Banca Transilvania a început campania BaBeTe

01 mar. 15:06 Comunicate de presă
Banca Transilvania a început campania BaBeTe

Banca Transilvania dă startul primei campanii de shopping bancar online din acest an, BaBeTe. În perioada 1 - 7 martie a.c., persoanele care au nevoie de finanţare pentru diferite planuri pot aplica la aceste oferte pe site-ul băncii, conform unui comunicat remis redacţiei.

În 2020, campanii similare s-au numărat printre iniţiativele prin care BT şi-a susţinut clienţii prin reduceri şi beneficii. Peste 90.000 de persoane au aplicat la #Odatalapatruani, #GoodVibesOnly, #SummerVibes, #HappyHomeDays sau la #MissionPossible, iar peste 20% erau persoane care nu erau clienţi BT.

Ofertele campaniei BaBeTe:

Creditul imobiliar - ipotecar în lei:

4,48% dobândă variabilă (IRCC + 2,60%);

Comisionul de analiză este zero;

Perioada de creditare este de până la 30 de ani;

Avansul trebuie să fie de minim 15% din împrumut;

Poate fi accesat inclusiv pentru refinanţarea împrumuturilor de la alte bănci.

Creditul de nevoi personale cu asigurare de viaţă şi şomaj şi dobândă fixă, în lei:

7,7% dobândă şi zero comision de analiză;

În oferta standard BT, dobânda fixă a creditului este de 9,5% pentru persoanele care primesc veniturile la BT, respectiv de 10,5% pentru celelalte persoane;

Împrumutul poate fi de până la 100.000 de lei.

Cardurile de cumpărături:

STAR Forte aduce 100 de puncte de loialitate STAR, care sunt echivalentul a 100 lei, iar STAR Gold, 150 de puncte STAR. Oferta standard a băncii este de 10 puncte, în cazul ambelor carduri;

Clienţii pot beneficia de finanţare de până la 25.000 de lei (cu STAR Forte), respectiv 50.000 (cu STAR Gold);

Cardurile înseamnă inclusiv posibilitatea de a cumpăra cu puncte de loialitate sau în rate fără dobândă la 17.000 de magazine;

Pachet care cuprinde Creditul de nevoi personale şi cardul de cumpărături STAR Forte:

Pot fi împrumutate sume de până la 100.000 de lei prin Creditul de nevoi personale, respectiv de maxim 25.000 de lei prin cardul de cumpărături;

Creditul de nevoi personale: dobândă fixă de 6,75%, zero comision de analiză şi asigurare de viaţă şi şomaj. Oferta actuală BT este de 9,5% pentru persoanele care primesc venitul la BT, respectiv 10,5% pentru celelalte persoane;

Cardul de cumpărături STAR Forte: 100 lei în puncte STAR, de zece ori mai multe puncte de loialitate decât în oferta standard.

Overdraft BT:

Dobândă fixă de 9%, faţă de oferta standard a băncii, care este de 17%;

Este un credit pe contul curent poate fi de până la 6 venituri, de maxim 50.000 de lei, iar dobânda se plăteşte doar pentru suma cheltuită din împrumut.

Persoanele care aplică la aceste oferte primesc un e-mail de confirmare din partea băncii, cu detalii despre paşii următori. Cardurile de cumpărături pentru care s-a aplicat în cadrul campaniei BaBeTe trebuie activate la bancomatele BT până cel târziu în 12 aprilie a.c., iar punctele STAR vor fi încărcate pe card până în 30 aprilie a.c.

Conceptul BaBeTe a fost inspirat din tradiţia românească, Babele, şi care are legătură cu primele zile din martie. BT a avut o campanie similară în 2017, iar în 2014 a dat startul campaniilor de shopping bancar în România, printr-un alt concept, Bank Friday.


Opinia cititorului

Articole din aceeaşi secţiune

Comunicate de presă

Cora derulează programul Rabla pentru electrocasnice până la finalul anului 2020
21 apr.


ANTREPRENORII ROMÂNI, RETICENŢI LA ARHIVAREA DIGITALĂLegislaţia referitoare la documentele contabile şi temerea faţă de atacurile cibernetice principalii factori invocaţi
21 apr.


Prestigio Click&Touch 2, tastatura inteligentă premiată cu Red Dot Award Product Design 2021
21 apr.


GALA ANIS 2021: Câştigătorii premiilor industriei IT sunt: FintechOS, Medicai, Bittnet Systems, Pentest-Tools.com, Softech, Qubiz, DB Global Technology şi Endava
21 apr.


Minspace lansează Hybrid, noua gamă de soluţii flexibile
21 apr.


MerchantPro a investit peste 100.000 de euro în aplicaţii ce ajută comercianţii din platformă să-şi scaleze businessul
21 apr.


Tech Mahindra îşi extinde biroul din Vox Technology Park cu 1.500 de metri pătraţi
21 apr.


Dezvoltatorul belgian de spaţii logistice WDP investeşte 29 de milioane de euro în regiunile Bucureşti şi Transilvania pentru proiecte noi
21 apr.


Rompetrol extinde contractul de închiriere pentru birourile din City Gate
21 apr.


CRH Ciment România devine ROMCIM
21 apr.





<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2021.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.