Acţiunile Carrefour în scădere după vânzările slabe din primul trimestru al anului

12 apr. 2018 Companii
D.I.
Acţiunile Carrefour în scădere după vânzările slabe din primul trimestru al anului

Acţiunile Carrefour au atins în această dimineaţă cel mai scăzut nivel de după luna octombrie 2012, după ce grupul francez de distribuţie a raportat o încetinire a vânzărilor în primul trimestru, transmite Reuters, citat de Agerpres.

În jurul orei 07:01 (08:00 ora României), titlurile Carrefour afişau o scădere de 3,16%, fiind cel mai slab performer din indicele bursier CAC-40.

Ieri seară, Carrefour a oferit o prognoză prudentă pentru acest an, după ce vânzările au încetinit în primul trimestru, dificultăţile de pe piaţa franceză sugerând că lanţul de supermarketuri are dificultăţi cu strategia de relansare. În perioada ianuarie-martie 2018, Carrefour a avut vânzări de 20,776 miliarde euro, uşor sub estimările analiştilor.

În Franţa, unde Carrefour realizează 47% din cifra de afaceri, în primul trimestru veniturile au scăzut cu 0,1% în ritm anual, după o creştere de 1,5% în ultimul trimestru al anului trecut.

Îmbunătăţirea rezultatelor hypermarketurilor din Franţa este o prioritate pentru noul director general de la Carrefour, Alexandre Bompard, care s-a alăturat grupului în luna iulie a anului trecut.

În luna ianuarie, Carrefour a dezvăluit un plan care vizează reducerea costurilor şi a locurilor de muncă, majorarea investiţiilor în e-commerce şi încheierea unui parteneriat în China, în ideea de a stimula profitul şi veniturile pentru a putea concura cu distribuitorul online Amazon.

"Pentru moment, Alexandre Bompard va beneficia de circumstanţe atenuante, însă pentru ca planul său de relansare să fie credibil trebuie să demonstreze rapid o îmbunătăţire a performanţelor", a declarat Bruno Monteyne, analist la Bernstein.

Grupul francez de distribuţie Carrefour, prezent şi pe piaţa din ţara noastră, a înregistrat în 2017 pierderi nete de 531 de milioane de euro, în principal ca urmare a unor deprecieri de active în valoare de 1,3 miliarde de euro.

În ţara noastră, Grupul Carrefour numără 303 magazine, dintre care 32 de hipermarketuri "Carrefour", 218 supermarketuri (203 magazine "Market" şi 15 magazine "Express Orange"), 42 de magazine de proximitate "Express", zece magazine de proximitate "Contact", un magazin de comerţ online.


Opinia cititorului

Articole din aceeaşi secţiune

Companii

ÎN PRIMUL TRIMESTRU DIN 2021Nestle Global raportează o creştere organică de 7,7%
22 apr. S.B.


ÎN PRIMUL TRIMESTRU DIN 2021Compania Nestle raportează o creştere organică de 7,7%
22 apr. G.U.


Allview lansează seria de Smart TV-uri ePlay7100
22 apr. G.U.


ASSA ABLOY:Companiile din sectorul industrial & logistic, pe primul loc la instalarea de sisteme de control acces
22 apr. A.P.


Catinvest aduce Hervis pentru prima dată în Craiova
22 apr. A.P.


PÂNĂ LA FINALUL ANULUI 2021Piaţa de fashion online din România va depăşi pragul de 1 miliard de dolari
22 apr. G.U.


Disney a încheiat un acord major cu Sony Pictures
22 apr. S.B.


PENTRU A SUSŢINE STARTUP-URI DIN DOMENIUL SUSTENABILITĂŢIIRazer înfiinţează fondul de 50 milioane de dolari ''RAZER GREEN FUND''
22 apr. G.U.


Huawei lansează un set de componente inteligente pentru industria auto
22 apr. S.B.


Arthur Hunt şi ONV LAW se asociază şi intră împreună pe segmentul de M&A
22 apr. S.B.





<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2021.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.