Minspace lansează Hybrid, noua gamă de soluţii flexibile

21 apr. 13:32 Comunicate de presă

Mindspace, furnizorul global de spaţii de lucru flexibile, lansează "Hybrid", noua gamă de soluţii la cerere pentru companiile şi persoanele fizice care se adaptează noului mod de lucru. La cerere, Mindpass Daily şi Mindpass Multi oferă acces la spaţii de birou pentru 1, 4, 8 sau 12 zile pe lună, şi pot fi achiziţionate online prin intermediul site-ului Mindspace. Preţurile încep de la euro18. Hybrid Office oferă companiilor acces la birouri private - astfel, companiile care au implementat un model de lucru hibrid, cu echipe care lucrează şi de acasă, şi de la birou, pot creşte sau micşora spaţiul pe care îl folosesc în funcţie de nevoile lor. Hybrid Office include beneficii precum accesul la săli de şedinţe, spaţii de evenimente, zone comune şi toate facilităţile disponibile în locaţii, conform unui comunicat remis redacţiei.

Un studiu global desfăşurat de Barco arată că 85% dintre angajaţi vor să revină la birou şi să reia aspectele sociale ale muncii, beneficiind în acelaşi timp de libertatea, flexibilitatea şi facilităţile care le-au permis să îşi creeze un echilibru mai bun între munca de acasă şi munca de la birou. De asemenea, din studiu reiese că această tranziţie către programul de lucru hibrid este un trend în creştere de mulţi ani, accelerat recent de COVID-19. La Mindspace, ascensiunea acestui trend a devenit clară: ofertele la cerere s-au triplat în ultimele şase luni, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent, înainte de COVID.

De exemplu, startup-ul german Smunch are o echipă de 20 de angajaţi în Berlin, cu 15 angajaţi aflaţi în alte părţi ale ţării. "Când pandemia a lovit, nu am mai putut justifica necesitatea unui birou tradiţional. Am trecut întreaga echipă la un model de lucru hibrid, la Mindspace, şi am ales o combinaţie de 8 birouri şi Mindpass Daily - astfel, echipele noastre au avut posibilitatea de a îmbina munca de la domiciliu şi cea de la birou. Acest lucru ne oferă o configuraţie excelentă, cu capacitatea de a ne extinde pe măsură ce apare nevoia" povesteşte Shivram Ayyagari, CEO Smunch.

Imi Eiron, fondatorul start-up-ului israelian de branding Like A Rainbow adaugă: "În timpul pandemiei, găzduiam sesiuni de training virtuale pentru clienţii noştri de acasă, iar lectorii noştri întâmpinau probleme precum conexiuni de internet instabile şi zgomote de fundal. Prin mutarea acestor sesiuni la Mindspace, lectorii noştri au obţinut acces la un studio de podcast complet echipat şi la un mediu atent amenajat. În plus, această mutarea ne-a permis să oferim publicului nostru o experienţă mult mai profesională. Facilităţile lor suplimentare, disponibile la cerere, ne vor fi de folos şi pentru noul nostru model de lucru hibrid, mai ales atunci când organizăm activităţi precum ateliere şi sesiuni de training în afara sediului."

Munca de acasă le-a creat probleme şi angajatorilor: aceştia întâmpină provocări în menţinerea culturii companiei şi asigurarea bunăstării angajaţilor, care pot experimenta epuizare în urma acestui stil de muncă, ceea ce poate duce la rate mai mari de extenuare şi detaşare a angajaţilor. Studiile efectuate de Harvard Business Review au arătat că interacţiunile în persoană frecvente duc la sentimente de angajament, sprijin şi cooperare între oamenii din echipe.

"Am lansat Mindspace Hybrid ca o soluţie pentru situaţia actuală: companiile trec la modele de lucru care sunt o combinaţie între munca de la birou şi de acasă, dar se confruntă cu numeroase provocări în acest proces", explică Dan Zakai, CEO şi co-fondator Mindspace. "Spaţiile de lucru virtuale pe care le folosim cu toţii când muncim de acasă nu sunt bine echipate pentru sesiunile de brainstorming în echipă, lansările de proiecte ale echipelor de R&D sau colaborările creative. Şi, mai presus de toate, acestea nu înlocuiesc nevoia esenţială de interacţiune umană", adaugă Zakai.


Opinia cititorului

Articole din aceeaşi secţiune

Comunicate de presă

Venituri în creştere cu 71% pentru IMPACT în primul trimestru din 2021
14 mai.


TRANSILVANIA BROKERCA va fi extins la 5 persoane, Gabriel Login va deveni Directorul General al companiei, iar Dan Niculae va deveni preşedintele Consiliului de Administraţie
14 mai.


CONFERINŢĂ DE INFORMARE PROIECT REGIUNEA NORD-vests"Paşaport de Export" - Cod MySMIS 128132
14 mai.


ANAT luptă pentru dreptul la libera circulaţie
14 mai.


Nagarro a înregistrat anul trecut venituri globale de peste 430 mil. EUR, în creştere cu 7% faţă de 2019
14 mai.


Grupului Electrica, profit net consolidat de 58 milioane de lei în primul trimestru din 2021
14 mai. G.B


Flanco participă la Programul Naţional "Rabla pentru Electrocasnice"
14 mai. G.B


Terapia organizează un maraton de vaccinare, în parteneriat cu BT, FC Universitatea Cluj şi Farmec
14 mai. S.B.


Banca Transilvania, IBM Global Business Services şi QUALITANCE, parteneri în transformare digitală cu ajutorul platformei de tehnologie FlowX.AI
13 mai. G.B


Primul antreprenor român care lansează un program educativ despre includerea Crypto şi Blockchain în antreprenoriat
13 mai. G.B





<<
Back
Accesează
versiunea desktop

Copyright MetaRing © 2003-2021.
Toate drepturile rezervate.

Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la Grupul de Presă BURSA.