesate să transmită observaţii la angajamentele Transgaz1
22 sep. F.B.


Emirates şi Etihad Airways dezmint că vor să creeze cel mai mare operator aerian din lume
22 sep. F.B.


Ford, aproape de vânzarea fabricii sale din Franţa
21 sep. T.M.


Uber negociază preluarea companiei Deliveroo
21 sep. V.D.


PROIECTUL STRATEGIEI ENERGETICE:"România îşi va menţine poziţia de producător de energie în regiune"
21 sep. E.O.


Christian Tour a intrat pe segmentul vacanţelor city break
21 sep. E.O.


Infrastructura precară blochează accesul la organizarea marilor competiţii
21 sep. O.D.


Comerţul cu produse agricole, vital în contextul schimbărilor climatice
21 sep. O.D.


OANA TOTORA, MYORGANIC:Piaţa produselor organice din România - matură, dar subdezvoltată
21 sep. RAMONA RADU


Turismul balnear, în creştere cu 20% în 2018
21 sep. Adelina Toader





<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2018.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.