Acţiunile Carrefour în scădere după vânzările slabe din primul trimestru al anului

12 apr. 2018 Companii
D.I.
Acţiunile Carrefour în scădere după vânzările slabe din primul trimestru al anului

Acţiunile Carrefour au atins în această dimineaţă cel mai scăzut nivel de după luna octombrie 2012, după ce grupul francez de distribuţie a raportat o încetinire a vânzărilor în primul trimestru, transmite Reuters, citat de Agerpres.

În jurul orei 07:01 (08:00 ora României), titlurile Carrefour afişau o scădere de 3,16%, fiind cel mai slab performer din indicele bursier CAC-40.

Ieri seară, Carrefour a oferit o prognoză prudentă pentru acest an, după ce vânzările au încetinit în primul trimestru, dificultăţile de pe piaţa franceză sugerând că lanţul de supermarketuri are dificultăţi cu strategia de relansare. În perioada ianuarie-martie 2018, Carrefour a avut vânzări de 20,776 miliarde euro, uşor sub estimările analiştilor.

În Franţa, unde Carrefour realizează 47% din cifra de afaceri, în primul trimestru veniturile au scăzut cu 0,1% în ritm anual, după o creştere de 1,5% în ultimul trimestru al anului trecut.

Îmbunătăţirea rezultatelor hypermarketurilor din Franţa este o prioritate pentru noul director general de la Carrefour, Alexandre Bompard, care s-a alăturat grupului în luna iulie a anului trecut.

În luna ianuarie, Carrefour a dezvăluit un plan care vizează reducerea costurilor şi a locurilor de muncă, majorarea investiţiilor în e-commerce şi încheierea unui parteneriat în China, în ideea de a stimula profitul şi veniturile pentru a putea concura cu distribuitorul online Amazon.

"Pentru moment, Alexandre Bompard va beneficia de circumstanţe atenuante, însă pentru ca planul său de relansare să fie credibil trebuie să demonstreze rapid o îmbunătăţire a performanţelor", a declarat Bruno Monteyne, analist la Bernstein.

Grupul francez de distribuţie Carrefour, prezent şi pe piaţa din ţara noastră, a înregistrat în 2017 pierderi nete de 531 de milioane de euro, în principal ca urmare a unor deprecieri de active în valoare de 1,3 miliarde de euro.

În ţara noastră, Grupul Carrefour numără 303 magazine, dintre care 32 de hipermarketuri "Carrefour", 218 supermarketuri (203 magazine "Market" şi 15 magazine "Express Orange"), 42 de magazine de proximitate "Express", zece magazine de proximitate "Contact", un magazin de comerţ online.


Opinia cititorului

Articole din aceeaşi secţiune

Companii

ÎN ANUL 2020Gran Via a avut tranzacţii în valoare de 44,2 milioane de euro
26 ian. S.B.


Schneider Electric ocupă primul loc în clasamentul Corporate Knights al celor mai sustenabile companii din lume
26 ian.


HORECA BUSINESS ACCELERATOR:Investitorii caută proiecte de producţie, tehnologie şi servicii pentru industria ospitalităţii
26 ian. S.B.


BAT lansează un program de reciclare a dispozitivelor de încălzit tutunul
26 ian. S.B.


Lensa deschide un nou magazin la Galaţi
26 ian. A.P.


Adrian Şerban a fost numit în funcţia de Tax Partner al RSM
26 ian. G.U.


Coletăria.ro alocă 2 milioane de euro pentru dezvoltare în 2021
26 ian. A.P.


Twitter lansează "Birdwatch", un forum destinat combaterii dezinformării
26 ian. S.B.


Europa.Conectată: Construim în România un sistem educaţional conectat
26 ian. Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România


CĂTĂLIN ŞOMFĂLEAN, INNOBYTE:"Pe piaţa autohtonă de eCommerce este încă foarte mult loc"
26 ian. A consemnat Adelina Toader





<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2021.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.