GAME WORLD ROMÂNIA:

Aproximativ 60% dintre cei care merg în sălile de jocuri le aleg pentru divertisment

20 feb. 2020 Companii
V.D.
Aproximativ 60% dintre cei care merg în sălile de jocuri le aleg pentru divertisment

Doi din trei români au mers în sala de jocuri împreună cu prieteni, colegi sau membri ai familiei, potrivit unui sondaj iVox, realizat online la solicitarea Game World România, pe un număr de 1.489 de persoane. Motivele cel mai des invocate pentru care aceştia au intrat într-o sală de jocuri sunt distracţia (59,94%) şi pentru a petrece timp cu prietenii, membrii familiei sau colegii (27,78%).

Majoritatea respondenţilor care îşi petrec o parte din timpul liber în săli de jocuri (43,4%) îşi stabilesc dinainte suma pe care ar fi dispuşi să o cheltuias­că şi nu o depăşesc. În ultimul an, 22,9% dintre persoanele chestionate şi-au petrecut cel puţin o dată timpul liber într-o sală de jocuri.

La întrebarea cum ar descrie cel mai bine experienţa lor în calitate de client într-o sală de jocuri sau cazinou, cel mai frecvent răspuns a fost că este vorba de "o destinaţie de distracţie doar la ocazii speciale" (20,82%). Mai puţin de 10% dintre cei chestionaţi îşi planifică din timp o vizită la sala de jocuri sau cazinou. Majoritatea au răspuns că decid pe moment (49,27%) sau merg ocazional, când se simt norocoşi (35,48%).

Modurile în care noile tehnologii sunt introduse de către sălile de jocuri şi cazinouri sunt considerate de aproape jumătate dintre repondenţi ca fiind utile şi interesante. Mai mult de un sfert din acest segment consideră că dependenţa de jocuri de noroc este o problemă mai degrabă a unei minorităţi sau a unor persoane. În acelaşi context, peste 34% dintre jucătorii chestionaţi consideră că imaginea publică a jocurilor de noroc este mai proastă decât realitatea acestei industrii.

Aproape jumătate (47,21%) dintre jucători le-ar recomanda prietenilor care îşi doresc să încerce noi variante de distracţie să îşi petreacă o parte din timpul liber împreună cu ei într-o sală de jocuri sau într-un cazinou. Alte trei activităţi de petrecere a timpului liber preferate de românii care se distrează la sălile de jocuri sau cazinouri sunt călătoriile (65,1%), mersul la cinema (63,64%) şi excursiile în aer liber (63,34%), iar printre destinaţiile de vacanţă preferate se numără Las Vegas, Monte Carlo şi Caraibe.

Attila Török, director de strategie Game World, a declart: "Faptul că cei care ne trec pragul o fac în special pentru a se distra şi a socializa reprezintă o confirmare a modului în care compania noastră s-a poziţionat ca o variantă atractivă de divertisment şi de petrecere a timpului liber. Aşa cum arată şi tendinţele internaţionale, motivaţiile legate de entertainment şi de socializare sunt cele mai importante pentru clienţii noştri".

Majoritatea participanţilor la sondaj care au declarat că nu au vizitat o sală de jocuri în ultimele 12 luni primesc informaţii legate de sălile de jocuri de pe internet sau din presa online (63,01%), de la televizor (49,87%) şi de la prieteni sau membri ai familiei (39,77%). Aproximativ 20% dintre repondenţii care nu au vizitat o sală de jocuri în ultimele 12 luni declară că ar fi interesaţi să încerce să-şi petreacă timpul liber şi în acest fel. Mai mult de jumătate (50,13%) susţin că ar accepta invitaţia unui prieten de a-l însoţi într-o sală de jocuri.

Andrei Frimescu, director de marketing & PR al Game World, a declarat: "Cu peste 20 de ani de activitate în România în domeniul sălilor de jocuri, Game World a demonstrat că este un operator responsabil şi determinat să le ofere clienţilor o experienţă de divertisment de calitate. Din dorinţa de a cunoaşte cât mai bine preferinţele şi comportamentele clienţilor am solicitat şi realizarea acestui studiu, ale cărui rezultate le-am pus şi la dispoziţia beneficiarilor Burselor Game World. Avem încredere că programul Bursele Game World va contribui eficient pentru a preveni problemele generate de excesul de jocuri de noroc".

Opinia cititorului

Articole din aceeaşi secţiune

Companii

VIDEOCONFERINŢA "ANTREPRENORIAT FĂRĂ GEN" / FELIX PĂTRĂŞCANU, CEO FAN COURIER:"Posibilităţile de finanţare nu lipsesc din piaţă pentru proiectele antreprenoriale"
16 apr. A.T.


VIDEOCONFERINŢA "ANTREPRENORIAT FĂRĂ GEN" / NICOLETA MUNTEANU, VICEPREŞEDINTE CONAF:"Lipsa educaţiei antreprenoriale - principalul motiv pentru care multe companii eşuează"
16 apr. A.T.


GUVERNUL ALOCĂ664,1 milioane lei pentru certificatele CO2 necesare CE Oltenia
16 apr. G.M.


VIDEOCONFERINŢA "ANTREPRENORIAT FĂRĂ GEN" / RAMONA IVAN, DIRECTOR CEC BANK:"Foarte multe companii şi-au găsit puterea să se reinventeze după blocajul impus de pandemie"
16 apr. A.V.


VIDEOCONFERINŢA "ANTREPRENORIAT FĂRĂ GEN" / TIVADAR RUNTAG, CEO CHIMCOMPLEX:"Condiţiile favorabile de piaţă ne-au ajutat foarte mult în a doua jumătate a lui 2020"
16 apr. M.G.


VIDEOCONFERINŢA "ANTREPRENORIAT FĂRĂ GEN" / ANDREEA NEGRU, PURTĂTOR DE CUVÂNT ROMGAZ ŞI PREŞEDINTELE ADAA:"Pandemia a adus companiilor oportunitatea să-şi îndeplinească rapid unele deziderate"
16 apr. E.O.


VIDEOCONFERINŢA "ANTREPRENORIAT FĂRĂ GEN" / OANA-MARCIANA ÖZMEN, DEPUTAT:"Ne dorim o lege a holdingului şi o modificare a legii societăţilor comerciale care să ne ajute şi să nu ne încurce"
16 apr. George Marinescu


VIDEOCONFERINŢA "ANTREPRENORIAT FĂRĂ GEN" / CORNELIU BODEA, CEO ADREM ŞI PREŞEDINTE CRE:"Bursa de Valori creează un parteneriat între investitori şi antreprenori"
16 apr. Mihai Gongoroi


Cererea de birouri a scăzut la 50%, în pandemie
16 apr. Emilia Olescu


VIDEOCONFERINŢA "ANTREPRENORIAT FĂRĂ GEN" / CRISTINA CHIRIAC, PREŞEDINTELE CONAF:"Peste 90% din companiile fondate de femei nu sunt scalabile să intre în categoria companiilor mari"
16 apr. George Marinescu





<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2021.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.